1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Eindelijk eens een lekker gevoel in de eerste helft :)

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Twente is net een mak lammetje zeg :emo:

Ajax speelt eindelijk weer eens fel in de duels _O_ Dát miste ik zoveel de laatste wedstrijden. Gewoon ervoor duiken als iemand wil spelen. Heerlijke voorsprong

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Toby Alderweireld is de eerste Ajacied die op zijn verjaardag scoort in de Eredivisie sinds Ryan Babel op 19 december 2004

Gefeliciteerd toby :9!

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zaadpot zeg, dat PSV - VVV. :emo:

Twente - Ajax is overigens ook niet veel. Nette goal van Moisander, maar die Mihailov gaat ook wel als een zoutzak naar de grond zeg.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wanneer gaat Kolbein dan weer scoren?

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    "klopt ook regelmatig niet meer, voor Ajax"

Volgens mij is de laatste pass nog niet één keer gelukt

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ajax scoort alles uit dode spelmomenten, dat is toch ten verdienste van Eriksen. In dat opzicht is hij onmisbaar.

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ook wel deels ten verdienste van Twente, die iedereen vrij laat 8) Net ook weer met De Jong en Derk

Maar Eriksen is vandaag wel ok. Jaagt en is vel in de duels.
    Jammer dat Ajax alleen één op één met de keeper mag scoren, en het liefst ook die laatste pion nog uitspeelt.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom werd die pas te laat gegeven? Was een perfecte pass geweest.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Derk.... komop jongen.

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Prima overwinning vandaag. Niet groots maar fuck het. Volgend weekend vertrouwen putten tegen PEC en dan zie ik het nog wel goed komen :D

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat gekke dienblad maar winnen uit in Eindhoven :cool:

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Niet zo boeiende wedstrijd. Eindelijk eens geen stress bij een Ajax-wedstrijd. :+

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Maar elke tegenstander krijgt 3 grote kansen tegen uit corners of vrije trappen tegen Ajax, daardoor kan je ook ver komen in Europa. Al ben je veel slechter of speel je goed maar maak je het niet af.. de cornergoals vallen vaak genoeg om bij Madrid en City te scoren. Het geluk ontbrak daar twee keer tegen Steaue maar als Eriksen blijft zal dat volgend jaar ook erg nuttig zijn, met name in de knock-out fase waar je zo uitdoelpunten mee kan pakken.

Slim van de Boer om Schone op rechts te zetten, bij Ajax werkt het nu gewoon beter om een man met techniek en een pass neer te zetten i.p.v. een man met een actie, al straalde Boerrigter wel weer uit dat hij belangrijk kan zijn.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Wat voor lulverhaal is dat van Fer. Ajax zit in een goede flow en heeft vertrouwen? Heeft ie de afgelopen weken de resultaten niet gezien? 8)

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Moisander vind ik altijd zo vet juichen :cool: Zoveel ontlading en emotie in zijn juichen.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het grappig hoe rustig hij is "ja we moeten blijven voetballen, verder werken waar we aan bezig waren en ons ding doen". Ze stonden 1ste en nu hebben ze niks meer... rofl

Maakt ook weinig voor hem uit of ze europees spelen, hij is deze zomer weg.

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Wat een zoutloze klotewedstrijd in de Arena zeg. Twente was niks, apatisch, slap, vreselijk. En Ajax dacht: op 70% lukt het ook wel. Ze hadden Twente echt kunnen slopen heb ik het idee.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hier wel mee eens verder, maar vond Twente wel erg matig verdedigen in standaard situaties :) Desalniettemin heeft Eriksen natuurlijk wel een prima trap, en zolang we daar kampioen mee worden, heb ik daar geen moeite mee.

Het feit dat Ajax het hele seizoen al veel scoort uit standaard situaties, geeft wel aan dat het een kwaliteit is.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je mag natuurlijk ook niet zeggen dat je geen ene kut had in te brengen deze wedstrijd. Serieus wat was er nou voor gevaarlijks van twente's kant na die kans in de 3de minuut van Buly?
    Arena 8)? Je kan veel zeggen, maar in de arena gaan er volgens mij geen mensen weg in de 70ste minuut. 10 minuten later wel ja.
    Ja dat is juist mooi. Ook mooi vind ik hoe Fischer ALTIJD baalt als hij mist of niet scoort. Deze wedstrijd was ajax erg fel hoor en behaalde het veel balbezit door er bovenop te duiken. Goed om te zien.

eriksen was trouwens goed bezig met zijn pasjes, rendement was echter nihil door de laatste pass of actie van medespelers.

Deel Deze Pagina