1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja maar was geen penalty
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Je kan hem geven en dat is een fout(je)
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Overigens is het ook gewoon slim gedaan van Balo. Nee heb je, ja kun je krijgen.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eens.

    En sowieso, die voorzet was gewoon kut. Al had Balo vrij kunnen lopen dan had Cillesen 'm nog gehad.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jack Speknek speelt al jaren dat ie zeer kritisch is op Ajax, omdat ie stiekem gewoon voor Ajax is. Dat maakt het nog sneuer.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik me wel in vinden, ja. Wel zuur om hem zo nog tegen te krijgen, maar meer dan een gelijkspel hadden we niet verdiend. Milan was nog slechter dan ik dacht en Ajax helaas niet veel beter. Het positiespel verhulde nog het één en ander, maar kwalitatief was dit CL-onwaardig. Opbokken met Poulsen en Siem.
     
  7. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Jack is een dikke pad.
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een held is die Denswil trouwens, eigen jeugd :).
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mijn gevoel perfect beschreven.

    Met wat meer power en overtuiging en vooral lef (lees: ballen naar voren passen, man durven passeren op snelheid) hadden we gewoon gewonnen van die kneuzen.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Volgens mij mag dat niet van De Boer.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ze doen het bij Barça ook zelden of nooit, dus dat kan kloppen.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Alles is hier al gezegd eigenlijk, maar wat een wedstrijd! Dood en doodzonde natuurlijk dat je uiteindelijk toch 1-1 gelijk speelt... Gelijkspel was gezien de verhouding op het veld weliswaar terecht maar dit mag je nooit en te nimmer meer in de laatste minuten weggeven natuurlijk. Van der Hoorn = :emo: Domme, domme, domme en vooral totaal nutteloze overtreding aangezien Cillessen er gewoon bijzat. Wel erg makkelijk gegeven in retrospect though...

    Toch wel een aantal positieve dingen gezien vanavond (Duarte, Denswil bijv). Stemt me positief voor de rest van het seizoen al moet Poulsen eens goed in de spiegel kijken. Tering wat was hij vandaag slecht :mad:
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Echt jammer dat we in de blessure tijd gewoon keihard genaaid worden.

    Maar ben wel blij met de ontwikkelingen van Denswil. Wat een baas gaat dat worden. _O_

    Laat vd Hoorn zijn wedstrijden maar spelen bij Jong Ajax.

    Geef mij maar Veltman als backup.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Siem & Poulsen op het middenveld, betekent feitelijk dat Duarte in zijn eentje op het middenveld staat. Als er ergens radicaal ingegrepen moet worden is het daar wel.

    Blind
    Andersen - Duarte

    Zo zou ik het proberen denk ik. Kwalitatief erg matige selectie. Als ik kijk welke spelers ik het liefst niet in het Ajax shirt zou zien, is dat een hele lijst: Siem, VD Hoorn, Schöne, Poulsen, Sana, Enoh, Vermeer, Klaassen. En dan is Blind eigenlijk enkel voor de breedte, en De Sa ook (al zou ik die er voorlopig bij houden). En zijn Hoesen en Serero ook grote vraagtekens.

    Blijft weinig over...

    Ik vind het overigens echt ongelooflijk kut dat ik de NOS samenvattingen niet kan kijken. Zelfs met een nederlandse proxy server lukt het me niet om die filmpjes te kijken. wtf. Hoe los ik dit op?
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Na de 1e helft gaan slapen want was verrot en het was niet om aan te zien. Uiteindelijk dus een spannende slotfase. Alleen met een punt schiet je weinig op. Of Ajax moet 2x Celtics pakken maar dat word hem denk ik ook niet.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    8)
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Godver wat is dit zuur zeg, die penalty zag er vanuit het stadion al discutabel uit en nadat ik de herhaling heb gezien vind ik hem onterecht. Er is contact, maar als je hier voor fluit kan je bij elke corner een penalty geven. Balotelli zat sowieso de hele wedstrijd al te haten.

    Zitten genieten van het spel van Siggy, Blind en Duarte. Poulsen denkt dat die godverdomme Messi is, verschrikkelijk. Waarom kan een profvoetballer niet een bal normaal spelen over 10 meter.

    Erikson weer een discutabele wedstrijd zien fluiten. Die smerige overtreding op Moisander van Muntari. Pas fluiten voor hands nadat er wordt gescoord. Hij had ook echt zo´n blije rotkop toen hij de penal kon geven aan Milan.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vd Hoorn had een handvol shirt van Balotelli vast.

    Maar die hangt daarna aan VD Hoorn en gaat als een stervende zwaan naar de grond en trekt VD Hoorn mee

    dus ja voor dat eerste shirtje pakken kan je hem geven maar als de dan ziet hoe Balotelli dan zelf Vd Hoorn neer haalt en erger nog het feit dat hij tegenwoordig bij elke pass waar hij niet bij kan naar de grond gaat is het wel zuur dat de scheids hem geeft

    [​IMG]
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lef, daar zeg je wat. Ik heb me echt kapot zitten ergeren. We moeten ook niet gaan doen alsof we de eerste helft goed hebben gespeeld. Milan deed gewoon niks en Ajax kon absoluut geen potten breken. Het ziet er allemaal zo verschrikkelijk armoedig uit, er is geen enkel idee zodra de bal richting de goal van de tegenstander gaat. Milan was gewoon echt heel, heel slecht. Zelfs dan kunnen we niet winnen. Vanwaar die angst voor Milan? Het stelde geen kut voor, ga gewoon voetballen. Dat gepraat over uitgaan van eigen kracht, mijn reet. De Boer praat veel, maar zegt weinig. Hij ziet ook vaak hele andere wedstrijden dan dat ik heb gezien.

    Nee, dat lijkt er inderdaad wel op. Ze voetballen niet, ik roep al tijden dat ,ondanks dat Ajax drie keer kampioen op rij is geworden, het voetbal niet om aan te zien is. Je moet fucking penetreren, steekpasjes geven, acties maken en een keer een voorzet geven terwijl je ook echt kijkt of er iemand staat. Dat is op zich ook best handig bij het geven van een voorzet. Echt, het is zielig.

    Ajax is een breiclub geworden. Dat middenveld, dat ziet er toch niet uit? Ik was geen fan van Eriksen, maar de man durfde tenminste de diepte te zoeken en een keer een steekbal te geven. Dat de rest van de selectie het niveau niet had om erop te anticiperen, dat is weer een ander verhaal. Die spits van ons, die wil alleen maar voorzetten krijgen, nooit zoekt hij de diepte of maakt hij ruimte voor een aansluitende middenvelder. Oh wacht, er sluit ook niemand aan.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Hangt toch ook af van de manier waarop een andere ploeg speelt, de meeste clubs in de eredivisie gaan niet het spel maken tegen Ajax want dan word je bij de eerste counter al weggetikt. Als je ziet hoe vrij en goed ze kunnen spelen in de CL/EL wedstrijden dan zie je gewoon dat ze het wel in zich hebben maar een ploeg als City graaft zich bv. ook niet in. Dus kun je lekker voetballen.

    Maar goed, uiteindelijk moeten ze wel wat meer lef tonen. Wanneer je 100X die bal terug tikt, erg frustrerend om te zien.

    Ajax moet dominant zijn en spelen. Als je 30 x op doel trapt of in hun 16 komt dan gaat iedere ploeg het er moeilijk mee hebben, worden ze moe en tik je er er wel eentje in.
     

Deel Deze Pagina