1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    En wat vangt hij nu per week?

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    € 240.000,00.. Een habbekrats dus....

Eerst tof lopen doen en zeggen dat je niet in Turkije gaat voetballen, dan komt er geen enkele club meer en dan toch gaan.

Maar voor die poen zet ik het gering aantal principes dat ik bezit ook wel opzij hoor... Dan zie je me voortaan alleen nog maar in het Pats topic..... Wat zeg ik? Ik krijg hier dan een eigen topic waar ik lekker kan patsen. Wes heeft gelijk, lekker veel verdienen en grote kans dat je elk weekend mag voetballen. En dat ook nog op een lager niveau dan je gewend bent waardoor je lekker op je sloffen kunt meedoen. Mooi toch. Iedereen die zegt het niet te snappen die snapt er inderdaad niks van.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wel jammer dat de aanvoerder van Oranje in de Turkse competitie speelt. Het niveau daalt wat dat betreft op een schrijnende manier. De enige echte topper die Oranje nog heeft is Van Persie.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En die speelt kut bij Oranje :+.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Omdat er teveel ego's rondlopen. Van Persie zal zelf ook een groot ego hebben, maar daar heeft hij op dit moment alle recht op. Als ze het elftal gewoon zodanig inrichten dat iedereen in dienst van Van Persie speelt, doe je serieus mee op een WK.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien loopt het voorin dan beter maar dan nog heb je geen verdediging om over naar huis te schrijven

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Nee, maar je moet altijd uitgaan van de kracht van je elftal en die ligt de laatste jaren duidelijk voorin/in de aanval. Verdedigen begint ook voorin natuurlijk. :+

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Alsnog is het gewoon raar dat hij dit doet, ga dan naar Liverpool bijvoorbeeld en vraag een miljoen minder salaris per jaar.. Hij had al een veel beter salaris bij Inter dan dat hij zal krijgen bij GS, daarom heeft hij al belachelijk veel geld. Nu hij nog 29 is, kan hij beter nog 3 jaar in Engeland voor een iets minder salaris gaan spelen (alsnog meer dan genoeg geld) en dan pas naar een land als Turkije gaan om nóg meer te gaan cashen.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het is helemaal niet raar. Liverpool speelt niet eens in de CL, vaak niet eens in de EL. Het speel al helemaal niet in de top van de PL, dus wat is er raar aan. GS speelt gewoon CL en speelt altijd in de top mee. Lekker kampioen worden van Turkeije tegen een heerlijk salaris en nog even 6 tot 8 wedstrijdjes per seizoen in de CL. Gelijk heeft ie... Liverpool is op dit moment alleen nog maar een grote naam, maar speelt in de middenmoot.

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Lekker in een competitie spelen die nog slechter is dan de Eredivisie.

Dag carriere, hallo geld.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    carriere = geld

als ik iets simpeler werk kon gaan doen voor meer geld in een warmer land zou ik ook niet twijfelen

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De Turkse competitie is helemaal niet slechter dan onze Eredivisie. Misschien minder spannend, maar zeker niet slechter. Daarbij staan de Turkse clubs een stuk minder voor lul in de CL. Ik heb al een hele tijd geen NL club meer in de CL gezien na de winterstop. Volgens mij staat GS daar wel gewoon in de tweede ronde.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    + de sfeer in Turkije is baas.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol Turkse clubs zijn nooit veel soeps in de CL.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee haha, NL clubs doen het lekker natuurlijk. Het is echt niet zo dat Wes uit 400 clubs kon kiezen, al willen we dat graag denken.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    De sfeer in Engeland spreekt mij meer aan. :) Maar goed, als Sneijder hierdoor weer goed en veel gaat voetballen is dat mooi voor Oranje.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je moet geluk met de loting hebben. :)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, Galatasaray heeft thuis met 1-0 gewonnen van United. Uit verloren ze met 0-1, maar werkte de scheids ook niet mee.

Dusja, waarom dan naar een Engelse ploeg gaan als je ook naar het beter betaalde en even goede Gala kan? :cool:

:+

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oooh, is dat het....

Deel Deze Pagina