1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    Hè Seh..
    Hoe was Mass Effect?

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Om een gegeven moment viel het gewoon op dat niemand de bal naar Enoh durfte te passen dus bleven de Jong en Blind in die hoek rondtikken :+

Schone, Babel, Vermeer en Blind hebben de grootste indruk achter gelaten!

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Was al gaan slapen na de 1e helft. Zie nu 3-1, verrassend en prima resultaat.

Dortmund ff gewonnen van Madrid :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vind ik leuk, +1 :+

onverwachts genoten gister. City was niet goed maar dan nog, win er maar eens van

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Blind maakt echt stappen dit seizoen. Was vorige seizoenen helemaal niks, maar staat nu al sinds het begin van het seizoen zijn mannetje. Wordt/is gewoon een hele nuttige linksback zo. Als hij zo blij spelen en ja ik ga het zeggen, komt zelfs het Nederlands elftal in beeld.

Babel, Blind en Vermeer zijn de meest constante spelers in de CL tot nu toe. Alhoewel Moisander gisteren ook niet slecht speelde. Evenals De Jong en Van Rhijn.

Terechte overwinning. De eerste 20 minuten waren gewoon heel sterk. Prachtige combinaties gezien toen. Tweede helft was het eerste deel ook prima, na de 3-1 zag je dat ze inzakten en nog compacter gingen spelen. Man City viel vervolgens aan in een tempo dat veel te laag lag. Maar goed, die hadden afgezien van Nasri ook totaal geen creativiteit op het veld staan; Milner en Barry zijn zulke prutsers. :lol:

Aguero ook niet gezien trouwens.

Vind dat niet zo raar. Over het algemeen trek je als team/spelers je dan op aan het hogere niveau en ga je zelf ook beter voetballen. Niet voor niets wordt er gepleit voor een BeNe-liga (oid). Dat maakt de topteams uit de Eredivisie en Pro-League een stuk competitiever in Europa. Niet dat ze dan opeens de beker pakken, maar het zal het niveau echt wel omhoog stuwen.

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.792
    Hier moet ik Seh toch echt gelijk geven. Blind heeft al een aantal behoorlijk goede wedstrijden gespeeld dit seizoen.

7. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maar om nou te ze zeggen dat het Nederlands elftal in beeld komt zoals de poster boven je is natuurlijk wel weer overdreven.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    You teh funny!

Willems en Pieters zijn op dit moment echt niet beter dan Blind. Je bent blind als je dat niet ziet. :cool:

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :lol:

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Willems en Pieters zijn ook helemaal niet nodig in het NLs elftal :cool:

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, eigenlijk heb je gewoon gelijk. Willems is 12 en is aanvallend inderdaad een aardige back. Maar verdedigend is het (nog) niet zo best. Pieters heeft ook nou niet bepaald een jarenlange ervaring en moet eerst weer even op niveau komen en blijven.

Blind is verder gewoon ruk, zeker niet beter dan Willems en Pieters. Hij heeft nu 5 leuke potjes gespeeld, maar verder? Ik ben daar ook verbaasd over hoor, maar goed.

Feit is dat ook Blind bij lange na niet in Oranje thuishoort.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    BMI , Willems en Blind zal het vrees ik toch van moeten komen in de toekomst.

Al hoop ik dat BMI zich doorontwikkeld en gewoon links centraal komt te staan, ook in Oranje

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    BMI is als linksback best matig hoor. Dan krijg je backs die verdedigend ijzersterk zijn, maar amper goed mee op komen.

Willems is aanvallend sterk, maar verdedigend nog (te) zwak. Dat moet zeker beter, ik hoop ook dat Advocaat daar voor gaat zorgen. Blind is gewoon lachwekkend, die gaat nooit in Oranje komen hoop ik. Hij draait nu een aantal wedstrijden goed mee, maar iets speciaals is het zeker niet.

Ik vind Pieters nog steeds degelijk. Degelijke verdediger en degelijke aanvaller. Zeker voor Eredivisie niveau.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Blind aanvallend wel geweldig. Goeie passing, techniek en kent het positiespel als geen ander. Helaas is hij te traag en verdedigend te zwak (al doet hij dat best aardig nu) om een echte meerwaarde te worden als linksback.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Pieters is zeker goed genoeg voor Eredivisie niveau, en ook wel een stapje hoger misschien

maar ik zie hem geen grote stappen meer maken, en Willems en BMI wel

En Blind , ach ja.. Hij is nu niet meer het lachertje wat hij was :+ Laten we het daar op houden. Hij pakt het goed op en hopen maar dat hij het door kan zetten en dat het geen tijdelijke opleving is. Feit is dat hij verdedigend altijd snelheid te kort zal komen. Dan kan hij nog zo goed ontwikkelen op andere vlakken,.. die snelheid zal hij nooit krijgen

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, Blind vangt het op met positiespel (wat Shin ook zegt), maar qua snelheid mist hij gewoon iets belangrijks. En verdedigend komt hij nog steeds soms wat laks over, of gewoon matig qua ingrepen. Ik weet niet welke van de twee het is.

Pieters zie ik nog wel een transfer maken naar Engeland, want daar zat hij voor zijn blessure enorm dichtbij. Als hij normaal revalideert, dan zal dat wel gebeuren. Gun ik hem ook wel. Maar eerst LB/CB gaan spelen bij PSV als hij fit is. :)

In BMI en Willems zie ik enorm veel potentie als CB en LB. Die kunnen echt enorm goed worden.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Blind verbaast me zeer positief de laatste paar wedstrijden sinds Dortmund uit. Toch blijf ik erbij dat hij te kort komt voor Ajax.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dit, dat zag je onder andere met die aannames, die waren stuk voor stuk behoorlijk goed.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    We hadden het nooit over blind gehad als Boilesen niet constant geblesseerd was :mad: Wanneer doet die jongen nou weer eens mee?

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, doodzonde dat die jongen zo lang eruit is.

Deel Deze Pagina