Ja, is ook nog spannend. Denk dat ik daar naar ga kijken. Ook geen Wes meer om uit te lachen. Jammer...
Met alle respect voor Bony, maar mede door dit soort incidenten heb ik Vitesse nooit een kampioenswaardige club gevonden. Een tijdlang heb ik dat ook van Ajax gedacht, maar die zijn nu lekker bezig de laatste jaren en gun ik samen met Feyenoord zeker de titel wel. PSV ook niet, want met al dat gezeur rond o.a. die 48 miljoen euro en interne problemen heb ik liever een kampioen die op het veld en er buiten goede prestaties levert. Op moment zijn mijn kampioensteams dan ook Ajax en Feyenoord. En Vitesse schijnt dit probleem al jaren te hebben, misschien door Jordania, wie zal het zeggen? Feit is dat spelers en supporters er de dupe van zijn. Het mooie aan het verhaal van Bony vind ik dat hij het in zijn kwestie goed heeft weten te vinden met van den Brom. Off topic: Bony niet verwarren met die andere Afrikaan.
Raar gisteren dat er een Franse scheids werd aangesteld bij Newcastle.. Van Haaren kan zojuist met alle ruimte de 0-1 binnenschieten maar faalt