1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hans doet het uitstekend, we hebben weer wat videomateriaal voor maandag bij VI. :cool:

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat laat Van Gaal zich weer kennen, dit is toch veel te makkelijk.

Hij verdient die domme vragen wel met alles wat hij nu doet (niet consequent selecteren, matige spelers selecteren ipv betere opties die misschien niet altijd spelen, laten weten dat hij liever een club coach is, dat hij sowieso al stopt na het wk, ...).

Van Gaal is niet de geschikte coach voor dit Oranje.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Noem even de spelers op die jij zeker mist en de spelers die zeker niet thuishoren op basis van het beleid.

Nigel de Jong hoor ik hier veel, maar die speelt nu eindelijk weer nadat hij zo'n beetje het laatste driekwart van vorig seizoen geblesseerd was. Laat hem maar tijdje spelen.

Sneijder speelt niet op hoog niveau en was tot voor kort niet fit, dus heel gek vind ik het niet dat hij er niet meteen bij zit. Hij speelt twee goede wedstrijden en direct is Louis van Gaal een debiel dat hij hem niet meteen selecteert. :{

Dat laten weten dat hij gewoon de ambitie heeft om als bondscoach een WK te halen, is in mijn ogen normaal. Ik vind het niet zo belachelijk als veel mensen.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat je jezelf opoffert is gewoon een rare uitspraak, laat het dan iemand doen die er wel zin in heeft (Ronald Koeman wil erg erg graag). Ik ben benieuwd hoe mensen zouden hebben gereageerd als spelers dat soort uitspraken gingen doen :9.

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Van Gaal is gewoon een vreemde, arrogante vent met heel veel verstand van voetbal. Hans Kraaij is een zuigertje die niet de meest bijdehante vragen stelt.

1 + 1 = een garantie op vermakelijke televisie :p

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet goed voor de rikke tik van Gijp en die stevige kerel. :+

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap die verplichte interviewtjes en persconferenties sowieso niet bij die nietszeggende kutpotten. Niemand wordt wijzer van die rommel en niemand boeit het wat er gezegd wordt. Het interview is net zozeer een formaliteit als de wedstrijden dat zouden moeten zijn.

Niet heel gek dat je dan domme vragen krijgt, domme antwoorden en irritatie.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou ten eerste al heel wat verdedigers oproepen die er nu niet bij zijn. Van der Wiel, Heitinga (al zie ik hem liever niet meer spelen), Boulahrouz, ... om ze toch een keer aan het werk te zien en kijken wie er het beste uit komt. Ik zou ze tenminste een kans geven, sowieso Van der Wiel.

Sneijder zou ik thuis laten, hoe goed hij ook is. Van der Vaart moet de voorkeur krijgen maar hij was geblesseerd dus dan stel je iemand anders op zoals bv. Maher. Je speelt toch tegen een zwakke tegenstander.

Ola John en Elia zou ik op de flanken uit proberen.

Keepers zoals Vermeer moeten gewoon thuis blijven.

Steek/Krul/Vorm
    Vdwiel-De Vrij/Bruma-Rekik/BMI-BMI (sowieso in plaats van Blind)
    Vdvaart-Nigel de Jong/Strootman- xxx
    Robben-Van Persie-Ola John/Elia/....

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Van der wiel, Heitinga (liever niet) Boulahrouz. Sorry maar alle drie liever niet en anders heitinga misschien nog wel liever. Daarnaast was Vorm zeer slecht afgelopen wedstrijd dus weet niet de reden waarom keepers ''zoals'' Vermeer thuis moeten blijven. Wat betekend zoals Vermeer? Daarnaast ben ik dan wel fan van Krul dus die mag van mij de kans hebben maar we hebben inderdaad geen nummer 1 keeper op het moment.

Elia is al jaren verdwenen en Ola John liet ook al teveel steken vallen hiervoor dus weet niet wat je daar aan hebt.

Maar het bericht laat inderdaad zien dat we gewoon kwaliteit te weinig hebben op het moment. Hoop zelf dat Emanuelson zich toch ontwikkeld dit jaar als linksback het centrale duo het weer oppakt, Janmaat is op het moment vele malen beter dan vdWiel. Nigel de Jong niet meer en Strootman is gewoon goed en word hopelijk dit jaar beter. Robben en van Persie wanneer fit geen andere optie en de derde geen flauw idee wie.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Boulahrouz zou ik ook niet gebruiken maar de jonge jongens kunnen nog altijd wat leren van ze en misschien werken ze daardoor wat harder. Momenteel heb je toch geen oude speler die jonge jongens de kneepjes van het vak kan leren?

Emanuelson als linksback zou mooi zijn, die was ik even vergeten.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leuk dat oude spelers de jongeren wat kunnen bijleren, maar ik denk niet dat dat het belangrijkste criterium is om spelers te selecteren voor Oranje. Even de spelers die je noemt:

Khalid Boulahrouz heeft afgelopen jaar krap aan 10 potjes gespeeld in de Portugese competitie, is 17 wedstrijden door blessures gemist en heeft de rest op de bank gezeten. Daarnaast is het een houthakker en zie ik niet in waarom hij geselecteerd zou moeten worden.

Johnny Heitinga zou ik al eerder begrijpen, aangezien die vorig jaar toch best wel wat gespeeld heeft bij Everton. Hij is iig beter dan BMI en De Vrij op dit moment. Ook geen topper, maarja..

Van der Wiel heeft de tweede helft van het seizoen veel gespeeld bij PSG en zou ik inderdaad ook graag weer eens zien in Oranje. Ik vind Van Rhijn echt tegenvallen (werd jaar geleden geroepen dat het zo'n enorm talent was mbv. paar filmpjes op de piero), Janmaat geen Oranje-niveau en voor de rest hebben we niks. Verhaegh. Tja.

Van der Vaart vind ik van een minder niveau dan Sneijder. Een erg goede speler, maar zijn handelingssnelheid ligt wat lager en zijn fitheid is toch echt een probleem. Typische speler die een uur lang leuk is, maar dan wegvalt. Ook vorig seizoen weer vaak begonnen, maar bij de helft van z'n wedstrijden gewisseld. Daarnaast ook aantal blessures gehad afgelopen seizoen.

Maher mag eerst bewijzen dat hij goed genoeg is voor PSV, voordat hij opgeroepen wordt voor Oranje. Laat hem maar lekker bij Jong Oranje spelen, totdat hij iets van vorm terugvindt.

Ik hoop dat Ola John dit seizoen veel gaat spelen (blessures concurrenten) en zich goed gaat ontwikkelen, want vorig jaar was het ook meer een half-half spelertje. Vaak ingebracht, vaak gewisseld tijdens basisplekken.

Eljero Elia is al helemaal niets de laatste jaren. Speelt niks, alleen maar problemen met zijn vorm en fitheid en daarnaast ook met de trainer afgelopen jaar.

Het weglaten van Vermeer zou ik snappen, maar Krul (blessureleed) en Stekelenburg (niks speciaals) hebben ook geen lekkere seizoenen achter de rug. Dan zou ik eerlijk gezegd nog eerder Zoet selecteren, voor de toekomst.

Oftewel: Van der Wiel zou ik begrijpen, maar de rest heeft een matig seizoen achter de rug of is gewoon geen Oranje-niveau. Als Elia nou naar Ajax was gegaan en weer z'n vorm had teruggekregen, had ik 'm graag gezien bij Oranje op het WK. Toch een speler die uit het niets iets kan creëeren, maar ook een speler die totaal z'n dag niet kan hebben. Dan maar hopen op een goed seizoen van Lens of fit raken van Afellay.

Seedorf zou ook wel baas zijn, maar never gonna happen :+.

Laatst bewerkt: 8 sep 2013
  12. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Jong Ajax vandaag met de halve A1

Ben benieuwd.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sierd de Vos bij Willem II - Jong PSV _O_

Vertelt over het protest dat Willem II-supporters zullen voeren tegen het beloftenteams-beleid in de Jupiler League. Ze zullen de eerste 20 minuten en 13 seconden stil zijn. 'Maarja, ik merk weinig verschil bij het publiek. Hier in het stadion is het altijd stil' :D

"En dan lees ik op die Willem II-website - zo'n fanwebsiteje - dat een vrouw reageert: '20 minuten en 13 seconden is wel lang hoor, ik ben een vrouw'. Tja." met zo'n mooi zeikerig vrouwen stemmetje :lol:

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Slaat nergens op die opmerking van Sierd de Vos, Willem II heeft juist wel trouwe aanhang die er altijd staan voor hun ploeg. Kansloos geblaat dus.

Ik vond die beloftenploegen als FC Twente supporter in eerste instantie sowieso te gek, maar ik moest afgelopen maandag werken voor FC Twente, wedstrijdverslag en interview met de trainer. Daar kwam ik even aan de praat met lui van Almere City, dan merk je pas hoe kut het voor de gebruikelijke Jupiler League supporters is om in zo'n groot dood en leeg stadion aan te komen. Zaten bij ons 400 supporters en het enige geluid dat er af en toe te horen was waren wat kinderen die op schijtirritante toeters aan het blazen waren.

En dat terwijl zelfs een laagvlieger als Almere City al een groter publiek en betere sfeer gewend is. Leuk voor de ontwikkeling, maar zeer triest voor de sfeer.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat is er gebeurd met Zanka?

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Jong Ajax. :lol:

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Willem II - Jong PSV was meer een irriteratie-volle schopwedstrijd dan een voetbalwedstrijd. Belachelijk gewoon en schande voor 'dé' Brabantse derby..

Zanka had rood gekregen, maar had ook bij zijn gele kaart al een flinke overtreding gemaakt. Maar uiteindelijk waren er iets van 10 gele kaarten (volgens mij ongeveer gelijk verdeeld over de teams) en dus 1 rode (2x geel) voor Zanka in de blessuretijd. Twee spelers van Willem II hadden rood mogen hebben in de eerste helft en Rayhi zat er ook erg naar te soliciteren. Net als Schouw met een flinke overtreding.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    2-0 Achilles. :F:

Nou, weer genoeg gelachen vandaag.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo, goaltje hoor :eek:.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je weet dat ze circa 15 spelers missen hé? Zijn allemaal weg naar interlands, daarom is het nu opgevuld met A spelers. (Waarvan de beste ook weg zijn). Gemiddelde leeftijd is 18 jaar.

Deel Deze Pagina