1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Triest is een understatement.

Het mooie is dat ze de ene geweldenaar naar de kant halen en de volgende er voor terug plaatsen. Giroud eruit voor Lacazette. Griezman eruit voor Mbappe .. smerige luxe hebben die momenteel. Het liep als een trein en Oranje gaf ze ook alle ruimte om lekker op te bouwen. Iets wat je niet moet doen.

Gisteren bleek maar weer dat Oranje niets kan als dragende spelers onder druk komen te staan. Sneijder, Robben, Promes ... geen van allen kwamen ze uit de verf. Dat constante getik naar achteren om maar voetballend de oplossing te zoeken. Daarvoor hebben we de spelers niet meer. Als je echter kijkt naar de namen en de clubs waar het huidige Oranje speelt is het best zorgwekkend dat het niveau bij de speler zo groot is.

Verder hoop ik dat er zondag geen beroep gedaan word op Sneijder. Die jongen kan het niet meer bijbenen en moet eigenlijk bedanken voor Oranje. Ook even het verdedigende duo de Vrij en Hoedt beter op elkaar in laten spelen. Dailey Blind als controleur op het middenveld zetten (met Klaassen of vd Beek?). Wijnaldum op 10. Ik zie Oranje namelijk zondag ook niet winnen van Bulgarije ... misschien maar goed ook.

Er had 1.5/2 jaar geleden ingegrepen moeten worden. Blind heeft ervoor gezorgd dat je niet naar het EK gaat en de kwalificatie voor het WK op de toch staat. Als je tot nu toe alles had gewonnen dan mag je van Frankrijk gewoon verliezen, daar is niets ernstigs aan.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Conclusie blijft echter dat het kut is en waarschijnlijk als zodanig nog jaren zal blijven.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat maakt toch niet uit?

Ik ben enigzins wel blij dat we het EK hebben gemist en (misschien) het WK missen. Met deze manier van spelen heb je daar toch niets te zoeken? Staan spelers op het veld met ervaring die gisteren echt met stront tussen de billen speelde. De enige die gewoon deed wat hij hoorde te doen was Blind.

Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan maar weer de dames gaan aanmoedigen. De enige die ons door de drek lijken te trekken waar de mannen nu inzitten.

Zag al een meme voorbij komen gisteren: Wat is de stand bij de heren? Nou, met die kop van van de Zande erbij weet je ook hoe hard dat aankomt. Zou verdomme wat wezen als de dames straks nog eerder kampioen worden van de wereld dan de mannen, ook al is het totaal niet te vergelijken. Ik wil gewoon 1x in mijn leven een oranje wereldkampioen zien worden, mannen of vrouwen maakt me dan sinds gisteravond echt geen fuck meer uit.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zal hockey gaan kijken/volgen als ik jou was.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb ik ook een beetje gedaan. 3 Europese titels in een jaar tijd, 2 hockey, 2 van de vrouwen, man, Oranje teams zijn nog niet helemaal verloren gelukkig.

Ik wil het ook niet teveel dramatiseren, maar als je graag voetbal kijkt, neutraal of fan van een club, dan zijn we het er allemaal wel over eens dat dit kut is.

Overigens heb ik niet zoveel met hockey, leuk als ze winnen, maar daar is dan ook bijna alles mee gezegd.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Opstelling Oranje tegen Bulgarije [​IMG]

Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Allemaal leuk en aardig, maar laten we niet vergeten dat de top vrouwen teams van Nederland oefenen tegen mannelijke amateurs o17.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    I know, dat is toch altijd nog beter dan het mannen Oranje

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    We gaan het doen!

Edit:
    Cillessen doet weer lekker rustig aan, want ja doelpunten zijn toch niet nodig.
    Janssen vind ik echt een vreselijke voetballer, begrijp echt niet wat NL met hem in de spits moet.

Laatst bewerkt: 3 sep 2017
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Trieste boel ook in dat stadion.
    Dit zeg ik niet als Feyenoord fan maar in de Kuip leeft het allemaal veel meer.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    In de Kuip zijn ze dit soort voetbal vast een stuk meer gewend ;)

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Mallakai vindt dit leuk.
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja precies.
    Zorgt iig voor meer sfeer enzo.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jezus sta je 2-0 voor, komt het weer heel simpel die 2-1.. pure een dekkings fout, vraag me ook af wat in godsnaam een Vilhena op het veld doet.. stond er het dichtsbij en keek er naar.
    Matige voetballer.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gelukkig. Deze is gewonnen.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Who fucking cares. We moeten een hoger doelsaldo krijgen dan Zweden en dat gaat never meer lukken.

Het is gewoon klaar.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tenzij het zo blijft en Nederland met 3-0 van Zweden wint

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Luxemburg nog 0-0 mensen... We kunnen nog eerste worden in de poule :eek:!!!!

L.A. en Maddmonkey vinden dit leuk.
  19. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Je moet nu gewoon hopen dat Luxemburg een wonder gaat verrichten.

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Gewoon 0-0 gebleven. #hoedan

Deel Deze Pagina