1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Fijne loting met louter verliespartijen :+

Hatelijk om alle Ajacieden hier zo negatief te zien na een minder resultaat. De selectie is krap, maar er lopen wel genoeg jongens rond in Jong Ajax die in potentie in Ajax 1 kunnen spelen. Klinkt allemaal leuk om ervaring te hebben in je elftal, maar juist de ervaren spelers zakken keer op keer door het ijs. Schöne, je bent een baas, maar je tijd is gekomen om alleen nog als invaller je minuten te maken. Veltman, wat moeten we daar nog over zeggen.

Dolberg is een topspits. Of in ieder geval in potentie. Klaar. Maar zonder aanvoer van de zijkanten kan hij dat zoveel minder tonen. Hoeveel voorzetten heeft hij gisteren gehad?

De Ligt speelde gisteren een topwedstrijd, die gozer gaat er 100% komen. Donny was ook weer fantastisch.

Onana
    Veltman/Zeefuik - Sanchez - De Ligt - Viergever
    Frenkie de Jong
    v.d. Beek - Ziyech
    Neres/nieuwe flankspeler - Dolberg - Kluivert

Dan heb je een topteam staan. En ik heb er alle vertrouwen in. Peter Bosz heeft de CL ook niet gehaald.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dolberg is geen topspits.
    Dolberg speelt ondermaats. Als je dat niet ziet is het bij voorbaat al einde discussie.

Aanvoer? Maar genoeg. Hij doet er alleen fucking niets mee.
    Hoevaak heb je Sierd gisteren horen roepen "Dolberg, slechte aanname" of "Kluivert, goed. Van de Beek, goed, Dolberg ... niet goed". Dat gebeurde redelijk vaak. 1 actie maakt hem geen TOP spits.

Hoelang hou je je handje nog boven het hoofd van zo'n jongen voordat je hem naar de bank verwijst vanwege ondermaatse prestaties? Datzelfde geld overigens voor die fop Duitser voorin.

3. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Haha, wie jij?

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben niet voor Ajax.
    Ik ben niet voor Feyenoord.

Ik hoop echter wel dat de grote Nederlandse clubs succes boeken in Europa ja. Heeft iedereen profijt van.
    Dat jij zo'n post maakt dat je uitkijkt naar de duels tussen Botteghin en Neymar zegt al genoeg. Lijkt alsof je ergens mee zit? ;)

5. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik zit nergens mee. Gewoon wat steekjes uitdelen over en weer. Ik scheld hem toch niet uit of zo? Waarom zo serieus?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik ook niet! Lekkere volle Kuip, publiek wat er vol achter gaat staan. Worden magische avondjes, ongeacht de uitslag.
    Maarja dat is natuurlijk wat lastig uitleggen aan Ajacieden die elk jaar CL spelen en bij een 2-0 achterstand het stadion verlaten. Helaas hebben wij die luxe niet. En hopelijk is St. Juste basisspeler voor die tijd, heb je nog beetje snelheid erbij.

Santino vindt dit leuk.
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben niet serieus hoor. Vraag me alleen af waarom steekjes naar Feyenoord kunnen en naar Ajax niet ;) Daar krijgen de meeste Ajaxcieden hier een rolberoerte van. Vind ik bijzonder.

RaouLioo en Distoration vinden dit leuk.
  8. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Nu ga je dingen verzinnen. Waar zeg ik dat steekjes naar Ajax niet kunnen? Ik gaf hem notabene nog gelijk over het beleid van Ajax!

Waar ik trouwens wel een rolberoerte van krijg is van mensen die Ajacieden verkeerd schrijven!!!! ;)

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is toch Ajakkes?

:+

Santino vindt dit leuk.
  10. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik vind het de laatste tijd wel meevallen. De sfeer en het publiek in de Johan Cruijff Arena is echt zoveel verbeterd het laatste jaar! Ik ben inderdaad benieuwd hoe St. Juste het gaat doen bij Feyenoord. Ik vind hem persoonlijk wat klein ogen voor een centrale verdediger.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je bedoelt dat er hier gereageerd wordt in het topic als Ajax speelt? Klopt. Zouden fans van andere ploegen ook best mogen doen als hun ploeg speelt ;)

Kon mij verder aan mijn reet roesten, maar ik begrijp wel @Killamonkey 's reactie na de frustratie van de wedstrijd. Dan moet je achteraf ook niet janken en dom gaan generaliseren. Het zou fijn zijn als er wat minder gejankt wordt op dit forum.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Rampage vindt dit leuk.
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Heb altijd slecht bereik in t stadion.

Prima, maar dat gaat natuurlijk beide kanten op.

RaouLioo en Distoration vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    No offence MM, begrijp je wel, maar denk er dan zelf ook om. Als ik het over een Ajax speler heb die kut speelt, dan word je boos en ga je stampen, maar als je het zelf doet mag ik er niet op reageren. Verder helemaal met je eens kerel, maar zou graag zien dat je er dan zelf ook een beetje op let.

14. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    De tering, wat ben jij negatief man. Gaat verder alles goed?

Vorig seizoen was het waarschijnlijk een geweldenaar in jouw ogen?

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van mij part spuw je hier hele dagen je gal, dat boeit me echt geen sodemieter.
    @Reckuuza heeft 'n punt. Het leeft altijd in dit topic als Ajax speelt. Zo'n reactie van @Killamonkey komt voort uit het heetst van de strijd. Shit happens :)

Gaat prima hoor. Negatief? Niet echt.
    Dolberg heeft vorig jaar 48 wedstrijden gespeeld en 23 keer gescoord. Prima rendement... maar topspits? GTFO. Vorig seizoen speelde hij met vlagen prima maar vond ik hem, net zoals gisteren, erg afwezig en niet scherp genoeg. Dat is een observatie. Of heb ik nu ongelijk dan? Vond jij Dolberg gisteren (en daarvoor) scherp? Of ben jij na één actie al om?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Uiteraard. Dat is precies mijn punt. Lekker boeiend dat er wel gereageerd wordt als Ajax speelt en het rondom andere clubs veel stiller is. Lekker boeiend dat jij die kutopmerking over Nouri maakte en vervolgens 50 reacties op kreeg. Daar werd je zelfs nog voor geband toch?

Het probleem is dat het toch niet gaat veranderen. Waar je op het internet ook komt, er zijn altijd mensen die zich veels te veel aantrekken van een paar woordjes op het internet.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Tyrant vindt dit leuk.
  17. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Dolberg heeft zeker de potentie om een Europese topspits te worden.
    Is ook gewoon erg compleet voor zijn leeftijd. Beheerst alle facetten die een nummer 9 nodig heeft.

Gast is pas 19. Is slechts 1 seizoen prof !!! Vergeten ook een hoop mensen.
    Moet alleen wat vaker bij het spel betrokken worden. Is soms idd erg afwezig. Maar zoals ik al aangaf ligt dat niet alleen aan hem.
    Als de aanvoer niet goed is, wordt het erg moeilijk voor zo'n jonge speler.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jep.
    Vind het ook jammer dat ik jou geen ram kan verkopen tijdens het spelen van Destiny :+

Maar ach, internet. Who cares.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ik ben die gast nog steeds een krat bier verschuldigd, ik kan 'm daarbij nog wel een ram verkopen namens jou?

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Schaap mag ook.

Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina