De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    RIP MBAPPE

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik lees het idd. Ja van mij mag die nog wel blijven. Maar vraag me eerder af of Ome Sven nog wat gaat inkopen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Vooral benieuwd hoe Ome Sven mensen verkoopt zonder het ze zelf mee te delen.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Buffon eindelijk gestopt met professioneel voetbal, op de leeftijd van 45 jaar. Scheen nog een deal van 15 miljoen afgeslagen te hebben ook. Wel verdiende rust. Absoluut één van mijn favoriete keepers. Wat een legend deze gast! Voetbalde al professioneel toen M Bappe nog niet eens verwekt was. :+

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :+

Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Waar heb je gelezen dat ie stopt?

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Kunnen we niet vragen of de Saudis ons ook willen steunen met geld? Doen we even paar x een Kylian Mbappe nieuwtje op XBW.

9. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.993
    @Tyrant wat vindt jij van de laatste ontwikkelingen bij Feyenoord?
    Best veel mensen glas halfleeg, maar ben echt wel content met Stengs. Ivanusec en Ueda voor Danilo en je hebt een leuk elftal als de rest blijft.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Geertruida moeten ze wel verkopen denk. Stengs is idd niet meer die slappe zal van AZ heb ik 't idee.

Maar alsnog, veel mensen lullen zonder wat te kijken. Die Kroaat en Japanner heb ik echt nog nooit zien spelen.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Die Japanner is komend seizoen de beste speler in de Eredivisie, dat weet ik nu al. Hoop niet dat ze hem in het Engels/Nederlands gaan dubben bij de interviews. Gewoon originele taal en subs.

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.993
    Overlegt wel bizarre stats na afgelopen, dat in combinatie met de gun factor die ik heb met Japan na het zien van Oppenheimer zeg ik doen. Alleen prijskaartje kan nog een rol spelen, zal dan huur met optie tot koop worden als 't hem wordt denk ik. Zal wel Boadu worden, als 't maar geen Sydney van. Hooijdonk wordt.

13. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.993
    Vanavond ff Dinamo Zagreb - FC Astana kijken dan quali Champions League.

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.072
    Boadu terug bij Slot, samen met Stengs, en eerder al Jahan B., is eigenlijk ook wel leuk. Zou mooi zijn wanneer ze toch een beetje weer terug naar hun top komen bij Slot.

Stengs heeft het natuurlijk leuk gedaan bij Antwerp, Boadu beetje zonde hoe dat gelopen is.

Sydney heeft een beetje een ‘houding’, maar lijkt wel een aardige spits te zijn. Geen idee of hij top Eredivisie aan kan (ook erg afhankelijk van aanvoer en speelwijze natuurlijk), maar voor de sub-top gewoon een degelijke speler, en wellicht kan hij aanhaken op een iets hoger niveau (dus Feyenoord).

Hij is natuurlijk in geen enkel opzicht van het niveau van een Gimenez, wat ik een erg fijne spits vindt, qua positionering, loop-lijnen, en afwerking.

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Wat zal voor jou de ideale opstelling voor Feyenoord als basiselftal nu zijn?

16. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.993
    Yi even serieus. Met een iq van 140+ kan "ik vindt" echt niet hè.

Maar inhoudelijk. Ja grotendeels eens, al moest Sydney het vorig jaar wel vaak van voorzetten van de flanken hebben, bij feyenoord draait men veel naar binnen en zoeken ze een meer voetballende dynamische spits.

Trouwens die Ivanusec die feyenoord wilt speelt op dit moment met Zagreb voorronde CL en scoort net 2x in 3 minuten. Benieuwd of die nog haalbaar is.

Edit: Ondertussen een hattrick zie ik

Yi-Long en Yerewn vinden dit leuk.
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Die 3e zat er wel heerlijk in... Dat wordt weer wat extra centen ben ik bang.

Idealiter wle met Mbappe en Haaland voorin.

Jorrie en WorkingTitle vinden dit leuk.
  18. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.993
    Ivanusec - Gimenez - Paixao
    ‐-------------- Stengs ---------------
    -------Wieffer --------- Zerrouki
    Hartman - Hancko - Geert - Pedersen
    ----------------- Bijlow ----------------

Of Paixao op links, Stengs op rechts, Ivanusec op 10

Tyrant vindt dit leuk.
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En die gekke Japanner er ook nog bij. 10 millie. Mooie tijd dat Fey weer zulke bedragen kan betalen.
    23 goals in België in zijn eerste jaar in Europa dacht ik dus dat zijn mooie cijfers. Nu die Ivanusec nog en dan heb je echt een lekker elftal staan.

Ajax lijkt Kudus te verkopen voor rond 40 miljoen aan Chelsea. Ik vind dat nog weinig eerlijk gezegd omdat er echt veel potentie in hem zit en hij veel belangrijke en knappe goals heeft gemaakt. Maargoed, het wordt wel tijd dat wij ook wat investeren want de selectie is nu wel heel mager. Hopelijk Sutalo, Spertsyan en Nuamah erbij.

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.072
    Is dat die Japanner die op de laatste speeldag in Belgie inviel en meteen scoorde en een assist had? Die maakte wel een prima indruk in ieder geval.

Deel Deze Pagina