1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Fuck die VAR
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Klassiek gevalletje... jammer.

    De Jong word zijn taak op verdedigen ontnomen, overtreding. Maar Ajax is geen Real.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fuck die hele corrupte tyfus voetbalwereld echt. Ik ga wel handbal kijken. Vieze hoerenzooi
     
    TreV vindt dit leuk.
  4. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ja echt hè, die hele sport is zo verziekt als maar kan. Real moet minimaal halve finale halen, zo'n Nederlands clubje levert natuurlijk niet genoeg op.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wanneer gaat Ajax nu eens op zoek naar een spits?

    Voor de rest verloren door de arbitrage.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tis hier nu 5 uur in de nacht. Ik ga scheidsrechters wurgen in mijn dromen. Slaap lekker gappies. Ajax heeft zich kranig geweerd maar heeft nooit zo mogen zijn. #corrupteteringzooiFIFA_UEFAjeschoonmoeder
     
    Daz vindt dit leuk.
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik kan niet wachten om ze weer eens eruit te zien vliegen. Vier keer op rij moet toch gewoon niet mogelijk zijn.
     
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Met een beetje hulp misschien wel.

    Sowieso wel netjes gedaan door Ajax, maar waar heb ik tegen Heracles precies naar zitten kijken dan? Paar dagen later brengen ze dit ineens.
     
    Daz en Killamonkey vinden dit leuk.
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat een wedstrijd. Wat heb ik genoten zeg. Ik zeg eerlijk dat ik een totale vernietiging had verwacht.
     
    geertbargeman vindt dit leuk.
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Geen zorgen, Cristiano Ronaldo tilt aan het eind van het seizoen gewoon weer de cup met de grote oren omhoog.
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben nog wel een paar keer zwetend wakker geworden vannacht vanwege die kans van Dolberg.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja wtf deed hij?
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dat gaat hem sowieso niet worden dit seizoen.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Niet scoren ...
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Damn. Allemachtig. Kut VAR met die eerste goal. En dan bij de 1-2 van Real niet kijken? Frenkie werd toch echt naar beneden getrokken... Man man, als we effectief waren geweest hadden we gewoon gewonnen. Alsnog bizar hoe goed Ajax speelde (en hoe ze de afgelopen weken speelde..), wat mij betreft deze opstelling elke week gebruiken met Tadic spits.

    Ramos speelde wel echt als een beest, op zich lekker dat hij er niet bij is uit.. maar toch..

    Ik zat trouwens in de Ziggo Dome :+ die viewing party. Was leuker dan verwacht! Sfeertje hoor toen de 1-0 viel.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    En hoe was de sfeer nadat de 1-0 werd afgekeurd?
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mja dat de Jong deed amper meer met die aanval mee dus dat snap ik ook wel. Die afgekeurde kool snap ik ook niet. Wel zuur, maar dit is wel Real.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hoezo haat iedereen zo op de VAR? Kijk, ik baalde ook dat die 1-0 werd afgekeurd.
    Maar Tadic staat nou eenmaal buitenspel en hindert Courtois.. Dan is het toch gewoon eerlijk dat het doelpunt niet telt?
     
  19. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen zit te zeuren op de VAR en omdat het Madrid is e.d. Tadic staat buitenspel en hindert Courtois en Frenkie houdt meer Lucas vast dan andersom. Ze hadden bij het afgekeurde doelpunt wel iets duidelijker kunnen zijn want in het stadion was niet duidelijk wat de reden was. Wat natuurlijk iedereen erg boos maakt.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja kut natuurlijk, logisch. Maar paar minuten daarna wee

    True, dat is ook zo want hij was ver weg, maar toch.
    Tadic stond daar al, deed volgens mij voor de rest helemaal niets. Courtois komt uit en kan die bal never pakken.
     
  21. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jullie weten dat Courtouis op Tadic af dook mag ik hopen? Puur om die bal weg te stompen. Van hinder is geen sprake. Buitenspel ook niet omdat hij de bal niet raakt.

    De hele redenering klopt niet. Zelfs bij de 1-1 van Ajax word er door de VAR gekeken naar een "overtreding". Terwijl bij de 1-2 een overtreding word genegeerd...
     

Deel Deze Pagina