1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoogmoed komt voor de val.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hopelijk kunnen ze zich wel net zo hard opladen en boven zichzelf uitstijgen nu mensen roepen dat ze favoriet zijn.
    Maar dit moet echt te doen zijn zonder Kane en Son...

    Why?

    Nouja de 2 teams die doorgingen zitten in de halve finales dus dat versterkt hun punt wel :p
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2019
    Jorrie vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Feyenoord rellen tegen spurs in 74 dacht ik. Later nogmaals en sindsdien "vijanden" op hooligan gebied. Daardoor automatisch vriendjes met de f side geworden. Ja, ik heb een keer een essay geschreven over hooliganisme.

    In Engeland geloven ze in een Engelse finale trouwens. Kreeg van een Arsenal fan (die nu dus uiteraard vurig hoopt dat Ajax wint) een filmpje door over nabeschouwing bij Sky en het meest opmerkelijke vond ik nog wel de opener "Ajax is no real Madrid". Nee kut, die liggen er al uit. Andere "experts" zeggen ook dat het spelen zonder angst Ajax zo ver gebracht hebben en zijn er zeker van dat dit verdwijnt omdat het nu de halve finale is.

    Ikzelf denk 50/50. Er valt voor Ajax zeker wat te halen met snelheid voorin. De backs van de Spurs zijn matig en het centrale duo, zoals zo vaak gebleken zijn op snelheid te passeren. Middenveld met Sissoko (hopelijk blijft hij geblesseerd) en Eriksen is wel erg goed en dat gaat enorm interessant worden. Spurs is een ploeg die zomaar met een lange bal over de verdediging de ruimte kan creëren, maar gaat Kane en vooral Son wel ontzettend missen

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je laatste alinea geeft mij juist vertrouwen dat het goed komt. :D
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dat wist ik, maar dan zie ik nog steeds niet waarom dit een horror halve finale is voor ons :p
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Pochettino kan het over het algemeen ook tactisch wel sterk neerzetten.

    Overigens heeft de KNVB van de ene laatste speelronde de laatste speelronde gemaakt. Op een woensdagavond.
    Laatste wedstrijd voor Ajax in de competitie is nu uit bij de De Graafschap..
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo dan. Die vrije trap mogen ze opnemen in het lesmateriaal. Wat een parel. (nap-ars)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Slechte herinneringen aan De Graafschap uit als laatste speelronde..
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Oud kennis van mij ook die toen ook naar de Arena zou en de hele wedstrijd mistte, want de afsluitdijk deed moeilijk die dag. 4 uur vast gestaan toen.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hahah man man
     
    Garrett, Fiasco, Reckuuza en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Spurs met 4 oud-Ajacieden, waaronder de immens gehate Vertonghen (en een Alderweireld die 3 kruizen op z'n arm heeft staan).
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    vertel meer
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die hele speelronde verplaatsen, wat een waanzin van de KNVB. Spelen op het einde van het seizoen meer belangen dan alleen die van Ajax...
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Leugens.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Altijd leuk als mensen maar dingen roepen. KNVB is verplicht de wedstrijd te verplaatsen. Dit was de enige oplossing waar clubs vrede mee hadden.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, prima dat de wedstrijd verplaatst moet worden. Ik weet ook dat het in de regels van de UEFA staat.

    Maar er speelt meer en het is verre van supportersvriendelijk (wat mijn grootste irritatie is). Zou toch beter aangepakt moeten kunnen worden?
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Hoe dan?

    Huidig schema overtreedt letterlijk de officiele regels

    p.s. ik ben Feyenoord supporter
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb de oplossing ook niet, maar bevestigd nogmaals eens hoe weinig er aan de supporters wordt gedacht. Waar het om draait, maar goed ik ben een hopeloze romanticus wat voetbal betreft. Probleem ligt in het overvolle programma, maar zolang er geld aan verdient wordt gaat daar niets aan veranderen.

    Doordeweekse speeldagen zijn al waardeloos, kampioen kunnen worden op woensdag. Verschrikkelijk.

    Play-offs voor promotie degradatie weer verplaatst, iedereen al vrij geregeld. Sja, ik vind het jammer. Leuk voor Ajax dat dan weer wel.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou graag willen dat Ajax hier wint en kwalitatief gezien moet het ook lukken, maar uit bij Groningen is altijd lastig en al helemaal na een Europese wedstrijd.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    0-1. Kut wedstrijd, maar 3 punten zijn het enige dat tellen. Groningen speelde trouwens het lafst dat ik in tijden gezien heb. 0 aanvallende intenties

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Daz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina