1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.011
    Royston Drenthe als analist bij de Champions League op Ziggo is wel echt pure armoe zeg..

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Serieus? Kan je Wesley Sneijder ook wel trainer van Feyenoord maken.

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.364
    heeft ie nog kapper tips?

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind het inhoudelijk ook niet veel, maar dat vind ik van wel meer van die opgetrommelde oud-voetballers die dan inkoppertjes mogen doen in de 20 seconden spreektijd die ze dan hebben tussen de reclameblokken in …

Ook zo raar, dan is het nu standaard opeens 2 analisten die naast de presentator staan, ipv gewoon eentje, terwijl er al vrijwel geen tijd is om inhoudelijk ergens op in te gaan.

“Dat was de eerste helft, hoe bestempel je die nou … ?”

“Ze spelen best goed”
    “Ja, ze doen lekker mee, passing komt aan, ze zitten er steeds goed op bij de tweede b …”

“Sorry dat ik je onderbreek, Wesley, maar we moeten alweer terug naar de reclame!”

Anyway, PSV tegen Girona dinsdag was een goede, leuke wedstrijd, PSV erg sterk, en Feyenoord gisteravond viel best tegen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Feyenoord was echt tering slecht. Echt armoedig

WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.364

Deel Deze Pagina