1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar kan ik als provinciale Ajax supporter niet zo over mee praten. Feyenoord mag van mij vlak onder Ajax eindigen en Groningen vlak onder Heerenveen

(maar Cambuur mag van mij failliet :+)

Voor mijn gevoel mist er iets in de rivaliteit als 1 van beide lager dan normaal staat. Het mooist is op de laatste dag met 1 puntje verschil kampioen worden toch, dan heb je er het hele seizoen lol van :+

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu al de grootste moeite mee dat alle voetbalnieuwssites elke dag vol staan met positieve berichten over Feyenoord. Laat staan als ze straks kampioen worden. Moet er echt niet aan denken.

Feyenoord is ook de enige club waar ik het leuk vind als ze verliezen als Ajax er geen belang bij heeft. PSV doet me al gauw niks meer als ze falen en buiten bereik van Ajax staan op de ranglijst, maar bij Feyenoord blijft het eeuwig leuk. Al kreeg ik in de laatste jaren bijna medelijden met ze.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb dat niet meer zo met Feyenoord. Maar toegegeven: een goed shot van een juichende of gefrustreerde eerste ring in de Kuip doet dat zo weer omslaan.

Onvoorstelbaar wat een partij chromosomale afwijkingen ze daar hebben verzameld.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Enige waar ik om kan lachen als ze verliezen is PSV. Heb daar meer een hekel aan dan aan Feyenoord bijvoorbeeld. Daar geef ik zelfs vrij weinig om, kampioen mogen ze van mij gerust een keer worden. Als PSV het maar niet wordt :9. Ligt er natuurlijk aan dat ik vlakbij Eindhoven woon en de meesten hier voor PSV zijn, dus die rivaliteit is groter voor mij.
    Maar veruit het team ook met de grootste kwallen: Strootman, van Bommel, Mertens, Toivonen..

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Kijk zo mag ik het weer horen :D.

6. Seh

Seh Guest

He daar sta ik ook tussen, doe es lief.
    Inb4 dat bedoel ook. :+

Ik zei eerst dat ik het eerder Ajax gunde dan PSV, maar dat moet ik terug nemen nu het dichterbij komt. Als Feyenoord het niet wordt boeit het mij geen reet wie het wordt. Allebei kut clubs.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2013
  7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik blijf PSV associëren met het zielige derde kindje dat ook zo graag mee wil doen en stoer wil zijn. Beetje zielig imago hebben ze. Er is ook niks authentiek aan die club. Dat publiek en hun saaie, kitscherige liedjes, de spelers, het beleid, het is allemaal zo......vlak en saai en gemaakt.

Wat dat betreft heb ik tien keer liever Feyenoord. Dat is tenminste een echte club met gevoel, en waar je daarom ook een veel grotere tyfushekel aan kunt krijgen.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :)

9. Seh

Seh Guest

Wanneer krijgt Ajax weer kut gasten als Suarez en Vertonghen? Waar je echt een hekel aan kunt hebben. Allemaal lieverdjes nu. De enige die dat kan worden in deze selectie is Fischer denk ik. :+

Aboutaleb ''gaat nog eens goed nadenken'' over de Coolsingel als Feyenoord kampioen wordt. :'-(

10. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dit dus. Ik heb een pleurishekel aan Ajax maar het is wel een club. PSV wil altijd graag de grote rivaal zijn maar het is vlees noch vis. Ze interesseren me geen ruk.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat het koppel Maher-Fischer volgend jaar heel wat schuimbekkende idioten gaat opleveren om je heen :b:

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wederzijds, ik mis aardig het stel klootzakken als De Wolf en Ulrich van Gobbel. Paul Bosvelt was ook nog een ekte.

13. Seh

Seh Guest

Hehehe, ja grote kans ja. 8)

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Die derde club uit Rotterdam heeft vanavond in ieder geval met 4 - 1 verloren van de Go Ahead Eagles. :cool:

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    :D:D:D:D:D:D

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
  17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wedstrijd van de week, iig goal van de week, naast die andere boogbal. Djuricic man of the match natuurlijk. :9

En handig als je lid van de FB pagina bent, leuk voor samenvattingen. :+

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Wat een kansen zeg..

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Italië-Brazilië is bezig. Is heerlijk begonnen. Alleen is een stream wel noodzakelijk omdat tyfusrai weer op zwart is gezet voor buiten Italië.

Deel Deze Pagina