De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Want dat ligt compleet aan de supporters? Ik zal deze vraag vast voor je beantwoorden: nee. Niemand weet dat, daar moeten ze dus nog echt op gaan werken.

Heerlijke wedstrijd gezien met veel spanning, tot de 60e minuut toen ze scoorden en eroverheen gingen lopen.

Waterman heeft een makkelijke, maar wel goede wedstrijd gekeept. Steeds zeker bij de hoge ballen en voetballend ook goed. Ritzmaier en Hutch speelde ook goed, vooral Hutch die nu meer naar voren leert voetballen van Dickie, lijkt wel. Derijck en Marcelo (op zeker één na) bijna foutloos. Top.

Toivonen liet niet veel zien, maar wat hij deed was klasse, paar goede steekpassjes en 2/3 knappe schoten. Strootman weer een echte beul op het middenveld, top. Wijnaldum pas in de tweede helft goed, eerste helft onzichtbaar.

Narsingh had een zaadwedstrijd, maar scoorde wel leuk. Mertens daarentegen speelde echt een goede wedstrijd, was overal te bekennen. Verdedigde echt gruwelijk vaak mee, maar stond er aanvallend ook steeds. Ging nergens over, dat loopvermogen. En Lens gewoon degelijke wedstrijd, liet weer zien hoe sterk hij is.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Uit in Oekraïne 3000 km van huis is nooit makkelijk ;)

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar PSV is in uitwedstrijden sowieso zwak hè. Wat was het nou ookalweer, 27 punten uit de laatste 24 uitwedstrijden? Gewoon triest. Mertens is daar het voorbeeld van, want op de één of andere manier is hij in uitwedstrijd altijd enorm slecht. Vandaag klasse, trouwens. Z'n statistieken bewijzen het ook, is wel mooi om te zien.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gewoon depay in uitwedstrijden opstellen. Ben sowieso geen fan van mertens. Hij is toch zo voorspelbaar en gewoon een irritant mannetje.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    Wat heb ik toch een hekel aan Douglas...

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    21:25 op Sport 1 Rayo Vallecano - Real Madrid met commentaar van Sierdje :)

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een klote dag zover, dus moet Real me maar opvrolijken.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    Het valt allemaal niet mee.

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Het licht gaat niet geheel aan in het stadion :lol:

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoor, dat kan er ook nog bij.

Een debiel heeft de kabels doorgesneden. Grote kans dat het verplaatst wordt naar morgen.

Laatst bewerkt: 23 sep 2012
  11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    HAHAHAHAH SIERD BAAS :lol:

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.925
    Wat had Sierd te vertellen over de sabotage? :+

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sterker nog, dat werd al geroepen na de 1-0......

Van mij mogen alle slapjanussen bij Ajax allemaal gebankt worden, met Eriksen voorop. Je weet dat als je op zondagmiddag om 12.30 tegen ADO in Den Haag moet spelen dat ze met het mes tussen de tanden spelen. En toch beginnen ze elke keer zo ontzettend slap.... Eriksen haalde het zelfs nog in zijn hoofd om na 88 minuten nog steeds zo slap en nonchalant te spelen. Ongelooflijk. De enige die duels wonnen waren Babel en Van Rhijn en die speelden nog niet eens zo sterk.

Over dat veld moeten ze ook niet zeuren. Ook dat weet je vantevoren. Dan is het een keer wat hoger en niet gesproeit.. deal with it! Speel dan niet van die halfbakken balletjes, maar speel gewoon strak in en soms gewoon wat opportunistischer en sneller naar voren. Leek echt helemaal nergens op gisteren.

Het gekke is zelfs nog dat we hadden moeten winnen, want in de 2e helft was het iets beter en gelijk kreeg ADO het moeilijk.

Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Raar dat je niets meer hoort over die aanslag van Fernandez, had gewoon weer rood mogen krijgen IMO. Bij de vrije trap van de 2-0.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En derk lijkt echt niets meer :'-( enorme kansen krijgt hij, maar alsnog scoort hij niet. Hopelijk komt hij snel weer in vorm, want dit lijkt echt steeds minder ergens op.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, dan had Toivonen ook rood mogen hebben in de eerste seconde. :+ Dat sloeg ook helemaal nergens op.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je snapt zelf toch ook wel dat die twee overtredingen totaal niet te vergelijken zijn? Fernandez komt met een sliding van achteren op de achillesspees, terwijl Toivonen een duw in de rug geeft.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ondanks dat het verschillende situaties zijn kan ik wel begrijpen dat als Liesveld die overtreding van Toivonen niet bestraft met een kaart (rood) hij dat bij Fernandez ook niet doet.

Strikt de spelregels volgend is het allebei rood als je het mij vraagt.

Vind Liesveld sowieso een baggerscheids, maar dat terzijde.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind je de overtreding van Toivonen rood?! Geel lijkt me op z'n plaats, maar over rood valt IMO niet eens te praten. Hij geeft 'm gewoon een harde duw nadat hij de bal wegpasst. Even laten zien we er de baas is.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Oh, dus omdat hij 'even wil laten zien wie er de baas' is mag hij nadat de bal allang weg is Clasie keihard in zijn rug duwen? Wat een onzin. Daar is niks sportief aan en staat gelijk aan natrappen als je het mij vraagt. Rood en wegwezen met die blonde droeftoeter.

Is overigens een hele trieste manier van 'laten zien wie er de baas is', maar goed dat zijn we wel gewend van Ola.......

Edit: zulke debiele acties horen gewoon niet thuis op een voetbalveld. Als Toivonen echt zo'n grote voetballer was had hij dat soort fratsen niet nodig. Want, echte mannenduels heb ik hem nog nooit zien winnen. Het zijn altijd van die smerige fratsen.

Laatst bewerkt: 24 sep 2012

Deel Deze Pagina