Ik zeg dat er amper tot geen goede jonge zelf opgeleide spitsen zijn, jij komt met 1 naam en beticht mij van selectief zijn?
Blijkbaar is Abraham zo'n topspits dat Chelsea hem nu verkoopt? Z'n statistieken bij Villa zeggen natuurlijk niet veel gezien de situatie daar, dus nogal scorebord journalistiek om dat jaar erbij te pakken lol.
Ik zeg nergens dat hij slecht is, is een prima voorbeeldje maar nogmaals, zelfopgeleide jonge spitsen zijn zeldzamer in 't voetbal dan clubliefde. De discussie lijkt me niet of Abraham wel of geen topspits is. Jij zegt dat een topclub als Barca een degelijke spits van 18-20 hoort te hebben (die blijkbaar beter moet zijn dan Luuk de Jong) . Die bestaan gewoon vrijwel niet (er zijn maar letterlijk 1-3 spelers die daar aan voldoet) dus de kans dat die ook nog in je eigen opleiding lopen is miniem.
Wat heeft king zlatan hiermee te maken trouwens? Dat is gewoon een topspits ja dat ontkent niemand want dat heeft ie aangetoond. Abraham nog niet. Gek voorbeeldje (wederom).
Edit: deal is toch rond. Lol. Gekke boys
Laatst bewerkt: 1 sep 2021