De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eindelijk weer eens genoten van een Ajacied: VELTMAN. Wat een bazenpot. Mooie goal ook. Verder was het vrij matig, maar ik hoop dat er weer eens vertrouwen is getankt.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Veel is ook uit noodzaak geweest ;) Daarnaast kunnen vele spelers ook op meerdere posities uit de voeten. De jong is echt op zijn best in de spitspositie en dat liet hij al telkens zien. Blind is een verademing ten opzichte van Poulsen. Schone is op dit moment een van de betere bij ajax en is gewoon op veel plekken te gebruiken. Moet ik nog doorgaan? Ik noem het vastigheid dat De Boer telkens alsnog aan zijn visie vasthoudt ja, welke speler ook op welke plek staat.

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Is 1.95 en wint kopduels en op fysieke kracht van dwergen. Veltman is een stuk kleiner en fysiek minder die daadwerkelijk uitblonk in mandekking, tackles, beslissingen. Snap de hype eerlijk gezegd niet zo. Natuurlijk is hij momenteel beter als Mike van der Hoorn, maar dat is Kuffour ook. 8)

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    die afgekeurde messi goal...
    8)

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Kreeg hem per ongeluk tegen zijn hak aan hoor. ;)

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Mooie avond dit :) Fijn ook dat Schöne weer een goede pot speelde. Ben erg gecharmeerd geraakt van hem als persoon en speler! Milan uit is opzich nog mogelijk als je kijkt naar het niveau dat zij halen.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Gewoon Barca thuis winnen als echte bazen. :+

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Wel een beetje reëel blijven hé, Modder? :+

Edit: die 1-1 gelijk tegen Milan blijft wel godvergeten zuur... Heb serieus een week met de pest in mijn lijf rondgelopen :p

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Napoli heeft nu genoeg aan een gelijkspel bij Dortmund :)

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
    Waarom is het zo leeg bij Napoli?

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zie ik echt heel vaak bij italiaanse wedstrijden

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Matige wedstrijd gezien maar toch genoten van de wedstrijd, was een mooie ambiance in het stadion. Mooi dat Schone zo goed speelde, die was vorig seizoen ook rendabel genoeg op rechts. Veltman ook mooi en Blind eindelijk terecht basis als VM. Zitten ergeren aan Boilesen en Serero, zo vaak onnodig balverlies geleden. Het is dat Celtic ook fucking pauper is anders loop je zo tegen een paar tegendoelpunten op. Hopen op een stunt in Milan :)

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is relatief leeg. Komt omdat ze tegen de minste ploeg spelen uit de poule, kaarten duur zijn, Napolitanen arm, omdat ze een stadion hebben met een capaciteit van 60000 en er met 40000 man (zoveel zaten er vanavond) dus maar 2/3 bezet is. Los daarvan gaat iedereen automatisch wat hoger zitten, dus de eerste 'ring' ziet er altijd wat leeg uit in San Paolo.

Ik vind 40000 man nog best netjes eigenlijk. Veel Italiaanse stadions dateren nog uit de glorieperiode en zijn dus veel te groot (en lelijk) voor de huidige standaard.

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Natuurlijk was het per ongeluk, maar toch ziet het er geweldig uit:

[yt]620wAAAGOIc[/yt]

15. KidInk

KidInk Guest

Zojuist terug uit Amsterdam! Wat een wedstrijd :)

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zat er nogal neutraal naar te kijken en vond het daardoor eigenlijk niet zo heel boeiende wedstrijd. Ajax beter met de beste kansen, Celtic weinig tot niks van gezien. Nu met zo'n zwak team als Milaan in de poule is er zelfs nog kans om 2e te worden en dat na 4 gespeeld en 1 gewonnen. Dus Milaan uit winnen en het beste er van hopen.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Milan uit maak je wel kans op tenminste een puntje. Winnen wordt denk ik nog wel pittig.

Laatst bewerkt: 7 nov 2013
  18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo, die Veltman en Schone waren gisteren toch echt wel de vedettes van het team. De rest vond ik helemaal niet zo sterk, maar Veltman deed achterin alles goed (één briljante tackle in de eigen zestien ook) en Schone was aan de bal de enige met beweging en creativiteit.

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Oke, dan verschillen we gewoon van mening van wat vastigheid inhoudt, dat kan.

Overigens vind ik niet dat De Boer in dit geval verkeerde keuzes maakt. Blind op VM en De Jong in de spits zijn inderdaad de betere opties. Ik snapte ook nooit echt waarom er altijd zo op Schone wordt geouwehoerd.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Ik hoor bijna nooit iemand zeuren over Schone, hoor.

Deel Deze Pagina