1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha fout na fout, wat een onzin. Tuurlijk hoeven sommigen spelers niet elke week te spelen, het heeft er ook mee te maken hoe de concurrentie is bij z'n club en wat de alternatieven zijn in het Nederlands elftal. Als vd Wiel naar Barça gaat om op termijn Alves op te volgen en niet elke week speelt, is hij nog steeds eerste keus rechtsback in Oranje.

2. Seh

Seh Guest

Deze man begrijpt het.

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Uhh, Kuyt selecteren, Strootman selecteren (Anita/Clasie zijn allebei veel beter) Cilliessen in de voorselectie, Emanuelson niet selecteren, Maduro niet selecteren, Bruma niet selecteren, etc

4. Seh

Seh Guest

Wie is er beter dan Kuyt, bewezen dat hij beter is.
    Strootman heeft al interlands gespeeld, Anita & Clasie niet.
    Die keeper was gewoon om te checken, net als Mulder. Vermeer was 4e keus.
    Over Emanuelson eensch, maar die wilde niet als back spelen.
    Maduro speelt toch ook niet bijster veel in Spanje?
    En Bruma heeft al een paar keer mee gedaan dus ik neem aan dat Van Marwijk hem nog niet goed genoeg vind.

En met etc geef je dus aan dat je niet meer voorbeelden weet.

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet nog meer voorbeelden hoor, bijvoorbeeld dat Bert telkens 2 verdedigende middenvelders opstelt. Zelfs tegen kutlanden :emo:
    Hoe kun je een keeper checken? Dan selecteer je gewoon de 1e keeper van Ajax. Bruma heeft vaker dan een paar keer meegedaan (bij HSV) en is al veel beter dan Bouma. Maar dus diegene die meer interlands heeft moet je selecteren? Niet diegene die beter zijn (Anita en Clasie)?

6. Seh

Seh Guest

Bert houd van een vaste basis, hij heeft het één keer zonder geprobeerd en toen werd het 3-0 tegen Duitsland. Of ben je dat al vergeten?

De eerste van keeper van Ajax stond ook als nummer 4 op de lijst achter de 3 die nu mee gaan.

Ik heb het over Maduro.

Nee dat zeg ik niet, maar Strootman, Clasie en Anita zijn ongeveer evenwaardig (wat mij betreft) dus dan geeft zoiets misschien wel de doorslag. Tevens is het een linkspoot, ook handig naast Van Bommel.

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het werd 3-0 tegen Duitsland omdat niemand druk naar voren gaf.

Dat slaat nergens op. Dan pas je die lijst toch aan? Vermeer heeft dit seizoen een paar drama wedstrijden gespeeld, maar heeft zeker ook punten voor ons gepakt.

Maduro is alsnog veel beter dan Bouma.

Strootman heeft de 2de seizoenshelft het okay gedaan, terwijl Anita Ajax het kampioenschap heeft bezorgd. Clasie heeft het hele seizoen geweldig gepresteerd.

8. Seh

Seh Guest

Ja, dat was de enige reden. Niet dat je gewoon overlopen werd omdat je geen 2 controleurs had.

Van Marwijk heeft dat zelf aangegeven gast. Dus het slaat wel ergens op.

Eens.
    Ja, neemt niet mijn eerdere 'reden' weg.

En nu heb ik het wel gehad, blijf jij/blijven jullie maar lekker zeiken, ga ik gewoon Oranje kijken straks.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vergeet Braafheid niet :thumbs:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben ook onze beste wedstrijd van de laatste jaren met één controleur gespeeld. Ik snap echt niet waarom je zo geilt op die 2 verrotte controleurs. Je eigen club is nota bene een voorbeeld van hoe het moet.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kuyt selecteren, wie had je liever? inb4'Boerrigter!' :lol:?
    Strootman veel slechter dan Anita en Clasie? Haha, haha, haha.
    Cilessen had hij zijn reden voor gegeven.
    Maduro heeft amper gespeeld, maar had op zich meegemogen ipv Bouma.
    Bruma heeft een dramatisch seizoen achter de rug, een collectieve wanprestatie.

Laat me niet lachen, zeg. Ben je je pilletje weer vergeten ofzo? Je bent de laatste tijd juist weer normaal..? :confused:

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit. Zoals we tegen Zweden speelde was het geweldig, als we die lijn doorgetrokken hadden stonden we er nu een stuk beter voor.

Ik ben totaal geen fan van een middenveld met van Bommel samen met Nigel de Jong.

Het WK was ook niet om aan te zien, we werden dan wel 2e, geen 1 wedstrijd was het aanzien waard, muv van 30 minuten tegen Brazilië.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja zet Nigel op linksback, maar dat doet Bertinus niet.

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Tuurlijk niet, het enige stabiele in Oranje is het blok De Jong-Bommel.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Die commentator van sbs6..geweldige gozer. :lol:
    Hoor die van Veronica dan, tijdens Du-Ned vorig jaar, vanaf 7:17, och och och och, tak tak tak tak tak :lol:, of 4:22: KUYT, KUYT, jaa dat zijn die kleine dingen!! :lol: :

Finaal weggespeeld werden we verder. Aankomend EK weer! Heuujj!!!

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]V4hepZThRy8[/yt]

10:50. Perfect verwoord door diezelfde commentator8)

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Die 5-3, Kuyt :cool:!

Tuurlijk, het is geen fantastische sierlijke buitenspeler maar kan best begrijpen dat v. Marwijk 'm meeneemt. Harde werker en als je kijkt naar de samenvatting van WK2010 is die bij best wat goals betrokken!

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Kuyt is gewoon een oude baas!

Deel Deze Pagina