De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Draxler die 40 seconden mag invallen.. facking hell zeg.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]EQhuE3b_GBU[/yt]

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    :D Wat een held.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.665
    Jeeeeezus wat een held zeg.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
  7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Holy fucking shit!

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kijk Kuyt, zo moet dat!

Enige positieve aan de wedstrijd: Van Ginkel en Vermeer en hun debuut/optreden. De rest was drama. Vooral Schaken.....

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister met een half oog NL gekeken en volgens mij helemaal niks gemist.

Hoogtepunt van de avond heb ik gister nog even op Youtube gekeken, wat is het ook een baas die gekke Zlatan

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zlatannn _O_.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Meesterlijk doelpunt van Zlatan :)

Nederland - Duitsland was een waardeloze wedstrijd. Verschrikkelijk. Schaken? Kuyt? Waarom geen Narsing / Lens of Huntelaar?

Van Gaal ook elke keer met z'n fantasie opstelling. Nu weet ik dat zo'n oefenwedstrijd er is om te kijken wie het niveau aan kan ... maar dan nog? Waarom elke keer gaan lopen rommelen? *zucht*

Van Ginkel, de Vrij en Vermeer deden het goed. Vond van Ginkel wel met wat angst spelen ... niet durven om DE paas te geven, kan ook te maken hebben gehad met wat van Gaal gezegd heeft natuurlijk.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb het niet heel aandachtig bekeken, maar Janmaat deed het volgens mij ook wel goed, viel me meer op dan van Rhijn

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.892
    Van Rhijn speelde ook erg matig.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Leek meer op een potje waar beide landen te bang waren om ook maar iets van een actie te ondernemen. Bang om te verliezen?

Toch zie je de hand van van Gaal wel terug in het huidige Oranje. Ik blijf 'et een draak van een vent vinden maar hij doet het wel goed. Geeft vertrouwen in jonge spelers en laat het publiek duidelijk weten dat HIJ de keuzes maakt i.t.t de laatste wedstrijden van van Marwijk. Dat Kuyt en Schaken dan spelen is iets wat ik nooit zal begrijpen ... maargoed, als er in 2014 maar een team staat wat mee kan voetballen. Anders word het wederom een droeve bedoeling.

Zou van Gaal zoveel Feyenoorders selecteren om gewoon "the finger" te geven tegenover Ajax? "Ik geen directeur ... jullie geen oproep voor Oranje" :+

16. Seh

Seh Guest

:emo:

Wie zou je dan graag opgeroepen zien van Ajax? Enige die ik had meegenomen misschien is Siem de Jong, in een soort Kuyt rol. Je kunt hem overal neerzetten. :+ En dan Kuyt gewoon thuis laten.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Daarom staat de :+ er ook achter Seh.

Ik had Siem de Jong en Blind meegenomen. Als je Duitsland dan toch ziet / zag als een oefenpot had je gelijk Blind kunnen testen als LB. Jammer genoeg ziet van Gaal liever Martens Indi daar staan ( die het wel prima deed ) dan een echte LB. Indi lekker centraal laten staan.

Kom op man ... een duo Douglas - Martens Indi is toch gewoon baas? :cool:

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Blind is van nature ook geen LB. Maar goed, die had je in deze interland prima kunnen testen. BMI heeft al meer wedstrijden daar gespeeld dus daarvan moet Louis inmiddels wel weten wat hij kan op die positie.

Siem had prima in de 'Kuyt' rol kunnen spelen, en die heeft bovendien meer inzicht (zeker in de combinatie) dan Kuyt. Daarnaast is Kuyt gewoon te sloom. :+

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Waar ik me aan ergerde was het feit dat Kuyt vaak de spits uitliep. Als de bal dan breed ging en hoog voorgegeven kon worden moesten Robben en Schaken wachten tot er iemand zich voor de goal melde.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Oh man, wat zou een centrum met Indi en Douglas een muur zijn, Douglas blijft toch de beste mandekker vind ik. Indi doet het goed op links maar ik zou daar toch echt graag een echte links back zien, Blind dus ook niet. Hoe vergaat het met Butnner bij utd?

Deel Deze Pagina