1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bij verre van ook...is gewoon nog leeg...

2. Seh

Seh Guest

Godverdomme.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    En weg leuke wedstrijd :mad:

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Platje die iemand (Palsson) vertelt om z'n kop te gebruiken, eens na te denken voor hij iets doet. Wat een grap :lol:.

5. Seh

Seh Guest

Platje. _O_ Is een baas man.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die tweede gele kaart sloeg echt nergens op. Jammer, vond het nog best spannend.

7. Seh

Seh Guest

Je kan hem geven, alleen zwaar kut en volgens de regeltjes gefloten. Zoals wel vaker, net als bij die tweede geel van moisander. Je kunt hem geven maar echt totaal onnodig.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    haha :D Terecht trouwen deze directe

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    NEC :lol:

Jammer dat Vitesse geen rood krijgt.. voor volgende week. :+

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zozo, Twente scoort al in de eerste minuut. Is weer eens wat anders dan de laatste.

11. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lachertje die Bossen.. Eerste rode kaart totaal onterecht, en die rode kaart van Amieux slaat ook nergens op. Hij maakt een overtreding, maar om hier een 2e geel voor te geven, slaat echt nergens op.
    Die directe rode kaart van Koolwijk kan je overigens geven, al zie ik regelmatig zulke overtredingen met geel bestraft worden.. Beetje aanvoelen zo'n derby kan geen kwaad.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Eerste rode kaart had inderdaad niet gegeven hoeven worden, maar die tweede was al logischer. Normaal gesproken geef je daar ook geel voor. Directe rode kaart was 100% rood, gewoon trappen uit frustratie.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht denk ik toch wel de bovenliggende partij, Mulenga had zijn tweede echt moeten maken. Vrees alleen dat ze dit niet meer gaan volhouden in de tweede helft, speelden echt heel fel dus dat zal nu wel minder worden. Dat hou je nooit een hele wedstrijd vol.

14. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, frustratie.. Ik ben het met je eens dat je dat als speler in bedwang moet houden, maar het gaat hier voor NEC wel om 1 van de 2 belangrijkste wedstrijden in het jaar.. Koolwijk zal zich al genaaid voelen door die 2 eerdere rode kaarten, als scheidsrechter mag je je ook wel eens inleven in zo'n wedstrijd.. Als koolwijk nou bewust op de benen van die speler ingaat, maar dat vond ik niet het geval.. Het was hard, maar we zijn toch geen mietjes? Gerrard als voorbeeld nemend, die gozer gaat in elke wedstrijd wel een x op deze manier een duel aan..

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij ging vol voor de man, totaal niet voor de bal. Was gewoon een oerdomme actie om zijn frustratie kwijt te raken. In Engeland zijn ze inderdaad hard, maar ook daar worden zulke domme trappen bestraft.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou perfect zijn als Utrecht hier een (of drie) punt(en) thuis weet te houden.

17. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik het misschien verkeerd beoordeeld.. heb het ook nog niet terug gezien.. Desondanks houd ik wel van een beetje hardheid, zeker in zulke wedstrijden..

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Zo Pellé heeft zn doelpunten weer te pakken!

19. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ? ik zie immers en mathijssen staan

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mathijssen = 2x Pelle.

Deel Deze Pagina