1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Seh

    Seh Guest

    Doe even normaal aub. :lol:
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zet er toch ook bij als je naar het selectiebeleid van Van Gaal kijkt????? Drie goede wedstrijden en je zit tegenwoordig in Oranje.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Maar dat geldt voor veel spelers ook niet :+.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wacht, je concludeert nu al dat Denswil beter is dat Mathijssen, Indi en Rekik? Shiiit.

    Daar lul je je echt makkelijk onderuit. Denswil is echt bij lange na nog niet ver genoeg voor Oranje. Kom op zeg. Ik vind Rekik zeer zeker nog een stap hoger (spijtig dat hij volgend jaar weer weg is bij PSV), net als Indi en Mathijssen.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja.

    En nee dat heeft niks met onderuit lullen te maken. Ik geef aan dat als ik kijk naar het selectiebeleid van Van Gaal het niet gek zal zijn als Denswil opeens geselecteerd wordt.
    Oh, en Rekik is niet alleen geblesseerd, die heeft bovendien nog geen topwedstrijd gespeeld. Denswil nu twee in één week en hij speelde in beide wedstrijden prima.

    En Mathijssen? Dat is een nietsnut eerste klas. Dus ja, ik vind Denswil beter dan Mathijssen, maar dat is niet zo moeilijk. En Indi presteert de laatste wedstrijden ook als een natte krant. Butt hey, als jij dat goede voetballers vindt, prima. :)

    Werd destijds ook afgebrand toen ik riep dat Daley in Oranje hoorde en we weten allemaal hoe dat gegaan is. Maar goed, ik zeg niet dat Denswil nu al in Oranje moet. Maar als hij dit seizoen zo blijft presteren kan je beter hem meenemen naar Brazil dan Indi en Mathijssen.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Balo mist penalty.

    :eek:
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Daar gaat Milan's laatste wapenfeit :lol:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je zegt dat Denswil op dit moment al beter is dan Indi, Mathijssen en Rekik ben je niet serieus te nemen. Dan ben ik zelfs blij dat Louis onze bondscoach is en niet jij :+. Ga met Denswil tegen een talentvolle aanvaller staan of een sterke en hij heeft 0 kans. Tegen Barcelona (ja, ik weet het, het is wel Barça) had hij ook meerdere kinderachtige fouten. Zowel aan de bal, meerdere keren dom balverlies achter elkaar, als in verdedigend opzicht. Kijk hoe snel hij ging liggen bij die 2-0 van Messi.

    Nee, ik zou - mits normale ontwikkeling - toch echt iig met Rekik, Bruma (niemand gezien hoe geniaal hij vandaag was?), BMI en Vlaar gaan.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  9. Seh

    Seh Guest

    Nogmaals; doe even normaal. :)
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Balotelli revancheert zich even. Heerlijk goaltje.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  12. Seh

    Seh Guest

    Inderdaad. Bazen speler wel.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De Serie A is echt heerlijk begonnen _O_
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wtf is er gebeurd tijdens PSV-Ajax 8) Was gelukkig weg met de schoonfamilie maar wat een pleuris drama... Gewoon 4-0 en het leek alsof dat niet eens geflatteerd was in de samenvatting 8) Lekker dit :p
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En nog een dikke kans rakelings op 5-0. :x Zie het in de Arena liever dat Ajax zo wint.

    Ach, comeback Frank verzint wel wat. :cool:
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Onthutsend slecht Ajax gezien gisteren. Het was de hele wedstrijd al niet best, maar om te zien hoe ze zo door de ondergrens heen zakken na de 1-0 was een gruwel.

    Vermeer heeft zijn tijd gehad. Hij staat met zoveel onzekerheid te keepen nu, dat het gewoon dodelijk is. Iets wat structureel is dit seizoen en gewoon punten heeft gekost. Natuurlijk houdt hij gisteren er ook een hoop uit, maar een keeper wordt uiteindelijk afgerekend op fouten die hij maakt en doelpunten die eventueel te voorkomen zijn. En dit zijn gewoon hele zware blunders.

    Verdedigend zeer zwak en als makke lammetjes geslacht. Aanvallend nul creativiteit en dat Bojan gisteren misschien een van de betere aanvallende spelers was, zegt genoeg. Als Overmars voortaan iemand van FC Barcelona haalt, kan hij beter kijken of het wel een voetballer is in plaats van de overbodige materiaalman.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Stiekem denk ik dat Danny Blind met een grote glimlach zat te kijken.
    Zijn beleid heeft nu geld opgeleverd met de verkoop van diverse topspelers.
    Cruijff, die amper meer op de club lijkt te zijn, zou wel even betere spelers uit eigen jeugd regelen die ook nog eens beter zouden zijn als de dure topspelers.
    Nee, nu sta je met Bojan voorin te voetballen 8)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    We zetten Nijhuis wel in de verdediging dan!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    _O_

    Dat was wel echt zo'n klassieke verdedigingsfout, met 2 man het duel aangaan :emo:
     

Deel Deze Pagina