De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik zeg ook nergens dat hij hem niet zou verdienen, alleen dat ik het jammer zou vinden als hij hem wint. Dit jaar is het verschil tussen beide spelers minder groot. Messi heeft vorig seizoen FCB aan de titel geholpen en geweldige prestaties neergezet (19x op rij scoren, geblesseerd moeten invallen tijdens kwartfinale CL en meteen de kans voor het doelpunt creëren waardoor Barca doorging).
    Ronaldo had de kans om zich te laten zien in belangrijke wedstrijden maar een Dortmund was te sterk in de halve finale CL en hij kreeg rood in de bekerfinale. Wel is hij altijd in vorm en vooral de laatste weken heeft hij hier goed gebruik van gemaakt door meer doelpunten dan Messi te scoren (waarvan een stuk of vijf penalties, maar oké :+).

Dus beiden hebben er eigenlijk evenveel kans op dit jaar. Maar van mij mag Messi gewoon zijn vijfde krijgen om te benadrukken dat hij gewoon de beste speler ooit is. :)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ibra moet 'm winnen. Als een soort oeuvreprijs. Die gast vermaakt de voltallige wereld van voetballiefhebbers al een decennium met de meest krankzinnige acties en goals en dit is misschien wel z'n meest indrukwekkende jaar tot op heden. Als ie 'm nu niet krijgt gaat het misschien wel nooit meer gebeuren. Ronaldo heeft er al een, Messi heeft er al genoeg. Ronaldo gaat er nog wel eentje winnen, Messi ongetwijfeld ook. Dus Ibra is aan de beurt.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Eindelijk iemand die ziet dat er meer is dan alleen Messi en CR. Ik ga ook voor Ibra, hij is een held en maakt al jaren elke ploeg waar hij komt kampioen. Hij maakt briljante goals en is gewoon briljant. ZIjn moyenne is dan wat lager dan dat van Messi en Ronaldo, maar hij is veel leuker om naar te kijken. Leukste voetballer van de laatste 10 jaar.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Compleet mee eens, alleen zal het wel weer gaan tussen Messi en Ronaldo. Ronaldo verdient het ook op basis van zijn prestaties, maar het zou gewoon mooi zijn voor Ibra en ook verdiend. Genot om naar te kijken.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ronaldo z'n stats zijn dit jaar weer onwerkelijk maar we weten allemaal dat Zlatan's acceptatiespeech legendarisch gaat worden

ik stem voor Zlatan

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daarnaast is Ronaldo een arrogante en ijdele commandant. Dusja. :+

Overigens: Pröpper opgeroepen voor Oranje. _O_

.. 8)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Zlatan is echt een held ja _O_

8. Seh

Seh Guest

Tot nu toe maar een gefaald experiment met die Jong elftallen.

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Daar ben ik het mee eens, vanuit Nederlands perspectief hebben Robben en van Persie ook een topseizoen gehad. Behoren mijn inziens zeker bij de 10 beste voetballers ter wereld momenteel.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ach die hele Jupiler is naar de klote.
    De omzet bij de wedstrijd Jong PSV - MVV was 325 euro :')

Daar lacht een tweede klasser om. Er zijn gewoon wedstrijden in de derde klasse die meer publiek trekken dan in de JL.

Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Jezus, ik wist dat het slecht ging met de JL maar zo slecht.. Slaat toch helemaal nergens meer op. Kan hier niet wat aan gedaan worden? Over een paar jaar wil niemand meer in de JL spelen als het zo doorgaat.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die goal tegen NAC blijft één van de mooiste. En die ene interlandgoal voor Zweden. _O_

13. Seh

Seh Guest

Ik ga wel eens naar Dordrecht, je hebt inderdaad het gevoel dat je bij een amateur club zit te kijken. Al heeft het ook wel zijn charme.

Er komt al niemand naar PSV in de EL, dus logisch dat er dan bijna niemand naar Jong PSV komt kijken. Ik denk dat als je Jong Feyenoord er in doet dat daar wel redelijk wat mensen op af komen. Maar Feyenoord wilde zelf volgens mij ook niet.

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Of het zijn charme heeft weet ik niet, het is gezellig maar hoort natuurlijk niet bij een JL club. Daar mag het niveau wel ietsjes meer zijn. Maar het blijft natuurlijk Nederland hè.

PSV publiek is sowieso minder fanatiek dan Feyenoord en ajax publiek. Daar leeft de jeugd ook wat meer, komt misschien ook omdat de jeugd doorstroomt bij deze clubs en het dus leuker is om in de gaten te houden :+

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Je kan Jong PSV, Ajax en FC Twente ook niet met ander Jupiler League ploegen gaan vergelijken.
    Wie is er nou echt fan van Jong PSV of die andere? Niemand, dat leeft ook helemaal niet.

Het feit dat Jong Ajax bijvoorbeeld al bijna 50 spelers gebruikt heeft in de paar wedstrijden zegt genoeg.
    Leuk om geprobeerd te hebben volgend jaar niet meer doen. :)

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het huidige seizoen bij PSV niet gekeken? 8)

Met Zoet, Brenet, Hendrix, Depay, Locadia en Bakkali toch echt 6 basisspelers uit de eigen jeugd. Dan nog eens Van Ooijen en Bertrams op de bank en Ritzmaier die het bij Cambuur goed doet. Niet slecht toch? :+

17. Seh

Seh Guest

Voor het eerst ja, je begrijpt wel waar hij het over had toch?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk, PSV publiek is kut en Feyenoord publiek is top.

19. Seh

Seh Guest

Uh, oké.

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
    Daar komt het wel op neer ja.

Deel Deze Pagina