De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ronaldo wordt juist gehaat, omdat hij zich wat minder schijnheilig gedraagt als Messi.

Ik mag Ronaldo zelf ook niet als persoon, maar als voetballiefhebber kan je niet anders dan fan van hem zijn. Hij heeft zulke fantastische dingen laten zien dit jaar.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Jullie kunnen ook overdrijven... Wat zijn de betere stats van Ronaldo dan? En wat voor een geweldige dingen heeft hij laten zien dan?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zie je hem wel eens spelen? Hij loopt de laatste tijd zowat 2 op 1

hij is topscorer in la liga, in de CL en als je naar het kalenderjaar gaat kijken worden de aantallen al helemaal bizar

Hij is gewoon in bloedvorm

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij is net Adriano in PES 5/6.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
  6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is gewoon die arrogante Portugeze houding die mij (en waarschijnlijk een hoop) niet aanstaat. Net als die trainer Bento, vervelende Figo etc. Bah, doe mij maar Ibra en Hamren dan. :+

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ronaldo gedraagt zich vaak gewoon als de baas die hij is. Messi gedraagt zich als een grijze muis die haast per ongeluk allerlei ongelofelijke dingen doet. Volgens mij zijn het dan ook vooral veel stemmen die tegen Ronaldo stemmen, zodat Ribery bijvoorbeeld wint.
    In interviews vind ik Ronaldo vaak ook een stuk sympathieker en rustiger dan op het veld.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Hoe lang loopt Ronaldo al 1 op 1?
    200 goals in 197 wedstrijden las ik laatst, inmiddels iets van 241 in 250 wedstrijden ofzo.
    Echt een baas.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Los daarvan heeft hij het in meerdere competities bij meerdere clubs laten zien. Messi heeft het enkel laten zien bij Barça.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die gasten kunnen er allebei geen kut van vergeleken met Mateo Kovacic:

[yt]uDEr3iKkp48[/yt]
    [yt]39laNZY9wwI[/yt]

11. Seh

Seh Guest

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Is het niet de bedoeling dat je scoort?

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik kijk als het kan elke wedstrijd van Real Madrid en Barcelona. Dat hij in vorm is ontken ik niet, maar de Ballon d'Or gaat uit van het hele jaar en niet alleen van een maand.
    Topscorer is wel goed, maar zegt niet zoveel aangezien de blessures van Messi en dat de competities pas begonnen zijn. Dus als je gaat kijken over het kalenderjaar krijg je alsnog het volgende lijstje:
    Goals + assists per 90 minuten.
    1 Messi 1.563 [61 goals+assists]
    2 C.Ronaldo 1.561 [77]
    3 Lewandowski 1.12 [45]
    4 Robben 1.11 [40]
    5 Ibra 1.07 [50]

En dit terwijl Messi dus vaak nog half geblesseerd een wedstrijd moet spelen.

Logisch als hij zijn gehele carrière bij FCB gespeeld heeft.
    Wat heeft Ronaldo laten zien dan? 1x de competitie gewonnen en 1x de beker in 5 jaar met Real Madrid, met de duurste spelers ooit. Nou wat een prestatie. Dus laten we het over 2013 hebben, want in vorige jaren was het verschil gewoon enorm duidelijk.

14. Seh

Seh Guest

Ik vind mensen die obsessief Messi verdedigen, zeker in dit jaar, nogal vreemd. :)

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als je zo'n Messo fanaat bent ga ik ervan uit dat je behoorlijk pro-Barca bent. Dan geloof ik dus automatisch al niet dat je veel Real wedstrijden kijkt.

Sent from my choppaaaa

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Waarom zou je niet veel Real wedstrijden kijken als Barca fan? Ik zie ook gewoon elke wedstrijd van Feyenoord als ze op zondag spelen. Zelf ben ik ook Barca fan (zat begin deze maand nog in het stadion [noparse]<3)[/noparse] maar Real blijft, ondanks dat het gekocht is, imo wel een mooie club.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ronaldo verdient hem gewoon dit jaar, wat een atleet.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ronaldo is gewoon een geweldige voetballer en een pure sportman die totaal leeft voor het voetbal. Over zijn persoonlijkheid kan ik weinig zeggen, ik ken de beste man niet. :+

In Madeira loopt iedereen 'met 'm weg' in ieder geval.

19. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Oke vet als je in dat stadion zit :D welke ring ?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Lol Barca is net zo kapitalistisch als Real.

Het argument dat Real een koopclub is en Barca een club is die eigen spelers opleidt is echt schandalig hypocriet. Daar moeten ze echt mee stoppen.
    Barca heeft 578 miljoen schuld en vind ik financieel gezien dus 1 van de minst sympathieke clubs op Financial Fair Play gebied. Real heeft 590 miljoen ofzo.
    Sterker nog, buiten de transfers om is Real gezonder dan Barca.

Laatst bewerkt: 20 nov 2013

Deel Deze Pagina