1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Seh

Seh Guest

Dan weet jij meer dan ik, ik heb zat vrienden die Ajacied zijn (en mijn pa is er ook eentje) en waar ik prima mee kan praten over voetbal. Die imo (ja, dat betekent dat ik dat vind) veel realistischer naar het voetbal kijken dan sommige (zo beter?) mensen hier.

Dus ik bedoel dat totaal niet zo. Dat jij je gelijk aangevallen voelt kan ik vrij weinig aan doen. Jij ziet dingen die er niet zijn.

En een trainer is niet altijd foutloos, maar de enige die ik kan bedenken op de plek van Enoh is Schone en die jeugdspeler, Bocarra oid, die nog nooit wat heeft laten zien. Dan snap ik best, dat als je tegen een goede ploeg speelt, je een meer verdedigende speler daar neer zet.

En nu ga ik weer aan den studie, veel plezier verder.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2012
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zie dingen die jij typt, irritante dingen. En daar zeg ik wat over, dan moet je maar typen wat je bedoelt, dat maakt het een stuk makkelijker allemaal. Want je spreekt mij toch echt aan als Ajaxsupporter en dat stukje waar het mij om ging.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Seh wat ben jij een vervelend mannetje zeg, bah.

4. Seh

Seh Guest

Inderdaad.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iedereen kloot hier Nera om het inter-fan zijn.. maar hoe is het om Liverpool-fan te zijn dan? Reina is echt belachelijk, net weer een blunder. En die Skrtel heeft evenveel hersencellen als haren op z'n hoofd.. hoeveel oerdomme, lompe overtredingen maakt die vent? Had weer rood moeten hebben net.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Let's ask Ferron!

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lol, ik ben ook Liverpoolfan. Nou ja, daar gaat verreweg m'n grootste sympathie naar uit in Engeland. Double fucked :9

Die hebben écht een vreselijk elftal. Blijven ook maar van die lompe kutengelsen kopen. Verschrikkelijk.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    En ook nog Ajacied. Arme jongen ;)

9. Seh

Seh Guest

Ik snap daar echt geen zak van. Blijkbaar hebben ze geld bij Liverpool, als ze dan gewoon elk jaar de gouden bal winnaar van de Eredivisie kopen is dat bijna zeker een goede aankoop bijvoorbeeld. Zet wat scouts hier neer, dat kan toch niet zijn dat je dan mindere spelers haalt dan dat ze nu hebben (gehaald)?

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hard knock life...

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

http://www.sportingintelligence.com...ng-where-the-money-goes-and-what-next-190601/

54 miljoen pond = 66 miljoen euro - en dit zijn enkel de inkomsten die je krijgt voor de uitzendrechten. Dan heb je nog eens merchandising (Liverpool zat in de top 5/top 10, van best verkopende clubs wereldwijd) en andere onzin. Kan toch echt niet moeilijk zijn om enkele goede spelers te halen en hun salaris te betalen. Wat een onkunde.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je spelers als Carroll voor 40 miljoen gaat halen houd het snel op. Gewoon een slecht transfer beleid.

13. Seh

Seh Guest

United heeft voor Van Persie en Kagawa samen minder betaald. :lol:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Maar dat zijn geen Britten!!1one

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar 1 van Persie is wel 4 carrol's waard. Voor 40 miljoen loopt er in engeland toch wel echt wat beters rond. Misschien niet in de spits maar dan koop je maar wat engelse verdedigers :+

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En die Henderson voor 20 miljoen pond dan? :lol:

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
  18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nou gijppie, ik hoop dat je goed geïnformeerd bent!!!

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als Chelsea Bony haalt zie ik Torres wel naar Vitesse komen. :+

Even zonder gekheid: hij heeft wel gelijk over Van Ginkel imho.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad. Van Ginkel gaat veel meer opleveren dan Strootman, want hij is ook veel beter. Geweldige speler, week in week uit. :lol:

Deel Deze Pagina