De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Porto - Sporting om 20:45, hopelijk toffe wedstrijd. Porto staat eerste (19 pt) en Sporting tweede (17 pt).

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ongelooflijk dit, maar ook ergens nog verwacht ook, zeker toen de kansen er weer niet in gingen. Als ze dan ook vanaf minuut 46 doen alsof ze nog maar 5 minuten hebben met dat pompen of verzuipen meteen. Niet om aan te gluren, en Pelle toch....

3. Seh

Seh Guest

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Eredivisie :lol:

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Pelle leeft in de godmode. Hij wordt belangrijk gemaakt en dat gaat helemaal mis. Hij denkt daadwerkelijk dat hij de nieuwe van Hanegem is. Het is een middelmatige voetballer die goed kan koppen, een balletje kan vasthouden en op een goede dag een neusje voor de goal heeft.

Dat is NIET genoeg om aanvoerder te mogen zijn van Feyenoord. Hij kan alleen aanvoerder zijn als alles gaat zoals meneer mooiboy het wil, zo niet, dan slaan de stoppen door en wordt hij vervelend op een manier die nadelig is voor zijn eigen ploeg. Dan ben je aanvoerder onwaardig. Hopelijk heeft Koeman ballen en pakt hij die band weer af. Die maniertjes, dat wijzen en tof doen als het even niet gaat, walgelijk man. Alles welbeschouwd, hij heeft maar 1 seizoen goed gedraait, maar dan ben je in NL al een grote meneer.

Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Lol Pellé heeft 1 mindere wedstrijd en dan krijg je zo'n post :emo:

Man man man...

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt gelijk, ik verzin dat hij met zijn maniertjes dit seizoen al vaker problemen heeft veroorzaakt in zijn team. Dat hij denigrerend doet naar zijn medespelers als het allemaal even niet lukt. Met uitzondering van gisteren heeft hij ook dit seizoen louter goede potten gespeeld en is hij de ultieme aanvoerder en speelt hij al 4 seizoenen goed voetbal. Sorry man. Ik vergis me volledig.

Als aanvoerder mag je het best verneuken voor de rest van je team als je de koppositie kunt pakken. Het is maar 1 wedstrijdje. Je mag best in verschillende andere wedstrijden allerlei gebaartjes maken naar je teamgenoten als aanvoerder, daar help je je team enorm mee. Who cares.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Het is gewoon grappig, je zegt zelf eerst dat Pelle al werd beoordeelt op basis van 1 goed seizoen, maar blijkbaar doe jij exact hetzelfde :')

Pelle is juist een uitstekende aanvoerder. Hij jut z'n team op en bemoeit zich met alle linies. Een echte aanjager. Ook al was dat van gisteren ultiem dom, het laat wel zijn passie zien. Ik heb juist het gevoel dat hij de enige is die zich realiseert wat je dit seizoen kan bereiken...

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je weet dat hij al eerder in dit vroege seizoen problemen veroorzaakte met zijn maniertjes en gebaren naar zijn teamgenoten als het ff niet liep? In mijn optiek is dat niet de manier om je team te helpen. Ik heb zelfs het gevoel dat hij alleen als aanvoerder van waarde is als het bij hem persoonlijk wel goed loopt tijdens een wedstrijd. Als hij zelf niet goed in de wedstrijd zit (en dat gebeurt weleens) dan gaat hij zijn team benadelen door vreemd gedrag te vertonen. Dat hoort niet bij een echte aanvoerder. Dat er bij Feyenoord misschien wel niets beters rondloopt om tot aanvoerder te bombarderen maakt hem nog niet een goede aanvoerder.

Ik weet dat hij de spelers is die het moet doen, hij is de beste speler, maar als aanvoerder hoef je niet de beste voetballer te zijn, maar moet je het beste weten hoe je je team kunt helpen, juist als het even niet loopt. Ik voorspel dat hij vaker dit soort geintjes gaat uithalen, het mooi om passie te tonen, maar doe het met mate. Je eigen teamgenoten middels gebaartjes uit een wedstrijd halen of domme dingen doen waardoor je nog minder kans hebt om de koppositie te pakken, is de verkeerde passie. Iedereen kan passie tonen op die manier, maar je helpt je team niet bepaald. Ik denk gewoon dat het in zijn karakter zit, vorig seizoen viel dat niet op omdat hijzelf gewoon heel veel goals maakte. Je kunt niet alleen een goede aanvoerder zijn als je zelf 25 goals maakt. Ook als het bij jezelf niet goed lukt moet je in het teambelang blijven denken.

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Er is hier toch niemand die dat echt een rode kaart vond mag ik hopen?

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Jawel, ik wel. Het was een duidelijke beweging en dat zou voldoende moeten zijn. Een slaande beweging = rood volgens de regels.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, hij maakte de beweging alsof hij een kopstoot wou geven en daar mag je rood voor geven.

Moet er wel bij zeggen natuurlijk dat er wel vaker spelers met de koppen tegen elkaar staan en er dan lang niet altijd rood volgt.

Maar dat wil niet zeggen dat deze niet terecht is

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Was geen kopstoot.

Als die speler van Heracles blijft staan krijg je het bekende 'kop tegen kop' akkefietje waarbij men er met geel wegkomt.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het was de beweging die ertoe doet. Daar staat rood voor.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik vond het ook wel meevallen. Het is een domme actie natuurlijk, onnodig ruzie zoeken maar ik zag geen stoot. Beetje alfa mannetjes gedrag, blijft een voetballer natuurlijk.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb het niet gezien, maar ik vond het dik rood.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nu kunnen we transfers helemaal wel vergeten:

[Update III] Adidas-hal ingestort
    Sjoerd Valkering, 28-10-2013 11:54, 2242 views, Ajax Showtime |Wed €120 gratis + 1e mobiele weddenschap geld terug!
    WTF - De Adidas-opblaas-hal van drie miljoen euro van Ajax ingestort. Dat heeft de club bevestigd nadat er eerder op de dag foto's op Twitter circuleerden van een ingestorte hal. Vermoedelijk zal de wedstrijd tussen Jong Ajax en FC Dordrecht wel doorgang vinden.

De brandweer van Amsterdam heeft inwoners geadviseerd om binnen te blijven in verband met de storm. Bij Feyenoord werd de training afgelast.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat krijg je met een 'opblaas' hal........

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien kan Marc 'm zelf weer opblazen. Scheelt toch knaken.

Deel Deze Pagina