1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Overdreven reactie van hem, als professional ref mag je best tegen kritiek kunnen. Heb verder niet gehoord wat er allemaal gezegd is of wat voor processen gestart maar kan me niet voorstellen dat het zo hard was dat je niet gewoon je schouders zou kunnen ophalen.

Bram als je daadwerkelijk wilt dat elke scheids voor/na een foute beslissing opstapt houd je er geen één over :+

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Omgwtfbbq, gelijk stoppen is ook overdreven. Fouten maken hoort erbij. Dat Roda dit seizoen veel pech heeft is gewoon ongelukkig.

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, nee dat wil ik natuurlijk ook niet. Maar ik denk wel dat deze man op voorhand al niet geschikt was om grensrechter te zijn. Dat Roda zich na de zoveelste misser beklaagd is niet meer dan logisch. Dat zou die man ook moeten weten.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als je vanaf 1995 al grensrechter bent, dan is het knap als je dat dan 18 jaar kunt doen en niet geschikt zijn geweest. Dat is nonsens en je kunt voorgaande voorvallen ook niet meenemen in een beslissing. Jammer voor Roda, ik ben het met ze eens, het is lullig, maar je kunt niet plots een beslissing nemen in het voordeel van Roda omdat ze zo lullig zijn benadeeld de laatste tijd. Zo werkt dat niet.

5. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Bovendien ligt de focus er natuurlijk op omdat ze op dit moment erdoor benadeeld worden. Als je drie wedstrijden achter elkaar flink bevoordeeld wordt, hoor je er niemand over. :+

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dat die gast sowieso al ging stoppen. Anders slaat het nergens op. EK gevlagd, 18 jaar grens, penalty over het hoofd zien bij Roda - Feyenoord en 'That's it, ik kap ermee'.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad. Lijkt me niet dat iemand die al aardig lang meedraait en o.a. op het EK heeft gevlagd zich door 1 foutieve beslissing uit het veld laat slaan.

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, dat denk ik ook. Maar een beetje raar om het zo naar buiten te brengen. Vlag dan gewoon de rest van het seizoen uit en stop dan.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lol @ spoiler :D

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Heerenveen tegenover VI, ik ga weer kijken vanavond :+.

11. Seh

Seh Guest

Stoppen op je hoogtepunt, dikke prima.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hopen dat Johan moet rectificeren. Zal goed zijn voor z'n ego

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hier hoop ik ook op, die blaaskaak moet af en toe wel een beetje normaal gedrag gaan vertonen. Dus laten we hopen dat Heerenveen gelijk heeft.

Ben dat hele vi ook wel een beetje zat aan het worden. Derksen schoffelt iedereen onderuit, gijp die lacht elke speler uit behalve de echte wereldtoppers. Alsof die zelf zo geweldig was?! Ga dan ook niet kijken vanavond. Discussie genee derksen word erg vermoeiend.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Derksen mag inderdaad terug gepakt worden. Vervelende seniele vent, dat 't is. Net als die discussies tussen Genee en Derksen, die zijn ook verschrikkelijk. Iedere aflevering is ingeprogrammeerd om er weer minimaal eentje te hebben. Neppe zooi.

Gijp acteert op het niveau van GTST, met z'n neppe lach die steeds nét iets harder moet dan de rest. En inderdaad: alleen de Iniesta's van de wereld vind hij geweldig, de Eredivisie-spelers kunnen er geen kut van, volgens hem. En de 'toppers van de Eredivisie' maakt hij weer af, terwijl hij een Arne Slot dan weer een geweldenaar vindt. Die man is één grote grap, die in voorgaande jaren nog spontaan overkwam.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat een zeikers hier zeg, gewoon genieten die show. :D Dersken is naast Gijp tenminste iemand die nergens iets om geeft en waarom zou hij ook.

16. Seh

Seh Guest

Als je het zo kut vindt kijk je toch niet meer? Al dat gezeik altijd op BN'ers, dat is pas triest.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik kijk gewoon hoor. :+ Lachen guaranteed. :D

Overigens beroept Deksen zich toch op een onderzoek van die Tom Knipping en co. ? Dat is pas een irritante gast trouwens. :+

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat je een eigen invulling geeft aan je show is prima, maar reageer normaal als iemand een anders een ander geluid geeft :) De manier waarop hij op Wifred reageert, is echt niet normaal.

Ik kijk overigens ook gewoon als het kan :)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]4cLJ3DSzurQ[/yt]

Dafuq, die Taylor :lol:.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Helemaal mee eens. Ga anders naar die gasten van de NOS kijken :+ Ik vind het in ieder geval heerlijk dat Derksen gewoon z'n mening geeft op TV en die niet onder stoelen of banken schuift. Hoop van z'n geneuzel is ook gewoon zelfspot. Ik vind 'm alleen een Cruijff fanboy :+

Wat betreft Heerenveen denk ik dat Derksen niet zomaar iets in de VI plaatst, als men niet 100% zeker is. Maar goed, we zullen zien hoe het loopt straks :+

Deel Deze Pagina