1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wtf, Milan na 28 seconde op 0-1 8)

2. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    1-1 vrije trap Pirlo

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Matige pot weer van Juve, helaas. Die zijn er nog niet dit seizoen.

Opzich wel redelijk vermakelijke pot. Ik verwacht meer drive van Juve in de tweede helft.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Thiago Motta krijgt rood (mwah) en Marseille scoort penalty. 1-0

1-1 assist Van der Wiel! :D

Laatst bewerkt: 6 okt 2013
  5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Over Poulsen ben ik het roerend met je eens, maar Klaassen was toch niet zo dramatisch vandaag? Die goal was grote klasse, al was het slecht gekeept van Ruiter, en verder speelde hij gewoon degelijk imo. Hij is alleen hetzelfde type speler als De Jong, en dat werkt niet op 1 middenveld, maar met Serero, Fischer en later Andersen zag ik toch leuke combinaties. Weliswaar gaat het tergend langzaam (dat probleem heeft heel Ajax op dit moment), maar ik heb een goed gevoel over Klaassen, dat hij wel een goede opvolger kan worden van Siem volgend seizoen.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Goddamn Kostic, wat een heerlijke vleugelspeler _O_.
    Van der Velden is ook echt onmisbaar, vond het eerst bijzonder dat die gehaald is maar zon ervaren speler pakt dus blijkbaar erg goed uit, goed voor de teamspirit en die kerel heeft ook een heerlijk schot.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die goal van Klaassen was van grote klasse? Wat?

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies op het juiste moment daar zijn, hard en snel geschoten in de korte hoek, dat vind ik (zeker voor waar hij vandaan komt sinds z'n blessure en whatnot) gewoon een klasse goal dan hoor. Ik zeg niet dat het een wereldgoal is of iets wat in die buurt komt, maar ik vond het verre van een simpele intikker.

Laatst bewerkt: 6 okt 2013
  9. AliKebabje

AliKebabje Guest

Andersen wordt echt een hele grote. Dat kan ik wel voorspellen. :)

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het starten met zowel de Jong en Klaassen op het middenveld is al een aparte keuze, zo is er niemand op het middenveld die een bal normaal over kan spelen, mis je creativiteit en klasse.

Klaassen heb ik mij echt 90 minuten aan zitten ergeren, heb hem tot de goal geen nuttige bijdrage zien leveren. Een Serero zag ik nog het hele veld over knallen om snel pressie te zetten, was ook in balbezit beter aanspeelbaar.

Overigens het doelpunt bestempelen als ´grote klasse´ gaat mij echt te ver. Koos goed positie, een prima goal. Maar als dit als grote klasse wordt erkend dan zijn we echt te snel tevreden.

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
  12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Marquinhos is echt nog een jongetje, maar staat wel goed te ballen. Tering hè. Die hebben daar met Marquinhos, Alex en Thiago Silva even 3 bazige Brazilianen achterin staan zeg _O_.

Kan ook genieten van Zlatan en Veratti :cool:.

13. Seh

Seh Guest

hoorde ik over fischer ook, die laat dit seizoen ook bar weinig zien

Laat het hem eerst maar weer eens zien.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Juve heeft nog even een half uurtje gas gegeven gelukkig :)

15. Seh

Seh Guest

Hoe kan Roma ineens zo knallen? :eek: Aardig doelsaldo ook.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ken de details niet, maar iig een nieuwe trainer en flink wat kwaliteit ingekocht (Benatia, Strootman, Gervinho, Maicon, Ljajic en talent Jedvaj) en Totti die bazig blijft.

17. AliKebabje

AliKebabje Guest

Fischer heeft het ook in zich. Zodra hij de goal nu begint te vinden zal het balletje wel weer gaan rollen.

18. Seh

Seh Guest

Denemarken wereldkampioen 2018 toch? Allemaal supertalenten daar.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee joh, dan heeft Nederland Denswil centraal achterin staan. Instant kampioenschap.

Oh ja, Lavezzi..
    [yt]Sl210j8muN0[/yt]

:lol:

Ik vraag me af hoe de cameraman het vond.. apparatuur zou niet goedkoop zijn.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Degelijkheid inkopen en een groeiende groepscohesie.

Maar met het minste Lazio in jaren en een dramatisch Inter hebben ze vooralsnog hun grootste wedstrijden gehad. Ik ben benieuwd of ze het kunnen blijven volhouden. Volgende ronde tegen Napoli. Wordt een geweldige pot, denk ik :thumbs:

Deel Deze Pagina