1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou snap ik waarom Messi mij geen drol kost per week in FIFA 18 met Real Madrid. :+
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Aparte wedstrijd tussen Engeland en Belgie vandaag. Willen beide het liefst 2e worden :D
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Of ze gaan toch voor het idee om zich te ''bewijzen'' op het WK. Ik zou me ook wel voor kunnen stellen namelijk dat ze willen laten zien dat ze alles aankunnen.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Voetbalzone (niet de meest geloofwaardige uiteraard):

    "Bergkamp liet Bosz weten niet onder de indruk te zijn van diens spelersloopbaan: “Als ik zei: ‘ik heb op niveau gespeeld’, dan zei Bergkamp: ‘je hebt alleen maar bij Feyenoord gespeeld’.”

    Ik moest hier een beetje om gniffelen stiekem. Bergkamp won in zijn tijd elke pot tegen Feyenoord met 4-0, dus hij heeft natuurlijk wel een beetje een vertekend beeld.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lijkt me nou echt een sympathieke collega zo'n Dennis Bergkamp. Fijn persoon.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is een kutopmerking naar Bosz toe. En Bergkampf lijkt me ook echt een naar ventje. Maar stiekem moest ik even lachen toen ik hem dat hoorde zeggen in mijn gedachten.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volgende aankoop van Ajax zou Daley Blind moeten worden..

    Zie hem graag komen als verdedigende middenvelder.
    Voor Ajax/Eredivisie toch wel van toegevoegde waarde.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat zou helemaal top zijn! Dan heb je gewoon in elke linie een ervaren topper zitten (blind verdediging, Tadic middenveld en Huntelaar aanval). Al hoop ik dat Dolberg het goed gaat doen dit jaar natuurlijk. Kan niet wachten totdat clubvoetbal weer gaat beginnen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dromen mag... Dit zou toch heerlijk zijn?
    [​IMG]
     
    AntraXxX en Killamonkey vinden dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mbappé ... 272 miljoen ... Real.
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo, Real is vlot met het reageren :+ Netjes. Maar kan je gerust met een zak zout nemen. Mooie manier om de geruchten eventjes te sussen.

    Enne ... Vanwege een "speciale" clausule laten ze Ronaldo vertrekken naar Juventus.
    Het zou kunnen maar verwacht eerlijk gezegd van niet. Als clubs bereid zijn om meer dan 100 miljoen neer te leggen (zie United) ...
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zie Ronaldo eerder vertrekken dan dat Mbappe naar Real Madrid komt.

    Real Madrid had Mbappe vorig seizoen al kunnen kopen, maar zijn salariseisen waren te hoog. Lijkt me sterk dat ze daar nu anders over denken + de transferprijs zelf zal nu nog hoger zijn dan vorig jaar.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Onana
    Mazraoui - De Ligt - Wöber - Nico
    Blind
    Frenkie - Donny
    Neres - Dolberg - Tadic​
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    RONALDO NAAR JUVE

    SLECHTS 120 MILJOEN

    HAD IK OOK NOG WEL OP MN REKENING STAAN

    SUUUUUU
     
    Reson vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Barcelona kampioen komend seizoen @Nukem 007 ??? :+
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Daar hoefde Ronaldo niet voor weg te gaan
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is die Mazraoui zo goed ja? Ik zou zelf Tadic liever vanaf het middenveld zien, maar verwacht dat hij daar ook komt te spelen als hij "op papier" op de flanken staat. ;) Geweldige aankoop van Ajax, kan daar wel om balen.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Ziyech blijft is het helemaal bizar qua technische spelers. 3-4-3 met Frenkie, Donny, Tadic en Ziyech is smullen. Blind erachter met De Ligt en Tagliafico en dan kan je echt knallen in de Eredivisie.
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mazraoui is een interessante speler. Geen super talent, maar zeker wel een bruikbare kracht en multifunctioneel. Ajax wou zijn contract in eerste instante niet verlengen 2 jaar terug, maar hij heeft zich knap teruggevochten. Was bij Jong Ajax meestal één van de beste. En in Ajax 1 deed hij het vorig seizoen ook meer dan prima in die aantal wedstrijden dat hij speelde.

    Hij is van nature een middenvelder. Maar op dit moment is hij als rechtsback de beste optie (tot Veltman terug). Orejuele en Kristensen zijn drama.

    Ik hoop in ieder geval dat Frenkie dit seizoen echt als middenvelder gebruikt gaat worden. Voor de CV positie hebben we Schuurs, Wober en De Ligt (ervan uitgaande dat hij blijft).
    Blind kan daar ook spelen als hij komt. Maar die zien we natuurlijk liever op de 6.

    Ben wel benieuwd hoe Ten Hag gaat spelen als Ziyech blijft. Dan heb je echt een luxe probleem op het middenveld.
     

Deel Deze Pagina