De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Pfff.... Net terug uit het stadion. Had wel even een 3-0 verwacht. Komen ze 0-1 achter. Gelukkig nog 1-1 door Ibra. Hangt wel een goede sfeer in dat stadion trouwens, en er wordt veel gezongen.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zag ik net bij de NOS nou goed dat Di Caprio in Parijs op de tribune met zo'n groene laserpen zat? 8)

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee was een soort nep sigaret dacht ik.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Frank schijnt vanavond met Siem in de spits te gaan spelen. Normaal een jeej, maar Siem is momenteel ook niet in vorm. Ook eindelijk die dramatische Fischer op de bank.

5. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Aan de opstelling te zien zal het wel een soort 4-4-2 worden met Sigi en De Jong voorin. Tenzij hij Serero of Schone weer op rechts zet maar dan moet Sigi op links gaan spelen en dat hoop ik toch echt niet.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat is die Pogba toch een klasbak en pas 20 jaar. _O_

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Pogba is beest!

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Echt he? Wat een kerel is dat zeg. Ook echt een mentaliteit die hoort bij het profsporten. Bij die 2de goal van Real, hij werd echt kwaad. Ik hou ervan, niet dat gelaten "volgende keer beter" gedoe. Gewoon pissed zijn, schelden en nog harder rennen. Niet dat wijven gedoe van die Nederlanders altijd.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij is ook echt technisch met zijn grote lichaam als je ziet wat voor acties hij uit zijn mouw schudt. Prachtig om te zien. Totaal geen Afrikaanse voetballer :+.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    _O_ Hij is uit vorm, dus ga maar op de bank zitten. Fischer is nu gewoon een middelmatig voetballer, hij brengt helemaal niets en praat veel, maar zet daar geen prestaties tegenover. Hij schept graag op, en dat vind ik prima. Maar dan moet je wel even presteren.

Ik geloof wel in hem, je ziet de klasse soms, maar hij is er nog lang niet. En dat mag hij best even weten.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Fischer wil juist té graag presteren, dat is zijn probleem. Hij moet leren doseren. :)

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat weet ik. IK weet dat hij heel graag wil, maar we moeten ook eerlijk zijn. Het komt er totaal niet uit op dit moment, het gaat om de punten. Lullig voor hem, maar hij moet even pas op de plaats maken wat mij betreft. Hij is nog jong en hij komt er wel. Nu moet er gewonnen worden.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Daarnaast rendeert de hele aanval op het moment minder, dat komt ook gewoon door het ontbreken van Eriksen. :mad:

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik ben heel benieuwd wat er vanavond in groep F gaat gebeuren. Arsenal, Dortmund en Napoli op 6 punten.

15. KidInk

KidInk Guest

Ben ik het mee eens. Die Sigthorsson op links vind ik echt totaal niets. Die jongen mist de snelheid om op de flank te spelen.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    In principe zou hij bij Ajax prima mee kunnen in de spits, als hij een normale aanname had. Die bal springt altijd 3 meter van z'n voet. Dat irriteert mij nog het meeste.

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Dat is inderdaad echt bloedirritant.

18. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zonder provocerend te zijn, maar ik Siggy echt 1 van de miskopen van Ajax. Wat een drol is die gast, presteert echt helemaal niks.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
    Eensch.
    Shitstorm incoming :+.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Nee hoor, helemaal mee eens :)

Deel Deze Pagina