1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, was Depay.

Het centrale duo was niet matig, het was echt heel erg slecht. Bruno was echt, echt, echt dramaaaaatisch. Stond constant aan de verkeerde kant te dekken, snapt niet dat je of instapt of de aanvaller laat aannemen en ruimte voor jezelf maakt om in te grijpen en niet beide half doen. Hij stapte constant in terwijl hij nooit aan de bal kon komen, de duitse aanvallers draaiden bij hem weg alsof hij er niet stond. En niet 1 x, maar echt constant.

Heel erg matig allemaal. Op de een of andere manier kunnen wij Nederlanders amper character tonen en op inzet meedoen.

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zo dat was bijna weer een Pieter(s)tje...

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een prachtige international, die Pieters...

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die scheidsrechter lijkt elke keer heel gelukkig als hij met RVP of Robben mag praten. :+

6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je niet De Vrij? Wat een lachertje, zat er weer helemaal naast bij de doelpunten en nog veel vaker... Die gast heb echt al maanden geen bal meer goed geraakt... Ik schaam me voor hem. Bruno zat soms flink mis en is aan de bal matig tot zwak, maar maakt iig niet van die bizar grote fouten.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sneijder is echt rampzalig bezig... Pieters trouwens ook. Gelukkig een nietszeggende wedstrijd.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Bruno viel mij meer op, afgezien van de gruwelijk blunder van de Vrij. Maar ik vond ze inderdaad beide zeer zwak. Ik mis meedogenloze verdedigers, en als je dat niet hebt moet je dus inzicht hebben en op de juiste plek staan.

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Wij gaan keihard geneukt worden op het WK.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hopelijk ontwikkelen een aantal talenten zich aankomend jaar stormachtig! :+

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat lijkt me ook wel. Het niveau is gewoon diep triest. Op het laatste EK ben ik me dood geschrokken. Portugal en Duitsland waren in alles zoveel sneller. Ik had zoiets nog nooit gezien bij Oranje, echt zo kansloos zijn. Dit zou best wel eens een voorbode van de toekomst kunnen zijn.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk keepertje voor Dordrecht of FC Den Bosch, die van Indonesië.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ondanks dat het een niets zeggende tour is, is het niveau wel echt laag. Een nulletje of vier, vijf zou toch zeker niet teveel zijn.

15. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau is denk vergelijkbaar met een Topklasser die ergens onderin staat.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    PSV had ook de grootste moeite met Achilles in de beker, en dit Nederlands elftal is niet beter dan PSV :+.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Leuke pot van de Duivels, niet goed maar wel erg spannend. Nu lopen ze drie punten voor op Kroatië....not bad...

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Belgica \o/

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    België, World Champs in 2014. :+

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het met een smiley er bij, maar die kekke Belgen hebben de mogelijkheid imo wel degelijk. Vertonghen, Kompany, Fellaini, Witsel en Hazard zijn gewoon absolute wereldspelers. Ik kijk vrij jaloers naar het zuiden, met het oog op het WK. Ook zeker wat de leeftijd van hun topspelers betreft.

Deel Deze Pagina