1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een beetje man weet natuurlijk gewoon zoveel buitenlandse zenders te unlocken dat ie dat hele kut FOX niet meer nodig heeft.

Ik had Sky Italia, Duitsland, Engeland, de hele klerezooi. En ook een of ander Arabisch televisiestation met 9 zenders die alles uitzonden. Geweldig.

Dat kostte me toen 6 euro in de maand voor dik 4000 zenders. Nu betaal ik 50 euro voor digitale tv en twee kutpakketen en kan ik alsnog niet alles zien, zoals gezegd.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijk goaltje van Sturridge.

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb geen schotel. Ben dus beperkt door wat mn kabelprovider in deze regio aanbied. Heb wel alle mogelijke zenders maar dan nog..

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hoppa, Daan Paau scoort :D.
    Toch wel de trost als dorpsgenoot.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hellas Verona met 2-1 voor tegen Milan, twee keer Luca Toni (de man leeft nog). Wat moet ik ook lachen om die Balotelli, voegt echt niets toe aan het teamspel en loopt alleen maar gefrustreerd te doen. Hoor net van de commentator dat hij 7 miljoen per jaar verdient. Belachelijk.

In ieder geval: PSV kan dus mooi zijn slag slaan woensdag. Dit Milan is rijp voor de slacht.

7. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 Duarte hera hera !!!

Weer grote fout Depay moet geen acties maken voor eigen 16 dom dom

Laatst bewerkt: 24 aug 2013
  8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hellassss _O_ Heerlijk gestreden.

Maar wat doe je dan met je dreambox?

Hij heeft Milan vorig jaar in z'n eentje richting een plek in de CL(-voorronde) geschoten. Dus ik denk niet dat veel mensen het met je eens zullen zijn.

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat ben je ongeveer kwijt voor een Dreambox en een schotel? Lijkt mij geweldig om alles te kunnen ontvangen en niet afhankelijk te hoeven zijn van zenders als Fox voor het buitenlands voetbal en Sport 1 wat betreft Formule 1.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Cardsharing.

Collega van een goede vriend van me heeft een vrij professioneel uitgevoerde cardsharing setup (volledig redundant uitgevoerde VMware omgeving , professioneel gehost in een hostingcentrum in Frankrijk)

Ik betaal 5 euro per maand en krijg alle sleutels van alle zenders doorgestuurd naar mn Dreambox

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Liverpool zes puntjes :D Milan verloren. PSV staat achter. Houden zo.

Maar dus alleen van Fox/Sport1?

Als je gewoon wat buitenlandse kanalen opvraagt, is je probleem dan niet opgelost?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee van alles wat Ziggo aanbied.

Geen idee, is mijn probleem dan opgelost? Ik was gewend om gewoon alles op Eredivisie live en sport 1 te kijken :+

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja :D

Zoals gezegd: Sky Italia, Duitsland, Engeland (al zit het nu ergens anders geloof ik), Spaans voetbal, alles kan je als het goed is gewoon unlocken als die collega van je maat daar de sleutels voor heeft :)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe is Heracles - PSV ?

zit zwolle-cambuur te kijken en zap er net even langs en zie Heracles 'weer' de paal raken. Zijn ze echt beter?

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb geen flauw idee maar als dit zo blijft staat Ajax op twee puntjes van de top terwijl PSV vier relatief simpele tegenstanders heeft gehad en wij AZ uit, Heerenveen uit en Feyenoord thuis al achter de rug hebben.

Hup Heracles!

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Feyenoord begint morgen als hekkensluiter aan de wedstrijd tegen NAC door het punt dat NEC haalde. 18e pffff.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Come on Heracles!

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nu het PSV even tegenzit is het weer precies hetzelfde zoals vorig seizoen, constant zeiken en lekker gefrustreerd doen met Willems en Toivonen voorop. :')

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom speelt Toivonen eigenlijk?

nog iets waar ik me aan irriteer bij sport zenders,... waarom zijn ze nog niet allemaal in HD?

Alle normale commerciele zenders zijn in HD maar sport1 en fox sports hebben maar 1 HD zender..

edit:// Godver, 1-1 door Park :mad:

lelijke frommelgoal

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    1-1, park

E: Toivonen speelt omdat Wijnaldum geblesseerd is geraakt.

Deel Deze Pagina