1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tyfusajax verneukt m'n weekend weer.

Wint Inter eindelijk weer eens, krijg je dat. Overigens wel met goed voetbal. Jammer van die verdediging.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heel jammer dit..
    1) veel te veel balletjes breed, spelers zijn zo angstig dat ze niet eens proberen om langs een tegenstander te gaan. "OH tegenstander, nouja dan maar breed of terug hé "
    2) soms kwam één RKC speler gewoon langs 2-3 Ajax spelers (omgekeerd is dit knap, maar als een RKC speler dat kan dan is dat ronduit idioot/ te bizar)
    :cool: Maar 2 spelers die echt goed speelden, Cilessen (vooral die kopbal die hij tegen hield) en natuurlijk Serero (die probeerde nog een aantal keer wat _O_ )
    4) Siem de Jong weer eens niet in vorm ;/
    5) ik Mis Eriksen en Alderweireld, maar vooral Eriksen (ik weet nog dat veel mensen zaten te bitchen toen hij nog bij Ajax speelde) Eriksen speelde te angstig en ging niet langs zijn man. OKAY true, maar hij scoorde wel vaak en hij brak de wedstrijd open _O_

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Eriksen is echt een enorm gemis bij Ajax en na zijn vertrek is nóg duidelijker geworden dat hij de absolute architect van het team was. Altijd in beweging, de strakke inspeelpass en het goede positioneren. Op dit moment is er gewoon geen echte spelmaker binnen Ajax. Serero is 'leuk', maar bij lange na niet het niveau Eriksen. Dat een groot deel van de rest van de spelers ook niet echt in vorm is helpt ook niet mee.

Pijnlijk dat Beauguel en Joachim meerdere momenten in de wedstrijd bijna 3 Ajacieden omver lopen. Nul inzet, nul beleving.

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wat een treurigheid weer dit :emo: Ben ik ff blij dat ik ten tijde van de wedstrijd lekker in een restaurant een visje weg zat te snaaien :) Ach joh, op voorhand had ik dit seizoen sowieso al afgeschreven. Dat je dan nog zo lang mee doet bovenin is ronduit belachelijk natuurlijk...

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Luis Suarez _O_, genieten.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een goals van opperheld Luis en Sturridge _O_

7. Seh

Seh Guest

Kan weer een mooi weekendje worden. _O_

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Er zijn op 't moment ook weinig alternatieven. In een wedstrijd als gisteren had je Bojan moeten hebben, die kan met zijn dribbel nog iemand voorbij waardoor je overtal situaties kan veroorzaken.

Daarnaast zie ik liever Duarte dan Serero op die positie. Die kan tenminste ook fatsoenlijke vrije trappen en corners nemen. Dat scheelt bij dit Ajax ook al 100%. Ze krijgen 12 corners, maar geen één wordt gevaarlijk omdat ze allemaal kut waren. Duarte doet dat een stuk beter.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een kut competitie. Stelt dat psv niet wint en feyenoord wel. Staat feyenoord 1e met 20 punten uit 11 wedstrijden. 13 verliespunten. Is toch niet normaal. Zwolle kan ook gewoon 1e staan na 11 speelrondes. Voetbal in de eredivisie slaat echt helemaal nergens op.

Mike van Duinen heeft mijn avond iig goed gemaakt. Staat nog 16e omdat cambuur ook won maar je staat weer bij een groep die aansluiting tot de middenmoot kan houden!

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Die goal van Van Duinen was dikke prima trouwens.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Feyenoord staat na vandaag gewoon bovenaan.

De Boer is het kwijt, en tuurlijk heeft hij 3 landstitels gewonnen maar het voetbal is alles behalve geweldig.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    De Boer is de as van het elfal kwijtgeraakt. Het duurt een half seizoen voor iedereen weer op elkaar is ingespeeld. Worden straks gewoon Europees uitgeschakeld en dan gaat het opeens weer lopen, net zoals de afgelopen 3 seizoenen.

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Als vorige week beter was afgelopen ... Enz. Maar het is dit jaar qua uitslagen nog erger als het seizoen ervoor dus iedereen kan kampioen worden.

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik merk tegenwoordig dat ik liever naar buitenlands voetbal kijk dan naar Ajax, het niveau in de eredivisie gaat zo hard achteruit :'-( Zelfs de samenvatting van een wedstrijd is vaak het aanzien niet waard...

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Blijft toch zo triest om aan te zien, heb nog nooit zo vaak zitten schelden bij een wedstrijd. Dat tempo was echt tergend traag, triest om aan te zien. Het is sneu dat de enige kwaliteit in het team positiespel is, waardoor individuele kwaliteiten nauwelijks aan bod komen. Types als de Jong en Klaassen horen ook gewoon niet thuis in dit team, als de Jong ergens moet spelen dan is het in de spits., Buiten de 16 ontbreekt die echt aan alle kwaliteiten die een middenvelder moet hebben. Het opstellen van middenvelders op de flanken is ook weer zoiets, ik mis een echte buitenspeler die iemand op snelheid kan passeren en de bal op de stropdas kan leggen in de 16 meter.

Blind op VM is wel een verademing tov Poulsen, als die aan de bal komt weet hij in ieder geval de halven wel in te spelen met een strakke pass. Verdedigend begint die ook steeds beter zijn taken uit te voeren.

Gelukkig faalt de rest van de competitie net zo hard, dus liggen we nog steeds op ramkoers voor de titel :lol:

16. Seh

Seh Guest

Had Mulder maar beter op moeten letten toen Lodewijks en Hiele hem de muurtjes hebben uitgelegd. :+

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Doe je hem echt zwaar te kort mee. Sowieso, toen hij eruit was met die klaplong was het helemaal niks op het middenveld. Dat hij nu even deelt in de malaise qua vorm is pech en jammer, maar De Jong is écht belangrijk voor dit elftal. Zeker als het aankomt op druk zetten op de tegenstander.

18. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
  19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heeft in mijn ogen meer te maken dat de rest van het team ook gewoon veel te slap is. Het is een redelijke voetballer, maar hij moet niet de status krijgen van een topvoetballer.

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het ontbreekt Roda wat aan scherpte voor de goal 8)

Roda :emo:

Hiljemark :emo::emo:

Laatst bewerkt: 27 okt 2013

Deel Deze Pagina