1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.794
    Consequent ben je als je Clasie er met rood af stuurt. Wat hij bij Van Rhijn deed tijdens de eerste helft was donkergeel.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat? 2-2 terecht..=(
    Feyenoord heeft veel kansen laten liggen en had gewoon moeten winnen. En over die scheids... Dat affluiten van dat moment dat Vermeer door een eigen speler wordt gebeukt was pas dramatisch. Verder speelde ajax soms mooi positiespel, maar dat laatste kwartier was gewoon zielig. Tijdrekken, bal naar voren rossen.

Edit: tuurlijk, het lag weer aan de scheids....

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij is nu vast al aan het bedenken wat hij moet zeggen ;)
    Ook bij altidore zo toch? "ja goed 2 doelpunten leuk hoor, maar ja hij kreeg wel de ruimte etc"

Vind het maar een triest zeikventje.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat speelde Ajax zielig zeg. Ook al voor de rode kaart. Alleen maar achteruit lopen, telkens terug naar de verdediging, voorin alleen maar rondtikken/tijdrekken. En Feyenoord tig kansen en continu in de aanval. Dan ook nog Enoh erin. Om je kapot te schamen.

Moisander was vandaag echt dramatisch. Poulsen, de andere ervaren kerel, heeft een nette tweede plek.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, niet zo overdrijven man. Scheids heeft niet veel fouten gemaakt vandaag. Maar toch bedankt.

Inderdaad. Pelle is baas. _O_

Echt he, the fuck. Dat Moisander zo'n domme frietpan is. Ik lachte me kapot trouwens, toen hij weer zo slecht timede bij een voorzet :lol:.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.794
    Wat wil je als je onterecht met 10 man de wedstrijd uit moet spelen? :emo:

Niet dat de 2-2 onterecht is, hoor. Feyenoord had het eerder verdiend deze wedstrijd te winnen.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat was Ajax slecht zeg. Die tweede goal zat er gewoon aan te komen.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nouja, eigenlijk niet vond ik. Ajax speelde dramatisch, maar Feyenoord ook hoor.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vond die overtreding van Immers anders ook rood waard. Bal was op kophoogte en Immers trapt vol met zijn noppen op de dijen van Poulsen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Vreemde momenten met Clasie en Immers. Beiden hadden er af gemogen, nul intentie om de bal te spelen. Dat soort dingen horen niet op een voetbalveld thuis.

Neemt niet weg dat we uiteindelijk blij mogen zijn met een punt.

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Kom op, jullie zijn echt weer triest bezig met die beschuldigingen. Dat was bijvoorbeeld een lompe actie van Lexie, maar hij hield duidelijk in, en het was ook niet zijn bedoeling om een overtreding te maken. Het was gewoon lompheid. En dankzij die lompheid scoorden jullie ook nog eens..

Maar ja, over dat moment met Vermeer hoor ik niemand over...

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.794
    Je bedoelt toen Poulsen tegen Vermeer aan geduwd werd door een Feyenoord speler? ;) En daarnaast was er toen niks dreigends aan de hand.

Maar goed. De conclusie is gewoon dat Feyenoord, en dan vooral Immers (Wat was die slecht :lol:), het zelf heeft laten liggen.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Omdat daar niks dreigends was, bal was toch al weg getrapt namelijk.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en de sliding van moisander was zeker wel geel waard :+ oogkleppen af aub.

Ajax mag qua spelbeeld blij zijn met een punt, maar feyenoord was na de rust even helemaal de weg kwijt met die overtredingen.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeer gewoon alles zo objectief te bekijken, al gaat dat misschien lastig omdat ik voor Ajax ben.
    Hoe weet jij dan dat het niet zijn intentie is om die overtreding te maken? Ik vond het nogal raar omdat de bal lange na niet op die hoogte was waar Immers zijn been plantte. Ook bij die overtreding van Clasie was de bal niet eens meer in de buurt.
    Dat moment van Vermeer moet je nog maar is terugkijken.

Dat gezegd hebbende vond ik een erg spannende wedstrijd en qua spelbeeld vind ik de 2-2 einduitslag wel terecht.

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Wil niet na janken want 2-2 is gewoon terecht voor beidde.

Alleen scheids heeft jammer genoeg weer een rol gespeeld,
    Maar als Moisander er af moest voor deze overtredingen, had hij Clasie er ook wel af mogen sturen.

Hij kreeg geel voor op zijn voorhoofd tikken, dat deed ie in de 1e helft ook al een keer.
    + Die hand in van Rhijn zijn gezicht

En vlak voor die geel kreeg met babel al was ik toen even drinken inschenken dus zag het maar half dus kan daar niet echt over beoordelen

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Was gewoon terecht geel, net als al die aan Feyenoorders aan het begin van de tweede helft. Maar ja, ik ga niet op elke overtreding reageren. Was gewoon een matige wedstrijd (vooral de tweede helft) waarin Feyenoord kansen heeft laten liggen en ajax heel erg wisselde in niveau. Van best goed, tot best sneu.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Suárez zijn celebration net _O_

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Suarez zorgt met een schot tegen Baines voor de 0-1 bij Everton, als celebration doet hij een schwalbe duik voor de ogen van de Everton manager :cool:

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Haha held met je Liverpool :+

Deel Deze Pagina