De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo, wat een slechte pot weer. Eerste helft maar twee of drie momentjes gehad waarbij we gevaarlijk konden worden, waarvan één mooie aanval via Maher en Jozefzoon. Zonde dat ze dan met alle verdedigers in de blessuretijd van de eerste helft naar voren gaan met een vrije trap en niet de bal in de ploeg houden.

Het middenveld stond sterker dan normaal, dus hopen dat Toivonen's blessure langdurig is. Dan heeft Cocu geen reden om hem altijd weer op te stellen.

Ik geniet van Rekik, ook al zeikt iedereen hier op hem. Beetje mannelijkheid in de duels mag wel en tweede helft hield ie zich nog vaak in ook. Maar ja, in de Eredivisie (!) had ie normaal gesproken al 5x rood gehad.

Bruma kreeg voor z'n eerste overtreding geel en de penalty was ook 'mwah'. Sowieso floot Makkelie dramatisch. Zo veel momenten waar hij de situatie compleet verkeerd inschatte. Diep triest.

Cocu ook toppertje. Nog steeds niks uitstralen aan de kant en dan ook nog eens Depay (die matig was, maar wel hard werkte) - de enige speler van de selectie die uit het niets iets kan creeëren - eruit halen voor Zanka.

Volgende week verliezen van Vitesse. :thumbs:

Ik zat de wedstrijd te kijken.

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Kansloze opmerking ook 8)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Lol lees die opmerking nu pas. Wtf 8)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee volgende week graag een opleving en 3 punten pakken tegen jong Chelsea :+

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Enniesee\o/\o/

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Lekkere pot in De Kuip met een, zeker in de 2e helft, onmachtig PSV. In de 1e helft schoten ze naast de goal nog 1 keer net voorlangs en in de 2e heb ik ze helemaal niet gezien.

Feyenoord was zeker 70 minuten de baas met een ijzersterke Clasie, Mathijsen en Indi.

Het enige minpunt was dat Feyenoord 'vergat' om PSV te slopen na de 3-1.

Dat geouwehoer over een centrum met Bruma en Rekik in Oranje is ook wel klaar lijkt me. Zeker Bruma is veel te veel een onbeholpen leeghoofd voor die plek.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    bij de 0-1 werd ook matig verdedigt ;)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Wat een draak is die Jack ook, echt zo'n irritant smoelwerk als die zit te vertellen dat PSV bovenaan het rechter rijtje staat :emo:

12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Oh dat is 100% zeker. Dwars door het centrum.

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Makkelie, Higler, Kamphuis. Heerlijke scheidsrechterskorps. Zo ongelooflijk slecht. 8)

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een nonsens om dat filmpje erbij te pakken. Lens deed triest, maar Bruma wilt gewoon horen wat Joris te zeggen had. Als je dit al triest vindt, kan ik me niet voorstellen dat je ooit gesport hebt. Iig niet meer dan bij een bierteam waar er meer theekransjes gehouden worden dan dat er gevoetbald wordt. Is emotie man. Je club draait slecht de laatste weken en je krijgt een tegengoal in de laatste minuut. Uit verhaal blijkt dat Mathijssen gepikeerd op hem af rende in het begin van de tunnel en verhaal kwam halen over wat geduw en getrek bij een corner. Dat de camera-mannen dat niet filmen en Koeman daarna ook nog zegt 'Jora is een prof, hij provoceert niet' is echt te debiel voor woorden en zet Bruma in een nog kwader daglicht.

Ook nice: Ajax-krant komt met artikel dat Bruma moet vrezen voor sancties voor 'gebalde vuist' richting publiek na rode kaart. Ik wacht nog op een artikel waarbij de ernst van bovenstaand akkefietje nog even opgeblazen wordt tot 'catacombegevecht' of iets in die richting.

Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Bruma heaumeau.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Bruma is gewoon een mongool, ik zou die echt niet bij psv willen.

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Super dom van Bruma trouwens zal voor het maken van obscene gebaren naar het publiek wel een extra straf krijgen van de KNVB.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een complot van de camera-mannen en De Telegraaf. Chapeau Siemenn.

Ook lekker relevant dat De Telegraaf een Ajax-krant is, wat heeft Ajax er voor baat bij als Bruma wordt geschorst? Ten eerste is dat alleen maar goed voor PSV en ten tweede staat PSV in het rechterrijtje en heeft Ajax weinig met ze van doen.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Haha :D

20. Seh

Seh Guest

Top dagje in De Kuip.

Zo jammer dat ze dit niet op kunnen brengen tegen andere ploegen buiten de top.

Deel Deze Pagina