1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat hij 1 goal scoort?

2. Seh

Seh Guest

Ik ook.
    Mensen die voor een club zijn waar ze niet uit de buurt van komen kan ik eigenlijk ook niet serieus nemen.

3. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En zo is het. Anders zouden er alleen supporters zijn bij clubs die weleens prijzen winnen.
    In het verleden ben ik nog wel eens wedstrijden gaan kijken in Engeland en dan met name in de lagere divisies. Dat is toch prachtig die clubliefde, clubs die spelen in de 2nd division (4e niveau) en toch week in week uit 5000 tot 10000 mensen (afhankelijk van welke club) op de tribune.

Prijzen zijn minder mooi, seizoenskaart op het vierde niveau was toen ik er was bijvoorbeeld even duur als mijn seizoenskaart van Feyenoord toendertijd.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Duitsland hetzelfde in de Regional Liga.

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom ben jij niet voor Dordrecht dan?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Rotterdam is niet in de buurt?

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    3-4 nu

8. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jawel, maar Dordrecht is iets dichterbij :p. Daarnaast vind ik het onzin dat je voor je lokale club moet zijn. Daarnaast is het altijd makkelijk praten als je toevallig bij een grote club in de buurt woont. Laten we eerlijk zijn naar bijvoorbeeld een wedstrijd van Veendam tegen Almere kijken is pure zelf kastijding.

9. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Regional nooit bezocht, afgelopen seizoen nog wel een wedstrijd bezocht van Hertha en dat was ook bij uitverkocht (terwijl ze stijf onderaan stonden).

Dat vind ik wel de charme van voetbalsupporters die niet naar resultaten kijken.
    Het is makkelijk om je supporter van een grote club te noemen, maar ik heb meer respect voor de supporters van kleine clubs.

Volgens mij afgelopen seizoen een reisverslag gelezen van 2 Sparta supporters die op maandagavond uit speelde ergens in het Noorden van het land en daar van te voren een hotel hadden geboekt omdat de terugreis op dezelfde avond met het openbaar vervoer niet te doen was.

Dat zijn de echte supporters in mijn ogen.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    .

Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lekker voor NL :emo:

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een debielen.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is wel de nieuwe kampioen van Nederland!

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Tuurlijk is het voetbal op dat niveau een stuk minder aangenaam om naar te kijken. Maar dat mag nooit een reden zijn om maar 'supporter' te worden van een andere club.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha vitesse :lol::lol:

Erg dit.

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Helemaal mee eens. Het supporter zijn van een club houdt meer in dan de resultaten op het veld.

Ik snap wel dat supporters van kleinere clubs er eventueel nog een tweede favoriet op na houden die wel om de prijzen speelt. Ben nog weleens naar een uitwedstrijd van Feyenoord bij jouw club geweest (volgens mij nog voor de verbouwing van het Fortuna stadion, dus het is alweer ff terug). Maar toen kwamen we een Fortuna supporter tegen die behalve een grote Fortuna sticker ook een grote Ajax sticker op zijn achterraam van zijn auto had geplakt.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zo'n supporters neem ik ook niet serieus. Er bestaat gewoon geen clubliefde voor 2 clubs, of je moet echt al een ontzettend goede reden hebben, maar ik geloof er niet in. Voor de resultaten op het veld hoef je in elk geval geen supporter van Fortuna te worden. Gelukkig bestaat er veel meer dan alleen de resultaten op het veld. :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Pim Bouwman :thumbs:

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dit doet pijn aan m'n ogen.

Deel Deze Pagina