De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dit. Plus dat je al snel positief opvalt in deze meute heikneuters. Dat hoeft natuurlijk nog helemaal niks te zeggen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoezo zou je bij een spits kijken hoeveel goede passes die geeft? Dat boeit toch totaal niet? Mensen moeten echt eens kappen met die scorebord journalistiek, iedereen kan zien dat die voor dreiging kan zorgen. Dat lijkt me belangrijker dan of die goed kan kaatsen...

3. Seh

Seh Guest

Er werd juist beweerd dat hij een goed aanspeelpunt was hier toch? Dan zijn passes wel van belang lijkt mij. Ik vond hem gewoon niet zo goed, dat mag toch wel?

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    hoesen de redder van ajax :lol:

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gister nog iemand naar Sierd geluisterd tijden Barcelona? Was weer genieten geblazen :D. Hoe die het verzint weet ik niet maar het was hilarisch.

Toch Messi.. Goaaall! Weer twee! Tuurlijk maakt ie er twee! Hij maakt er altijd twee! Messi heeft dit seizoen nog geen één wedstrijd één doelpunt gemaakt. Altijd twee. Ok, één keer drie dan.. Weer twee.. Negende keer dat ie twee doelpunten maakt, dit seizoen. Nou… ik zou zeggen neem nog een glaasje rioja, kijk het laatste journaal, belt u nog even met de familie, of uw studerende dochter. Zeg dat Barcelona gewonnen heeft, Messi natuurlijk twee gemaakt, want meer krijg je niet vanavond. Het is voorbij. Minuut 52. Dank voor uw aandacht. Graag tot volgend weekend. Dan heb je de derby van Madrid, in Bernabeu. Real tegen Atletico. Om 22:00. Dit was het. Levante - Barcelona. 0-2. Want meer dan twee, maakt Messi er nooit. Goedenavond.
    (en na meer dan twee volle minuten radiostilte: )
    “…ja, daar ben ik nog even... Meneer Moerer van Sport1 belde in de parkeergarage, dat het misschien ook nog interessant is om te vertellen wie de gouden bal dit jaar gaat winnen.. Dus ik ga toch nog even door..

6. Seh

Seh Guest

Inter doe eens scoren! Ik heb je nodig voor mijn unibetje.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een VERSCHRIKKING om fan te zijn van deze ploeg.

8. Seh

Seh Guest

Kut inter. Daar gaat mijn combo, godverdomme de laatste. :+

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je moet ook NOOIT op Italiaans voetbal betten.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Doe niet zo hypocriet man. Alsof jij niet weet dat voetbal emotie is. Alsof alleen Ajacieden daar last van hebben. Hypocriet gelul de hele tijd van je, hou toch op. Hooghartig geblaf van je.

Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Blijf het jammer vinden dat er zo'n oliesjeik aan te pas moet komen om Vitesse te laten presteren. Ze doen het goed dit seizoen, mag ook wel :) Enige reden waarom mensen zo achterlijk doen over Vitesse is dankzij jou ... piemelbrie :+ En we praten over enkele weken wel over Bony. Als 'tie z'n transfer naar Chelsea heeft afgrond. Ok?

En frustratie? Nee hoor. Alles behalve. Zoals ik al zei, ben het gewend.

Op naar de volgende speelronde!

HUP NAC!

13. Seh

Seh Guest

Stel je aan gozer. :emo:

Overigens kan ik zelf prima relativeren, ik schreeuw niet dat Immers of Schaken eruit moet als ze eens een helft wat minder spelen. Puur omdat er 1. niets beter is en 2. het ook geen zin heeft. Ik vind het grappig dat er mensen zijn die als De Jong 2 ballen verkeerd speelt gelijk beginnen te schreeuwen dat hij eruit moet. En in dit topic zijn vooral Ajacieden die dat doen, omdat het overgrote deel voor Ajax is.

14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb inderdaad totaal geen respect voor teams zoals Vitesse :)
    Niks doen op eigen kracht maar een gast die de club als zijn persoonlijke speelt ziet.

Ben feyenoorder maar ook echt wel respect voor het beleid wat ze gevoerd hebben om weer een gezonde club te gaan worden! Kan daar veel meer van genieten en hoop dat ook nooit een olie sjeik of wat dan ook feyenoord zal gaan kopen.

En kom op vitesse is toch geen vitesse meer? Ze kunnen nu ook net zo goed onder een andere naam gaan spelen.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ken weinig feyenoorders die Schaken wissel willen zien hoor, iedereen is fan van hem.

16. Seh

Seh Guest

Niet als hij zijn debiele tweelingbroertje stuurt. Afentoe heeft hij echt wedstrijden waar je ogen zeer van doen. 8) In De Kuip zijn we er van overtuigd dat hij een tweelingbroer heeft, die hij afentoe laat opdraven. :+

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik stel me niet aan, gozer. Jij stelt je aan, je generaliseerd en doet net alsof het iets van Ajax is dat na een slechte wedstrijd men dingen roept. Zie je mij dingen roepen? Ik ben toch echt Ajacied. Benoem dan niet alle Ajacieden, noem lekker namen van degene die het doen in plaats het te plaatsen als gedrag van Ajacieden en supporters van andere clubs zo geweldig goed zijn en nooit hun eigen spelers uitfluiten of hier iets typen. Jij zal vast ook weleens in de heat of the moment iets geroepen hebben.

Je zegt het al goed, er is bij jullie blijkbaar niets beters. Ik denk dat er betere opties zijn dan onze Enoh, dus moet hij eruit en er nooit meer in. Nou nou, wat raar zeg.

19. Seh

Seh Guest

Ik zeg nergens dat alleen Ajacieden dat altijd doen hoor en ook niet allemaal, dat zie je mij nergens zeggen. En verder denk ik ook net als jij dat De Boer Enoh erin zet omdat het zo'n lieve gozer is, terwijl hij betere spelers op de bank heeft.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2012
  20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik stel voor dat je je eigen tekst een keer terugleest. Ik zie geen enkel onderscheid, ik zie alleen staan dat alles wat een Ajax shirtje aan heeft de hemel in wordt geprezen (als er gewonnen wordt tenminste) en dat als je verliest dan deugt er niks.

Dan kun je je er wel makkelijk vanaf maken door te doen alsof je iets anders bedoelt, maar dat is meer een zwaktebod. Iets impliceren en dan zeggen dat je dat helemaal niet zo hebt gezegd. Neen, maar we weten beide dat je het wel precies zo bedoelt. Wees dan een bikkel en lul er niet omheen.

En ik vind Enoh inderdaad een rukker en zie hem inderdaad liever niet in de ploeg staan. Maar goed, een trainer is natuurlijk altijd foutloos toch, als fan moet je altijd bedenken dat hij vast zijn redenen heeft. Zogenaamde moraalsupporter.

Deel Deze Pagina