De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is toch niet te geloven he, het circus van vorige week gaat gewoon door :+

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    AZ wint van Ado :)

3. KidInk

KidInk Guest

Hoe moet Frank ze dan prikkelen? Vertel het mij eens? Denk je dat Frank niet elke week wil winnen?

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Derde week op rij al zelfs, met al dat puntverlies.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Je ziet de positie vele malen slechter is geworden de afgelopen tijd, dat is trainbaar.
    Ook zet Frank een Fischer bijv. niet op de bank, Andersen op rechtsbuiten? kom op.
    Zet ook eens Siem de Jong eens op de bank, laat spelers weer knokken voor hun plaats.
    Volhouden met Poulsen als verdedigende middenvelder (met een uitwijking naar Blind wat nog dommer is)

Frank is verantwoordelijk voor het samenstellen van het team, hij had zeker 2 grote aankopen moeten doen.
    Eerlijk gezegd nee, laat Frank maar niet kopen, dan kom je met spelers ala Schone, Moisander.

Het is gewoon klaar met Frank, andere trainer moet de bezem er door heen halen en de spelers weer prikkelen.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zeg het nu al. AZ wordt minimaal de herbstmeister. Spelen fris en aanvallend en lijken de afgelopen weken de enige die rustig hun puntjes pakken.

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Terechte penalties wel. Carvajal die geen tweede gele kaart krijgt en een onterecht afgekeurd doelpunt van Rayo, wanneer houdt dat geluk nou eens op...

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel erg makkelijk om nu Frank de deur te wijzen.
    Tuurlijk gaat het niet geweldig, maar ik denk niet dat een andere trainer met dit materiaal er veel meer van gaat maken.
    Het zijn gewoon allemaal nog erg jonge spelers, die nog veel moeten leren en dat gaat gepaard met mindere periodes.

9. KidInk

KidInk Guest

Ik ben het helemaal met je eens, afgezien van de trainerswissel.

Frank zal de jongens ook zo veel mogelijk vertrouwen willen geven door ze niet gelijk af te schrijven na een slechte wedstrijd. Daarbij wil ik niet zeggen dat het maar 1 wedstrijd is waarin sommige jongens slecht spelen, maar goed, ik denk dat dat het is waarom Frank zo lang blijft vasthouden.

En Andersen moet zeker weten eens de kans krijgen op linksbuiten inderdaad, want rechts stelt het helemaal niks voor. Ben btw ook echt aan het wachten op de terugkeer van Bojan en Duarte.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een matige wedstrijd weer bij PSV. =(

11. KidInk

KidInk Guest

De hele eredivisie is matig :mad:

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    let's agree to disagree.

Overigens kampioen Nederland eindstand met 60 punten?:+

13. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

14. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    HOUDOE BOERTJES!_0/

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doei. :)

PSV verpest het weer te profiteren van concurrentie. In 8 wedstrijden nu 9 punten. Matige zooi met dit matige team. Vandaag geen gebrek aan strijd, maar gebrek aan kwaliteit. Narsingh die kapot was maar niet meer gewisseld kon worden, Rekik zonder wedstrijdritme, Wijnaldum geblesseerd, Park geblesseerd, Matavz en Locadia uit vorm, Ola die loopt te kutten, Zoet geblesseerd, Bakkali niet fit.

Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Eredivisie. :lol: :emo:

17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152

Niet te bevatten hoe slecht het niveau is.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Nu denk ik dat Feyenoord morgen bij Cambuur wel weer terug de top in kan springen. Ik zie het alweer gebeuren....

Als Eagles morgen maar punten pakt, die kunnen ze ook wel weer gebruiken! Wel weer zin in een thuis wedstrijd!

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Volgende week krijgen ze van NAC wel weer de punten. NAC vindt het blijkbaar nodig om Robin Hood te spelen dit jaar. Punten pakken van ploegen in vorm en dan geven aan ploegen die laag staan of uit vorm zijn.

Nouja, mijn andere club Napoli heeft iig wel weer een overwinning erbij :) Volgende week de belangrijke topper bij Juventus en dan hopen dat Roma eindelijk een keertje punten laat liggen.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb nog nooit een team zo vaak de bal naar de eigen keeper zien terug spelen vanaf de middenlijn, wat een trieste gebeurtenis.

Deel Deze Pagina