1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  2. Seh

Seh Guest

Ik zat in het stadion, oh oh oh. :emo:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe dan ook, het is verschrikkelijk.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    15 jaar toto divisie ook ;).

En dat boeide verder helemaal niemand, maar zelfs ik als klein kind vond het niet leuk. Alle vriendjes waren voor ajax, enkele fryenoord. Ik voor ado, had zelfs een seizoenskaart en werd er mee getreiterd. Daar is vast de irritatie van mij naar de grotere clubs ontstaan, gun ze niks :p

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    6 seizoenen geen kampioen worden is ook heel vervelend, hoor. :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    echt he, met verbazing zitten kijken gister. Kreeg bijna medelijden met zanetti en cambiasso. Wat is dat allemaal voor 2e keus wat er om ze heen loopt in het veld

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Cambiasso speelde inderdaad een dijk van een wedstrijd.

Of wacht? Nee, die speelde ook verschrikkelijk slecht.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klopt maar die 2 hebben de glorietijd nog meegemaakt en zullen zich nu wel eens achter de oren krabben als ze om zich heen kijken in het veld :+

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :D

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Of speel eens tegen Ajax, dat is ook goed voor het zelfvertrouwen.... Dan komt Inter er wel weer bovenop..

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mwah, ik schuif het inmiddels meer af op het totale gebrek aan structuur. Strama maakt er een potje van. Geen vastigheid, geen logica, waardoor niemand zich bewust is van z'n taken (check alleen al die corners, laat staan het spel zelf), de linies enorme gaten laten vallen (daardoor worden ze zo moe, wat hij dan achteraf telkens aandraagt als excuus :emo:), de motivatie en vooral overtuiging van eigen kunnen is daardoor is heel ver te zoeken, enzovoorts.

Natuurlijk zijn er veel afwezigen en geblesseerden, maar deze ploeg kan desondanks veel beter. Dat hebben ze al laten zien aan het begin van dit seizoen.

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het komt wel goed met Inter. Hebben een gewoon een dip jaar :{

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ok. Heb een probleempje en wat hulp nodig. Afgelopen maandag heb ik kaarten besteld voor Heerenveen - PSV. Deze zouden, wanneer je ze voor woensdag bestelde, nog per post worden opgestuurd. Dit is tot op heden niet gebeurt. De wedstrijd is vanavond al.

Ik heb al een mail van de klantenservice van de KNVB gehad, via Ticketbox. Zei verwezen mij door naar SC-Heerenveen, maar die gasten zijn via het nummer van online ticketing op de clubwebsite niet eens te bereiken.

Ik heb nog nooit problemen met voetbalkaartjes gehad, maar aub, HELP!

Kaarten zijn besteld via online ticketing van ticketbox, via de Heerenveen website.

14. Seh

Seh Guest

Even langs de klantenservice? Bij Feyenoord zit die direct bij het stadion.

15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je tickets online besteld krijg je die meestal per mail opgestuurd. Deze print je uit en laat je scannen bij de ingang. Dus heb je niks ontvangen in je (spam)mail?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nee en bovendien zou ik ze per post opgestuurd krijgen omdat ik ze op tijd had besteld. Afgelopen maandag, 4 maart. Als ik ze woensdag of later had besteld, dan had ik de orderbevestiging moeten uitprinten en die meenemen naar het stadion. Dit lijkt nu waarschijnlijk alsnog te moeten gebeuren. Ik zal straks om 15:15, 3,5 uur voor de wedstrijd de klantenservice proberen te bereiken. Die zijn dan namelijk nog te bereiken, maar zo net nog niet. Ik baal er als een stekker van, want de kaarten waren behoorlijk prijzig.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vrije verkoop of via je clubkaart? Als je met je cc hebt besteld kan je ze altijd nog ophalen bij het stadion.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Draxler! Prachtige aanval :)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Het blijft een vreemd seizoen voor Schalke.

Edit: 2-1.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat inderdaad, even langs de balie lopen

Deel Deze Pagina