1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, Roda JC hoort wel in de eredivisie vind ik. Met zo'n stadion en zo'n achterban. En daar komt ook nog eens bij dat we dan niet zo goed tegen hun hadden kunnen spelen vandaag*). Ik vind Feyenoord echt sterk spelen, het begint nu echt te draaien. Ik hoop dan ook op een tweede helft waarin we nog een doelpunt meepikken en er geen tegen krijgen, vooral dat laatste zal heel netjes zijn. Maarja, we moeten scherp blijven en hopelijk houdt Mario de jongens scherp.

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :):

Ik had het er net nog met m'n pa over. De overwinning vorig jaar in de kuip was goud waard. De nederlaag van vandaag valt 100% mee te leven;)

Tuurlijk hoop je op een punt, maar in de uitwedstrijden tegen Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en Twente mag je als Roda zijnde verliezen. Volgende week thuis tegen Vitesse moeten we gewoon de 3 punten pakken!

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben ik met je eens. Ach, jullie hadden van mij nog 100x van Feyenoord mogen winnen, als jullie dat ene duel vorig jaar maar hadden verloren. :+

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Woei, 4-0

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Oei Ajax, dit zijn punten die je gewoon niet mag verspelen als je kampioen wilt worden.

Eto'o eerste goal bij Inter, wel een penalty maar boeien. Dat hij nog veel mag gaan scoren!

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over een half uurtje weer beginnen :)

Palermo vs Napoli _O_

Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eto'o een goal, maar wel een gelijkspel tegen een promoverende club :\

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ach, kijk naar VVV en Burnley :+

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo, net twee uurtjes terug uit Amsterdam. En God wat ben ik chagrijnig:mad: Een wanvertoning van jewelste. Meer kan ik er niet van maken. Ajax was traag, ongeïnspireerd en zo voorspelbaar. Alleen maar lange ballen of solo's die keer op keer simpel door Sparta werden geneutraliseerd. Als het tegen zit moet je maar de beuk erin gooien. Maar zelf dat ontbrak eraan. Geen passie, geen strijd, helemaal niks. Ajax werd alleen maar gevaarlijk door wat flauwe rolletjes, blinde afstandschoten en vrije trappen. Geen één mooie aanval kunnen tellen. Helemaal niks. Om je dood te schamen.

Demy de Zeeuw speelde echt slecht vandaag. Dom balverlies, talloze inschattingsfouten en slappe inzet. Het is tergend te zien hoe Ajax zo afhankelijk is geworden van Suarez. Ook hij speelde als een natte krant vandaag. Kan gebeuren natuurlijk, maar dan moeten er andere spelers opstaan. En die verantwoordelijkheid ontbreekt er aan. Wat als die flapdrol verkocht gaat worden, geschorst wordt of geblesseerd raakt? Dan wordt het echt drie keer niks.

Een middag om snel te vergeten in ieder geval. Hoogtepuntje was het weer en ijskoud bier. Ohja en nog de complimenten naar Sparta. Die streden tenminste wel.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    die jonge verdediger van sparta, zegevier ofzo? Vond 'm opvallend goed spelen, opletten ajax!

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje laat, niet waar? :+

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    je moet niet verwachten dat ajax spelers van sparta weghaalt voor ze in hebben gedebuteerd:+ Vind het al knap als het ze opvalt als een speler een jaar goed speelt.

doet me denken aan de vi:

'Waar kan je een ajax scout aan herkennen?

Aan zijn slaapmuts'.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ohja nog een lichtpuntje. Vandaag verdedigend helemaal niks weggegeven:emo:

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die verdediger van Sparta was Viergever. Had wel een geniale sliding op Suarez ja.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Iemand nog een stream voor Barça, via ATDHE kan ik er alleen 2 vinden van Justin.tv maar die doen gay met hun premium account. :emo:

/ Je dikke kut moeder Justin! :mad: Nu al 4 streams maar ze doen allemaal zo fucked up.

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Zelfde probleem. Justin doet kut, op sopcast kan ik niks vinden en bij tvu heb ik zo'n happerende russische channel:{.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
  19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hamsik!!!!!!! 1-1 nu.

Justin is trouwens echt een drama..

GVD!...2-1

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    GVD, geef het op. Hopelijk zijn er tijdens de competitie wel wat goede streams. :'-(

Deze doet het wel, denk ik. :+
    Wat een kans van Zlatan :eek:, heerlijke bal van Messi.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina