De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Spanje heeft ook 'mazzel' dat ze een topteam hebben... O-)

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Persie en De Vrij vond ik echt opvallend goed :eek:. Hele middenveld was ook netjes. Eigenlijk alleen de flankspelers vond ik wat minder; Ola niets laten zien en Lens was niet helemaal gelukkig.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ola en Kuyt waren de enige die echt minder waren. De rest heeft het goed gedaan.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wel grappig dat Loui de schuld van de 1-1 aan Janmaat ga 8)

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren voor het eerst sinds lange tijd een "jong" en fris Oranje gezien. Martens Indi en de Vrij stonden gisteren goed. Janmaat en Blind deden het ook zeker niet slecht. Janmaat speelde gisteren meer naar voren dan wat Blind deed... vond de laatste met enige "angst" spelen. Maargoed, wat verwacht je ook van zo'n jongen.

Ben overigens heel blij dat we weer een potentiele nieuwe nummer 10 hebben. Maher speelde gisteren echt super. Geld voor meerdere debutanten.

John en Kuyt hebben het echt niet laten zien. Goed, de laatste is zowiezo al aan vervanging toe. Als je zo'n kans krijgt hoor je die gewoon te benutten. Dan beslis je de wedstrijd. Mjah, t'is Kuyt.

Wat me wel zorgen baart is dat wanneer een team aanzet we ineens uit positie gaan lopen. Dan ligt de 1-1 er binnen een minuut ook in. Ach, oefeninterland tegen de nummer 2 van het afgelopen EK. Niet slecht ...

Ben benieuwd naar de rest!

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, zoals je al zegt waren het gisteren vooral onervaren jongens. Dat 'wilde' komt er nog wel uit natuurlijk. Ik vond het heerlijk om De Vrij te zien, die heeft gisteren minimaal 5 aanvallers met één simpele beweging het bos in gestuurd. Wat een rust aan de bal.

Maher was inderdaad ook top! Strootman iets minder opvallend, maar gewoon degelijk. Net als Clasie.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mooi.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Bony terug, Fred terug, Vitesse terug :cool: Laat ze het maar winnen daar :)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De verdediging (op de tegengoal na) stond echt lekker te ballen gisteren, vooral de Vrij deed het goed.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    bij die tegengoal ging er opzich niet eens heel veel fout, jammer dat strootman nog mee ging lopen ipv zich ervoor gooien. Maarja 1-1 had ik op voorhand voor getekend. Als de italianen gretiger waren, had je gewoon verloren en waren mensen een stuk minder optimistisch ;)

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, thuis hadden we gewoon moeten winnen met alle kansen die we hadden. Nu zijn we weer in vorm en is Vitesse in een enorme dip met veel gezeik. Hopen dat de verdedigers van Vitesse weer gaan falen zaterdag, dan kan 'zelfs' Bony ze niet helpen.

Ik kan het overigens niet zien, zit in Frankrijk. Dus wordt teletekst'en tijdens het "après snowboarden".

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Je kan dat van twee kanten bekijken natuurlijk. Hadden ze totaal geen zin of waren ze gewoon zo verbaasd dat al die jonge jongens zo lekker aan het spelen waren en kwamen ze daarom niet in hun spel? Balotelli kwam namelijk best wel gefrustreerd over, dus het is niet alsof die er totaal geen zin in had. Maar goed, dan noem ik er ook wel meteen eentje. :+

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Italië kan veel beter dan gisteravond.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ja tuurlijk. Nederland kan ook veel slechter dan gisteravond, zoals we op het EK hebben gezien. Ik vind alleen dat wij in Nederland het al snel afdoen als: "De tegenstander had er geen zin in". Hetzelfde bij de CL overwinningen van Ajax, ook daar werd toen vaak zo over gereageerd.

15. Seh

Seh Guest

Nederland ook.
    Niet zo gek als je nooit corners scoort en dan ineens er 2 in kopt he, om maar een voorbeeldje te geven. Of was dat bij het gelijkspel? :+

Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2013
  16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    HOLY FUCK!! Wat een goal van Bastia _O_

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    lol whut? Ajax scoort dit seizoen wel meer uit corners hoor :confused:

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die Ajax TV filmpjes met het woord Cuenca erin, worden massaal bekeken :+.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens de telegraaf verdient Babel 900K, was toch 300K?!

Wat me het meeste verbaast, is dat Daley Blind al een geruime tijd een contract heeft van 600K. Dat is zijn waarde nu imho, niet 2-3 jaar geleden toen hij zo belabberd was.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat van Babel klopt inderdaad niet die krijgt 3 ton.

Deel Deze Pagina