1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hazard speelt vaker vanaf de zijkant dan in het as van het veld. Maar het is inderdaad wel iemand die achter de spits rondzwerft en van buitenaf naar binnen trekt.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat dacht ik ook, maar ik heb me net laten overtuigen door een Belg met kennis van zaken dat Hazard de tien positie prefereert en daar ook (nog?) beter is.

En Mata is in ieder geval absoluut géén tien, en absoluut wel een flankspeler, dus dan lijkt het sommetje me snel gemaakt :)

Het zou wel echt een gruwelijke voorhoede zijn trouwens, met Mata, Falcao, Hulk en Hazard daar achter.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah oke, dan geloof ik je. Inderdaad, die voorhoede zou geniaal zijn.

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    hahaha wat een extreem slecht filmpje :emo:
    lol @ accordeon @ 1:06

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht niet dat Falcao komt, schijnt dat Abramovitch zijn vertrouwen in Torres heeft uitgesproken.
    Hulk zie ik nog wel komen en dan zou Chelsea met

------Torres-----
    Mata-Hazard-Hulk

Een van de meest dodelijke voorhoedes ter wereld hebben mocht Torres weer in vorm komen.

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als je daar Zlatan voor zet is het pas echt beest. Hulk kost toch iets van 180 miljoen ofzo?

7. Seh

Seh Guest

8)
    Dat zou wel echt baas zijn.

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    'V/d Brom tóch naar Anderlecht, Rutten volgt coach op bij Vitesse'
    Dinsdag, 29 mei 2012 om 21:20
    /

Volgens de Gelderlander wordt John van den Brom tóch trainer van Anderlecht. De afgelopen twee weken werd duidelijk dat de Belgische vereniging Van den Brom hoog op haar lijstje had staan als kandidaat-opvolger van Ariël Jacobs. Van den Brom liet de flirt niet onbeantwoord, zei Paars-Wit een mooie club te vinden, maar te verwachten dat Vitesse hem aan zijn contract zou houden.

Het regionale dagblad meldt nu, op basis van bronnen rondom de Belgische kampioen, dat Van den Brom woensdag wordt voorgesteld als de nieuwe coach van Anderlecht. Technisch directeur Ted van Leeuwen noemde een vertrek van Van den Brom vorige week nog onbespreekbaar. “Dit soort berichtgeving is tegen onze principes in. Zo lijkt het net alsof er een nieuwe situatie is ontstaan, terwijl er niets veranderd is.”
    /

“Het contract van John is onlangs automatisch met nog twee jaar verlengd”, legde hij toen uit. “Iedereen binnen de club is buitengewoon tevreden met het resultaat in de competitie, de manier van voetballen en de talentontwikkeling van individuele spelers.” Eerder werd een afkoopsom van twee miljoen euro aangehaald, die Anderlecht zou moeten betalen om Van den Brom weg te halen uit de Arnhemse contreien.

De naam van Fred Rutten doet overigens de ronde als opvolger van Van den Brom. De Wijchenaar werd eerder dit seizoen de wacht aangezegd bij PSV, een paar maanden voordat zijn contract sowieso ten einde zou lopen. Rutten was eerder werkzaam bij FC Twente en Schalke 04 en kent met name Vitesse-aanvaller Jonathan Reis erg goed vanuit hun gezamenlijke tijd in Eindhoven.

8)8):lol:

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat zou zooo hard zijn. :D

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb al eerder gezegd dat het me niet zou boeien of hij blijft of dat hij weggaat als er een andere toptrainer voor in de plaats komt.. maar of Fredje Rutten ons kampioen kan maken? Ik heb wel altijd gezegd dat ik van mening ben dat de tegenvallende resultaten van PSV niet aan Rutten te wijten waren... Kwalitatief gezien zie ik niet in waarom vd Brom beter zou zijn dan Rutten.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zou er niet erg blij mee zijn dan.

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zie ook liever Louis van Gaal *) Kan die weer lekker smoezen met tedje van leeuwen ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? Maar helaas we moeten het waarschijnlijk doen met ssssslisssssssie man vjeze fur..

Maar qua kwaliteiten denk ik toch Fred > John.. Maar voor de stabiliteit vanuit vorig seizoen John > Fred. We zullen het zien, zolang we die schaal maar pakken!

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop het ook voor jullie!

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dat gebeurt niet vaak en Jupiler Schaal halen en Europees spelen. Respect voor de mannen uit de Rijnstad _O__O_

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan Reis ook meteen een nieuwe club gaan zoeken :)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo? Rutten hield van die jongen, veel te veel respect, vertrouwen en geduld gegeven uiteindelijk..

18. Seh

Seh Guest

Ik zou hem nog graag bij Feyenoord zien die Reis, alleen jammer dat ie een buiten EU salaris moet krijgen.

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zag vandaag reclamebord, bitterballen en kipnuggets bij de mac speciale ek aanbieding. Relaxed :thumbs:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uit je post maak ik op dat hij dat nu niet meer doet?

Deel Deze Pagina