1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    _O_

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat jouw ouders je niet verstoten hebben...

3. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ah daar heb je koning hater, dyoink oink.. mr. Kimbo Slice :D.. hoe doet die het trouwens tegenwoordig, was wel een toppertje in de UFC he.. :lol:

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Aernhem, je bent echt wel heel irritant maar dat is volgens mij ook de bedoeling van je.

Vitesse heeft een leuk team en gun ze eigenlijk ook wel succes. Zoveel hebben ze eigenlijk nog niet gekocht en er zitten ook genoeg nederlanders. Alleen omdat Aernhem dit topic verziekt zou ik het ook niet erg vinden als ze 3x verliezen op rij zodat hij ff ze mondje houd.

Edit; en dan ff een serieuze vraag. Hoe kan het dat er nog niet meer mensen dan vorig jaar in het stadion zitten? Is dit het meest haalbare of zijn de kaartjes absurd duur? Denk alleen dat jij het niet weet aangezien je op wedstrijd dagen nooit bij het Gelredome te vinden bent.

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ach begin volgend jaar zijn ze bony weer 10 weken kwijt ivm africa cup :)

Zie havenaar en die Reis echter niet zo spelen als Bony! Mark my words vitesse gaat punten mislopen daardoor.

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Goed dat jij weet waar ik wel of niet te vinden ben... verstoten door m'n ouders maar gelukkig nog iemand die op me let.

Ik moet altijd wel lachen om jou Danny, al sinds we van den Brom weg hebben gehaald loop je te janken. Enerzijds kan ik het me voorstellen omdat van den Brom ADO het enige sprankje hoop bracht.. anderzijds beetje sneu dat je daar nu nog mee zit. Get over it, life goes on.

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben jij serieus 24 jaar? 8)

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Weetje Aernhem , sinds jaren loop je al te irriteren. Als dat niet zo was geweest had niemand hier zich geirriteerd aan Vitesse. Dan had men hier jou gewoon gefeliciteerd en was er niks aan het handje.

Dus de grote vraag..

Waarom als zo'n enorme debiel doorblijven gaan 8)?

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een haat jegens mijn digitale persoon.
    Heeft deze u ooit gekwetst, heeft deze u ooit geïrriteerd?
    Provoceert hij.. of laat u zich provoceren?
    Is het zich - met gemak - laten provoceren door een reeks talige tekens op een digitale publieke discussiepagina (waar videospellen centraal staan) niet een teken van zwakte? Is de onmogelijkheid voor een individu om onderscheid te kunnen maken tussen het serieuze en het niet serieuze niet een teken van een tekort aan verstandelijke vermogens? Men kan zich afvragen waarom zij wordt verleid tot het gebruiken van woorden met een negatieve of pejoratieve betekenis op het wereldwijde web. Stel uzelf de vraag en het antwoord zult u vinden.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is nog niet niet te laat.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Het is toch vrij duidelijk dat Aernhem hier op kickt, die gaat echt niet veranderen hoor :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit is het niet meest haalbare denk ik maar t zal nog wel ff duren voordat t echt vol zit. Dat stadion is gewoon te groot. Het is 2 keer zo groot als de goffert terwijl er in Nijmegen volgens mij zelfs iets meer mensen wonen.

Vitesse is niet zoals Twente of Heerenveen dat het een echte regionale functie heeft maar moet het vooral van de eigen stad hebben en dan maakt 1 zwaluw nog geen zomer. Misschien als t nou dit jaar zo goed blijft gaan dat ze volgend jaar wat meer seizoenskaarten verkopen maar denk dat er altijd wel wat lege plekjes zullen blijven

13. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dus je weet hoe copy/paste werkt :)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Goed dat je ook antwoord geeft op mijn vraag. En ik loop niet te janken. Vind het juist leuk dat er weer een ander team zich bovenaan bevind in de eredivisie. Maar jij ontwijkt altijd zinnen en pakt uit een hele tekst altijd maar 1 zin. Wat dyonko al zei, als jij je normaal had gedragen had iedereen je gefeliciteerd. Maar dat is dus niet zo :).

Ty!

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat hij zich echt klote gaat voelen nu je dit hebt gezegd en zelfs gaat overwegen om zich normaal te gaan gedragen.

:+

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb er ook wel vertrouwen in :p

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    waarom werkt de negeerlijst niet als mensen aarsnhem quoten :{

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat Aernhem een deel van de community is en er dus bij hoort. Hem negeren hoort niet en daarvoor word je gestraft.

Nee, maar kom op, je negeert Aernhem toch niet? Ik moet er altijd wel om lachen als hij weer zo overduidelijk loopt te kloten. :D Brengt weer wat sfeer in het topic.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Precies, het forum is wat saai aan het worden. Laat die jongen toch lekker gaan, kan ik ook mijn frustraties een beetje legaal kwijt omdat Ajax zo kut speelt.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Aernhem is ook mijn favoriete huistroll. <3
    Jullie zouden hem nog missen als hij hier niet meer zou komen.

Deel Deze Pagina