1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Heerlijke eerste helft, waarin NEC niets in te brengen heeft maar toch weer minstens 1 100% kans krijgt. Feyenoord had de boel al in het slot moeten gooien maar inderdaad is het regelmatig de laatste stap die mis gaat.

Boetius is fantastisch tot nu toe.

2. Seh

Seh Guest

Ik hoop het van harte, ik heb een hekel aan Ajax maar ik heb meer met hun (nieuwe?) beleid dan met dat van PSV. Ik teken ervoor als zowel Twente en PSV door de mand vallen dit seizoen. mijn pa is een Ajacied en heeft sinds de jaren 80, toen ze Koeman enzo weg kochten bij Ajax een hekel gekregen aan PSV. Ik snapte dat nooit, tot dat ze ineens 4454242 miljoen gingen uitgeven aan alle grote(re) talenten in de Eredivisie tijdje terug. 8)

Natuurlijk wil ik Feyenoord 1e zien, maar als dat niet lukt dan maar onze vrienden uit Amsterdam weer.

Als het zo blijft en AZ wint heb ik weer een geile combo te pakken, Ajax, Feyenoord en AZ in één gedaan bij Unibet. :cool:

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En ik gun het Feyenoord weer meer dan Ajax en Twente. Ideaal zou zijn:
    1. PSV
    2. Feyenoord
    3. Twente
    4. Ajax

Kans dat dit het wordt: 0.01% :D

4. Seh

Seh Guest

Draai PSV en Feyenoord om en ik teken ervoor hoor. :+ Volgende week wint Vitesse van Twente en dan gaan ze echt geen top 4 meer spelen daar in Tukkerland.

Kastanje voor 6-7 miljoen terwijl wij 2 miljoen hebben betaald voor Pelle. :lol: _O_

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zie Twente als ze niet snel een beetje pit krijgen nog onder buiten de top 5 eindigen

6. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ajax
    2. Feyenoord
    3. PSV
    4+5. Andere omhooggevallen clubs

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Twente gaat ook niet in de top 4 eindigen als het zo door gaat. Maakt niet uit, voer een willekeurig ander team in ipv Twente en ik teken alsnog voor die volgorde. :D

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Beste voor het Nederlands voetbal is Ajax en PSV 1 en 2 en Feyenoord op nummer 3.

Ik heb meer vertrouwen in Ajax/PSV om zich ook te kwalificeren voor de CL dan Feyenoord (op dit moment).

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hangt maar net van de loting af, met een kutloting kunnen ajax en psv net zo goed kansloos zijn

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jij had altijd toch zo'n hekel aan Twente? En dan gun je ze nog een 3e plek :+.
    En idd het hangt helaas in dit kikkerlandje van de loting af, de Nederlandse clubs kunnen zo de lul zijn bij een beetje tegenstander van formaat bij de loting.

11. Seh

Seh Guest

Ja, Ajax doet het zo goed de laatste jaren in de CL. 8)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Beter dan andere clubs :+

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  14. Seh

Seh Guest

JPB. _O_

Zin in de komende thuiswedstrijden, de komende 3 zijn al helemaal uitverkocht.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Boetius weer, gaat goed met hem de laatste tijd hoor. :)

16. Seh

Seh Guest

Gooi een balletje op, ik vind Fischer meer indruk maken dan Fischer. Jullie?

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    JP _O_ Pelle _O_ De Vrij _O_

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Appels en peren.

20. Seh

Seh Guest

Linksbuiten vs linksbuiten?

Al is Boëtius eigenlijk een rechtsbuiten.

Ik gun De Vrij een topploeg in Europa, tekende bij toen we compleet in de shit zaten. _O_ Al hoop ik nog 1 jaartje op hem, al staat Kongolo ook al klaar dus het is goed op te vangen gelukkig.

Deze ploeg bij elkaar houden en je bent volgend jaar vanaf dag 1 kampioenskandidaat ipv in de loop van het seizoen. Heerlijk man.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2013

Deel Deze Pagina