1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Bal van Moisander gesignaleerd hoog boven deventer

2. Seh

Seh Guest

De trainingen van Jaap Stam werpen wel zijn vruchten af btw.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die werkt nog bij Zwolle, leuke ploeg is dat trouwens.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Holy shit :lol:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat mondje echt in zo'n houding van 'wat moet je'. :9

Verder echt een teringzooi, bahbah dat je dit nog kan weggeven. Sta je in Amsterdam aardig tot lekker te ballen en dan verkloot je het gewoon helemaal. Ongelofelijk wat stond Ajax vandaag slap te voetballen. :mad:

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Siem word alsjeblieft bloemist ofzo.
    Als je Suarez dan ziet, die reactie na zijn tweede goal, kom terug!

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jammer dat Suarez zijn geniale acties altijd lijkt te moeten compenseren met iets schandaligs. Bijten in nekken, schwalbes, ruzies uitlokken, altijd weer iets anders. Vandaag na twee goals, waarvan de tweede geweldig was, moest hij weer zo nodig zijn noppen in Hubocan's rug planten.

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Arrogante houding van jonkies die denken dat ze het al hebben gemaakt heeft Ajax de wedstrijd gekost.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Eigenlijk had ik het gevoel dat we zondag niet naar amsterdam hoefde te reizen aangezien het toch 3-0 gaat worden ofzo. MAAAAR na vanavond denk ik toch dat er een puntje te halen valt. Verleninging erbij is altijd goed. Laat klaar, waarschijnlijk alleen zaterdag een training.

Alleen dan moet stein niet de PSV uit tacktiek gebruiken. "De tegenstander is slaap laten sussen". En dan vervolgens 6 tegengoals krijgen in de 2e helft.

Tommie beugelsdijk en vito wormgoor trekken hun boksbeugels aan en gaan er voor knocken. Lekker vroeg druk zetten, ze hebben vanavond gezien hoe het moet. Al zal stein wel op de 0 gaan spelen wat normaal ook wel goed is en iedereen doet in de Arena, MAAR NU DUS NIET!!!

(vergeet aub deze post als we toch weer afgaan komende zondag) :p.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik snap dus echt niet hoe die gasten zo'n mentaliteitsprobleem kunnen hebben. Kom op, je bent prof! :mad:

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Terecht uitgeschakeld. Wat een slappe hap, allemaal slappen trutten. Die Erikssen is echt walgelijk. Stomme trut. Alle passjes zo lekker relaxed, alsof hij in Barca speelt. Steeds balverlies, te lang wachten met een corner. Vieze autist. Klaar voor de volgende stap..... Ja, Jong Ajax. Die gast is zwaar overrated en het woord tijd dat ie de bank gaat warm houden of lekker oprot. Als je daar nog geld voor kan krijgen, moet je dat gelijk doen. Hij is echt niet meer dan middelmatig, met heel af een toe een briljant moment. Maar ik was ook een vrij beperkte voetballer, toch scoorde ik weleens een hele mooi goal.

Dit was echt een belachelijke vertoning. WIJ KUNNEN NIET OP DE 0 SPELEN, DOE DAT DAN OOK NIET!!!! Wat ben ik hier ziek van, heeft die voorzitter toch nog gelijk gehad over die kinderen.

Ach, gelukkig hebben we wel een mooi koffertje gekregen van Steau.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die linksback van die Roemenen...die bleef maar gaan. :lol:

Terecht uitgeschakeld, want het was niet best. Maar goed, dan maar de 3e titel op rij binnenhalen. :+

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ontzettend triest en jammer dat we zijn uitgeschakeld, helemaal de wijze waarop. Pannekoek Serero die een open kans even flink verneukt..

Jammer, dat het zo moest lopen. Nu maar richten op de competitie en beker. Grmbl...

Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Robben scoort de 1-0 tegen werder Bremen. Speelt een prima wedstrijd tot nu toe.

En nu de assist op de 2-0.

Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Weer een heerlijke redding zojuist van JC. Hoe vaak heeft ie al geblunderd op hoge ballen, FunkXual? ;)

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wat was Bayern vandaag weer heer en meester. Die gasten gaan kampioen worden met twee vingers in de neus. Overigens geef ik ze ook een grote kans voor de CL finale.

Blijft sowieso een heerlijke competitie, de Bunderliga. Sinds ik er ooit een wedstrijd heb gekeken toen Hertha BSC nog een beetje bovenin meedraaide ben ik echt fan van de competitie. :)

Edit: 1-0 Schalke. :)

18. Seh

Seh Guest

Uber goal van Bony net.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vroeger toen op RTL 5 nog altijd complete wedstrijden werden uitgezonden uit de Bundesliga en de Premier League <3.

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik kijk er echt nooit naar, heel vervelend om naar te kijken. Vooral dat Schalke is niet om aan te gluren. Al speelt Bayern natuurlijk prachtig voetbal, maar die winnen alles dus dan is er ook niks aan. :+

Deel Deze Pagina