De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Schijndominantie inderdaad, er zit totaal geen idee achter. Dat heen en weer getik tussen de centrale verdedigers :F:

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
    Jammer dat ik de wedstrijd niet kan terugkijken maar 1-0 van PSV winnen is natuurlijk altijd heerlijk :D.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo, wekelijkse portie frustratie gehad. Op naar volgende week: uitwedstrijd (bij Roda JC), oftewel weer een zwakke, zaaddodende pot waarbij de spelers niet kunnen scoren en we weer met 0 punten naar huis kunnen.

Bakkali mag terug naar Jong PSV en naar de opticiën, want oog voor medespelers heeft hij niet. Maher mag naar de bank. Matavz mag naar de bank. Brenet mag naar de bank.

Matig, dit PSV. Maar ach, 'ontwikkeling' enzo is belangrijk, hoeven geen kampioen te worden. :D

:'-(

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Fiorentina-Juve werd van een vrij reguliere kampioensploegpot ineens bijzonder leuk :D Werd dat Juve me in een kwartier toch effe helemaal uit elkaar getrokken zeg, te-ring.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    Mooi om die transformatie van Bakkali zo te zien zeg. Van talentvol voetballertje tot een arrogant egoïstisch Marokkaantje.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    * egoïstisch mag voor deze ene keer in hoofdletters gespeld worden, om de ernst duidelijk te maken.

Dus: van talentvol voetballertje tot een arrogant EGOÏSTISCH Marokkaantje.

Heeft ongelofelijk veel talent, kan bijna iedereen voorbij spelen, maar wilt zijn teamgenoten gewoon niet zien. Heeft vaakgenoeg als 10 gespeeld in de jeugd en laten zien wel over een goede steekpass te beschikken, maar doet dit gewoon niet. Niet normaal hoeveel hij dribbelt en hoe weinig hij passt na zijn blessure, compleet uit vorm. Laat hem maar lekker banken. Narsingh speelt goed bij Jong PSV (3 wedstrijden, 3 goals en 2 assists) en kan hopelijk over twee weekjes de rechtsbuiten positie overnemen voor een tijdje. Meer teamvoetbal, minder egoïstisch gedribbel.

Als Park terug komt, mag die ook op het middenveld. Gaan we wel met Schaars, Park en Toivonen spelen.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe oud is Bakkali ook alweer, 17 toch?

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel wat generaliserend klinken, maar veel Marokkaanse voetballers hebben dat probleem. Een soort van sense of entitlement, alsof de hele wereld naar hun pijpen moet dansen. Met El Hamdaoui als toppunt.

Het is jammer want ze kunnen vaak wel echt goed voetballen. Hoe vaak hebben we niet spelers gezien hier in de Eredivisie waarvan de techniek gewoon goed genoeg was om mee te kunnen in de top? En uiteindelijk speelt er geen één Marokkaan in de top. Moet toch een mentaal probleem zijn.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Was zo'n moment dat Bakkali zo lang aan de bal bleef, hij had hem al lang en breek moeten steken op Depay dan was het waarschijnlijk een goal geweest. (samenvatting net van de NOS) Onbegrijpelijk.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mateusz Klich. Hulde.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    GODVERDOMME!!

Sta je na vier minuten met z'n tienen, kom je tot twee keer toe knap terug en zelfs op voorsprong nota bene, staat in de laatste minuut die tyfuskeeper te slapen en waait een vrije trap over hem heen in de lange hoek. Woest ben ik. Seizoen kan alweer in de kast, kutzooi.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In de samenvatting krijg je een geflatteerd beeld van Bakkali. Die deed véél meer ondoordachte acties en daarmee véél meer fout. Kon in de wedstrijd vier of vijf keer een steekpass geven, maar deed het nooit. Koppie naar beneden en rennen met de bal. Hij kan het geweldig en heeft echt een toptechniek en balcontrole, maar moet nog ontzettend veel leren. Als die nog vier/vijf jaar blijft bij PSV kan hij ontzettend goed worden, maar dan moet hij wel bijtekenen en niet naar City gaan en daar zijn carrière verpesten.

13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Haha, wat zou ik me hopeloos voelen als ik voor Inter was. Die gasten verprutsen het ook iedere keer weer. 8)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    Ik vind het alleen al leuk om de reactie weer hier te lezen :lol:

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is lang niet zo erg als vorig jaar en we hebben ook echt dikke pech al een paar keer gehad. Vorige jaar was het louter de pure onkunde. Los daarvan hebben we ook gewoon een paar ontzettende idioten lopen uiteraard.

Het is gewoon fucking knap om met z'n tienen na 1-0 en 2-1 achter op 2-3 voor te komen puur op wilskracht. Alleen jammer dat je reservekeeper (die eerst nog een penalty stopt) dan een relatief makkelijke bal er niet uit houdt.

Maargoed, vier punten achter op Napoli en Juve is nog niet het einde. Er komen steunpilaren terug nu en er komt een relatief makkelijke reeks van zes potten ofzo. Proberen aan te klampen tot de winterstop en dan wat versterking halen. Met veel geluk en strijd kunnen we dan misschien stunten en een CL-plek halen.

Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is in de winterstop die nieuwe eigenaar er al? Of is die direct gekomen en zit ie er nu al? Dan kunnen we in de winterstop wel wat verwachten, mag ik toch hopen :+.

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    :lol:

Sorry hoor :+

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.804
    Hij is ook zo lekker fanatiek. Ik heb net zoveel klagen met mijn club. :+

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben blij dat ik nog mensen heb kunnen vermaken met m'n tirade. Ik was echt in staat om met glazen te gaan smijten ;)

Deel Deze Pagina