1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mwah dit soort
    Wat een onzin
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Onzin? Vind jij als jij vind dat deze verdediging CL waardig is ok, maar verkoop het niet als onzin, omdat jij een andere mening hebt er over hebt.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vind het onzin dat PSV met deze verdediging niet de CL in zou willen.

    Zeg nergens dat 't CL waardig is lol.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik zeg nergens dat PSV dat niet zou willen. Ik zeg alleen dat je met zo een verdediging de CL niet in zou moeten willen.

    Dus dat ze echt opzoek moeten naar iemand die er meteen staat mochten ze het tegen Basel overleven. Dit kan gewoon echt niet in de competitie zou het nog net kunnen, maar daar houd het ook echt mee op.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wie bedoel je dan met 'je'. De fans? De staf? Of de spelers?

    En vind je dat Basel wel CL waardig is?
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zonder verdere aankopen, nee tuurlijk niet.
    Maar dat boeit me ook niet, want ik ben voor de Nederlandse clubs. En financieel is het hartstikke mooi voor PSV mochten ze het redden, maar je maakt met deze verdediging geen schijn van kans. Uitzonderingen door gelaten uiteraard. Die Schwaab vond ik al niet geweldig maar die Lukassen is nog slechter.



    Maar ik zal het even anders zeggen dan IK zou met deze verdediging niet de CL in willen. En hoop dat het bestuur daar ook zo over denkt. Iemand huren die beter is dan er nu staat centraal moet toch nog wel mogelijk wezen als het geld om te kopen er niet is. Voor de punten voor Nederland zou de Europa League meer kansen geven.

    Ik snap zelf ook wel dat alles en iedereen die ook maar iets geeft om PSV de CL wil mee maken en mee doen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2019
    Tyrant vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Maar goed 2-1 voor Basel.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tja, jammer weer dit.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja zeker weten maar goed ze hebben nog een kans voor de EL. Nu hopen dat Utrecht en AZ donderdag nog wat klaar spelen.
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    FC Utrecht. :lol:
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Goede kans dat Van de Beek ook pleitte is... Snap dat ie weg is als Real Madrid echt concreet is, maar zou een enorme aderlating zijn voor dit seizoen :'-( En dan kan ik zijn liedje ook niet meer zingen :+

    Aan de andere kant pak je dan natuurlijk wel weer een zieke transfersom en kom je op dik 200+ miljoen aan uitgaande transfers in één seizoen, iets wat natuurlijk ongekend is voor een Nederlandse club. Niet dat geld nu echt een probleem is voor Ajax, maar na vorig seizoen is elke Ajax speler nu 30% meer waard.

    Van mij mogen ze de transferdeadline wel gewoon op 1 augustus dichtgooien. Tis van de gekke dat je met een beetje pech straks van de Beek, Ziyech en Neres kwijt bent en je al half in het seizoen zit...
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik las heel even in de eerste zin van Beek en mn hart maakte een klein sprongetje.

    Helaas.
     
    Zeepsop en Killamonkey vinden dit leuk.
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Wel bizar hoe snel het allemaal weer begint. Voor mijn gevoel stond ik vorige week nog mijn verdriet weg te drinken na RKC thuis...
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Schone naar Genoa. :confused:
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mooi toch voor hem! Prachtvent. Gun hem dit van harte
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook wel, maar die paar jaartjes tot zijn pensioen??? Ik heb nu éénmaal een zwak voor spelers die trouw zijn aan de club waar ze successen hebben gehaald. Maldini is daarom ook mijn all time favorite op dat punt. Kan de transfer wel begrijpen hoor.
     
  18. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    De enige die trouw zijn aan één club zijn supporters. In de meeste gevallen dan.
     
    Killamonkey en RaouLioo vinden dit leuk.
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Slechte start maar met dit spel word je over 34 wedstrijden toch kampioen? Eerste goal van Vitesse slaat nergens op. Tweede helft bijna niets weggegeven, dit is de sub-top van Nederland.
    Op resultaat na best tevreden.

    Raaskal ik?

    Edit:/ met een beetje geluk 1 punt meer dan PSV vanavond
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zolang PSV zoet opstelt wordt Ajax gewoon kampioen haha

    Nee zonder gekheid Ajax gaat wel kampioen worden of er moeten nog een paar spelers weggaan. Dan is het afwachten wat ervoor terug komt.
     
    geertbargeman vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina