1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Precies, zal wel een paar stappen maken in salaris ook. In de eredivisie kom je amper boven het miljoen uit, als je dan in de PL daar wel boven kan komen, ga je daar toch heen?

Dat zou echt iedereen hier doen. :)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat denk ik bij Heerenveen elke keer als er een Allback, Huntelaar, Alves, Dost of Narsingh verkocht word.

Denk ook niet dat er zoveel gescoord gaat worden als afgelopen seizoen maar daar staat weer tegenover dat we er verdedigend denk ik niet op achteruit gegaan zijn. En dat lijkt me ook wel eens leuk, een seizoen waarin eens een paar keer de 0 gehouden word :+

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij is 27. Kan het dus ook goed begrijpen, want zo groot is de kans niet dat hij nog eens een zo'n aanbod vanuit de PL krijgt.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij niet veel onder doet voor een Heitinga, en dat hij met zijn werklust nog best een eind kan komen in de Premier League. Hij zal aan stront gevoetbald worden door een Nasri of David Silva, maar bijvoorbeeld Carroll zal hij toch wel in de tang moeten kunnen houden.

Zou het hem van harte gunnen, al zou het een aderlating zijn voor Feyenoord, die ze denk ik niet 1, 2, 3 kunnen opvangen. Vorig seizoen stonden er toch ook wel eens spelers in de verdediging daar die eigenlijk op het middenveld horen?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Och, iedere verdediger in zijn prijsklasse word toch aan stront gevoetbald door Silva :+ Ik denk dat hij daar best mee kan komen, het is niet alsof er alleen maar Kompany's rondlopen in de PL

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Breuer die weggaat is iig een vooruitgang. Wat is er nog meer gebeurd bij Heerenveen?

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja precies dat dus. Wat dat aangaat moet ik ook nog maar zien of Vertonghen het een beetje gaat redden daar :+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kum van Ado gehaald, Zuiverloon gehuurd (als vervanger van janmaat denk ik) Verder nog een jonge duitse spits gehaald en Amoah om 1 of andere reden terug naar nederland gehaald...

Nog geen vervanger voor Elm dus.. Vleugels maak ik me minder zorgen om, daar hebben we Parra , Valpoort, Martinus en die jongen wiens naam ik altijd vergeet nog voor.

Al denk ik wel dat er nog wel wat staat te gebeuren zodra t echt rond is met narsingh en assaidi

Die redt zich wel , ik denk dat hij het niveau daar echt prima aan kan. Vind hem bijv niet minder dan Vermaelen

Laatst bewerkt: 16 jul 2012
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vertonghen? Ja man, die jongen is zo goed. Die redt zich daar vast wel.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waar gaat Assaidi naartoe dan?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien naar Turkije en anders naar Frankrijk geloof ik, er is interesse genoeg in ieder geval en hij heeft ook aangegeven ergens anders heen te willen.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zou naar Galatasaray gaan maar dat gaat zo goed als niet door. Misschien een optie voor Ajax? Kan links en rechtsbuiten spelen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er was al weer een franse club geintereseerd las ik ergens afgelopen weekend.

Vind hem geen speler voor Ajax want hoewel hij een genot is om naar te kijken (leuker dan Dost en Narsingh bij elkaar) haalt hij zelden de achterlijn

Alhoewel hij wel een speler is die je tegen een tegenstander die massaal verdedigd goed kan gebruiken. Hij heeft veel minder ruimte nodig dan Narsingh

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Aissati naar Vitesse.. Vind het nog altijd een net niet speler, hopelijk kan hij onder Rutten weer vlammen! Komen sowieso nog 5 spelers bij :)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Met Amoah haal je per seizoen ongeveer 11/12 doelpunten binnen. Wat heeft Heerenveen verder nog in de spits rondlopen?

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ze hebben een nieuwe spits gehaald, een Duitser: Mark Uth. Twintig jaar.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Past goed dan want ze zijn het allemaal net niet.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :D

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iedere speler op de wereld is het 'net niet', behalve de allerbeste. Dus wat is je punt, achter deze slecht geprobeerde provocatie?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Provocatie?

Iedere speler net niet? :emo:

Deel Deze Pagina