1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dramatische derby van onze kant. Wéér een nieuwe formatie met Gargano als spelverdeler (:emo:) en de voetballers op de flanken (:emo:). Strama snapt er helemaal niks van.

Uiteindelijk dik tevreden met een puntje gezien de eerste helft. Onze keeper redt ons weer diverse malen.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vorige pagina :+

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Maar wat de fok is er dan precies gebeurd tussen Lens en Mathijsen? Op het veld viel het allemaal toch wel mee?

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er was op het laatst een botsing tussen lens en mathijsen. Daarna is er blijkbaar wat gezegd want de sfeer werd er niet beter op in de blessuretijd. Na afloop wacht lens op mathijsen om verhaal te halen. Hij pakt hem bij zijn shirtje en verhoek flipt hem en gelijk is het chaos.

Zo in een notendop ongeveer :+ Wat er verder gezegd of gedaan is moet blijken uit het onderzoek van de knvb die zijn vanaf nu daarmee bezig.

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lens heeft vandaag al vertelt dat Mathijsen op het veld niks gezegd heeft.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lens zegt dat Mathijsen niets heeft gezegd. Dat maakt zijn reactie des te achterlijker.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke :emo: dat maakt het inderdaad nog achterlijker.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee ok, dit wist ik wel, niks nieuws hier dus. Het is alleen idioot dat er op het veld altijd onzin naar elkaar wordt geroepen en ze elkaar blijven naaien met overtredingen/schwalbes. Hoezo nu opeens wel zo'n reactie dan? Is het dan echt zo'n slechte verliezer? Mijn eerste reactie was helaas toch het gevoel dat er dan wellicht iets discriminerends gezegd zou zijn, wat ik mij dan weer niet kan voorstellen dat een speler van dit Feyenoord dat zou doen.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik loop altijd een dag achter, laat mij :{

:+

11. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik meen te herinneren dat Lens en Mathijsen het ook al met elkaar aan de stok hadden in de bekerwedstrijd.
    Zal wel meegespeeld hebben bij Lens.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lijkt me eerlijk gezegd stug. Lens is normaal de 'ongemotiveerd'-overkomende speler die altijd zo rustig is. Zowel op het veld als erbuiten doet hij nooit gekke dingen. Lijkt me dan stug dat hij door een beuk/elleboog/iets zo boos wordt om verhaal te gaan halen. Vermoed dat er meer achter zit, omdat ook Willems en Marcelo zich er ook mee bemoeide.

En ja, de media is het wel flink aan het opblazen nu zeg. Goede samenvatting:

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Of het zijn gewoon de spelers met het laagste IQ die zich er mee bemoeiden. Aangezien Immers en Verhoek ook insprongen.

14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Toon wat respect man :emo:|:-

En wat ik er over heb te zeggen: Storm in een glas water. Doordat iedereen zich ermee gaat bemoeien wordt het naarjuist een grote chaos. Lens heeft een flinke boete (maandsalaris) gekregen en daarmee moet het klaar. Mocht de KNVB toch schorsingen door gaan voeren dan aan Lens (voor het opwachten en aanstichten) en Verhoek (door lens bij de keel te grijpen) .

Laatst bewerkt: 25 feb 2013
  15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat wil je dat ik zeg? Siemen zegt dat er wat gezegd is, ik denk dat het gewoon frustraties zijn en dat deze spelers het snelst happen.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    8000 euro, 10% van z'n maandsalaris volgens Thijs Slegers net bij De Jakhalzen.

17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    “Ik had Mathijsen niet moeten opwachten”, tekent het ANP op uit de mond van de aanvaller, die zondag in De Kuip nog wel goed was voor de openingstreffer. Volgens Lens heeft Mathijsen geen dingen tegen hem geroepen die niet door de beugel kunnen en hadden de overige betrokkenen bij de vechtpartij louter goede bedoelingen, nadat Mathijsen en hij tegenover elkaar kwamen te staan.

Dus..

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Maakt mij allemaal niet uit, Feyenoord heeft gewonnen!

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die Joep Schreuder is ook echt een debiel zeg. Tering wat een vragen hè. Hoezo alles opblazen en dingen aanpraten, in de hoop dat er straffen zullen volgen voor Lens. Ga terug naar je eigen cluppie, neus.

Wel mooi trouwens. Men zegt dat de spelers een voorbeeldfunctie hebben voor de jeugd, maar de NOS zendt de beelden wel 30x uit. Op deze manier zal de jeugd het zeker niet zien en gaan overnemen! 8)

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152

Deel Deze Pagina