1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat zei je moeder ook tegen me vannacht
     
    Taab vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    hahaaa motherjokes IK GA STUK
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Verveel me
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ach, nu dus Benfica. Kon slechter.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik had liever Inter, eerlijk gezegd. Maar goed, eerst de transfermarkt in januari maar eens afwachten.
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Inter was wel spannender geweest ja
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nee, ik bedoelde meer dat Portugese ploegen vaak wat ‘leper’ zijn dan Italiaanse ploegen, dus die kunnen en durven ook zelf te voetballen, zijn technisch en tactisch vaak gelijkwaardig of beter dan Nederlandse ploegen, vaak ook een wat jongere selectie dan Italiaanse ploegen (sneller, gretiger), dus ik denk dat dit Ajax iets minder moeite zou hebben met een doorgaans redelijk voorspelbaar star Inter wat ze kapot kunnen spelen, en dat een Portugese ploeg dat tempo maybe wat langer kan volhouden en zich wat sneller/makkelijker aan past en reageert.

    Ajax moet natuurlijk wel het eigen niveau halen om een kans te hebben, zowel tegen een Benfica alswel tegen een Inter. Maar ik was niet ontevreden met Intervals tegenstander. Benfica natuurlijk nog steeds fijner dan sommige andere tegenstanders.

    Ook wel fijn dat Real Madrid en PSG tegen elkaar moeten, vliegt tenminste een van die ploegen eruit.
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Weet niet hoe je gedachten nu weer lopen maar normaal gesproken heb je altijd liever de nummer 3 van Portugal dan de landskampioen van Italië.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik wil weer roepen dat dit weer echt een onnozel stukje tekst is, maar dan denk ik dat het net lijkt alsof het persoonlijk is.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, sommige mensen doen aan simpele scorebord journalistiek/statistiek, en sommige mensen kijken naar hoe er gespeeld wordt door bepaalde ploegen en in bepaalde competities, en kijkt dan wat ‘ons’ als open aanvallende Nederlandse ploeg beter ligt, en maakt dan een afweging.

    We hebben wel het geluk dat Benfica nu in een mindere fase lijkt te zitten en er veel gezeik is bij de club, dus hopelijk zien we dat ook terug op het veld.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jij ziet Inter dit seizoen spelen en noemt ze star?
    Jij ziet Benfica spelen tegen PSV en denkt dat dat Ajax niet ligt?
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    RIP AGUERO
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Lekker interessant doen met een tegendraadse mening, meer is het niet.
     
    Reckuuza en Garrett vinden dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    ‘Star’ qua spelopvatting. Ze zullen niet opeens heel anders gaan spelen, dus ik denk dat een Ajax daar wel kansen tegen heeft, want weinig ploegen in Italie zullen aanvallend/drukkend voetbal durven te spelen tegen een Inter. Waarschijnlijk Atalanta, Napoli en maybe Juventus.

    Portugese ploegen hebben vaak een wat jongere selectie met iets meer technisch begaafde jongens, en iets meer geniepigheid, en dan zijn wij Nederlanders soms iets naief waardoor we de fout in gaan of uit de tent laten lokken.

    Nogmaals, Ajax op 100% heeft kansen tegen beide, en op 90% wordt het ook heel zwaar tegen beide, maar ik weet niet of Benfica nou zoveel gunstiger is qua loting dan Inter. Ik hoop het wel natuurlijk.

    Wat je wel kunt zeggen is dat een Haller maybe meer moeite zou hebben gehad tegen een Inter, qua verdediging. Misschien moet je zelfs overwegen om dan, tegen een Inter, zonder Haller/spits te spelen en met een Tadic in een iets vrijere rolcentraal voorin, wat we in voorgaande seizoen ook wel eens gedaan hebben.

    Geen idee wat het centrale duo van Benfica is/kan.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ah ok. Explains :p

    Maar je hebt een punt hoor. Ajax had het ook errug lastig tegen de vorige Portugese topclub.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Het echte hoogtepunt van die wedstrijd.
    Wel richting z’n eigen doel..
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Al een tijdje niet zo'n zaadpot bij De Klassieker gezien, terwijl we pas op de helft zijn.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waardeloos
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zo slecht echt
     

Deel Deze Pagina