@Vorige pagina, ik vond Woudenberg maar matig gister, ramde de bal vaak onnodig naar voren, totaal geen rust in z'n spel. Wel was z'n goede conditie duidelijk te zien waardoor hij veel afvallende ballen had en kwam hij verdedigend niet echt in de problemen. Beter eerst een jaartje naar Excelsior oid. Behalve als Indi alsnog wordt verkocht, dan is er een stand-in in de selectie voor Nelom nodig.
Overige Feyenoorders: Van Beek: stond bij ik geloof 3 van de 4 goals lucht te dekken, aan de bal ging het iets beter, maar totaal een dikke onvoldoende. Kongolo, sterk in duels, opbouw wat voorzichtig. Achahbar, wordt elke keer toch wel weer duidelijk waarom hij niet speelt bij Feyenoord. Overige spelers heb ik minder op gelet, al vond ik die rechtsbuiten wel wat hebben, als ook die Mahi. Ze waren niet bijzonder goed, dat was niemand, maar talent hebben ze wel. Die keepert had een beetje een pechdag, dat was duidelijk.
Al met al lijkt dit me geen hele sterke lichting, al is het slechts op basis van 1 wedstrijd.
Laatst bewerkt: 24 jul 2013