1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Klopt, maar Colak kreeg vlak daarna wel een 100% kans.
    Die hij vervolgens wel erg vakkundig om zeep hielp, maar zie het als een soort compensatie. :+

Al met al wel terecht gewonnen.

:cool:

We reden trouwens op de terugweg langs het Zwolle stadion.
    Stonden een heleboel mensen verhaal te halen bij de directie voor het stadion.
    Mooier en leuker kan bijna niet, wij bovenaan en hun zo goed als laatste. }:]

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vind AGOVV ook heerlijk voetballen. Die gaan hopelijk ook lang meedoen om periode/titel.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, staat er ook na de samenvattingen van de jupiler league, wie de meeste doelpunten hebben gemaakt. Staat ook Traoré van Fortuna erbij, maar eronder stond als team 'Go Ahead Eagles' , en stomme Wilfred zegt ook: 'En Colak namens Go ahead eagles 4 doelpunten, net zoals Demba Traoré, ook van Go ahead eagles.

Amateurs :emo:

4. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Ze hebben nog geen enkel puntverlies geleden en Pasveer heeft al drie wedstrijden ze doel schoon gehouden.
    Dat is uiteraard allemaal positief nieuws, maar het is altijd maar afwachten hoe de spelers omgaan met deze rol.
    Drie punten zou zeker leuk meegenomen zijn en ik gun jullie ook zeker die drie punten tegen AGOVV. ;)

Vind het nu wel jammer dat er meerdere wedstrijden moeten worden gespeeld per periode. :+
    Het was een auto-combi, dus dan is het allemaal wat betaalbaarder.
    En als een ploeg goed draait gaan er altijd wat extra mensen mee in plaats van de standaard groep.

Haha. :D
    Kortom, een club die vrij weinig voorstel.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Auto-combi heb ik serieus nog nooit gehad. Altijd bus-combi of vrij vervoer.

Nou, als we vrijdag verliezen, en de week erna winnen van AGOVV, ben ik tevreden. Misschien nog wel beter dan 2x gelijkspelen.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha FC Emmen. Nee heb ik als import-Drent dus helemaal niks mee. Raar cluppie wat jaren geleden nog flirtte met de Eredivisie maar nu drie keer niks is. Ze hebben wel een sympathiek stadionnetje, maar daar houdt het al snel mee op.

Vraagje nog aan Bauke en Ralluff. Hoe vaak is jullie combi eigenlijk verplicht?

7. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Die auto-combi sloeg ook helemaal nergens op.
    We waren verkeerd gereden en stonden midden op de parkeerplaats voor het stadion van Emmen.
    Bleek dat er ergens achteraf een plak was waar de bezoekers hun auto moesten neerzetten.

Denk dat ze er een auto-combi van gemaakt om de mensen met een stadionverbod binnen Deventer te houden.
    Nu moest je jezelf namelijk registreren dus dan houdt het voor hun op.

En, deal. ;)

@Mtthz, bijna alle uitwedstrijd van de Go Ahead Eagles zijn verplicht combi's.
    In de meeste gevallen is het een verplichte bus-combi.
    In enkele gevallen is het een auto-combi, en vrijwel nooit is het vrij vervoer.

Dat heeft er mede mee te maken door het imago wat de "supporters" in de loop der jaren hebben opgebouwd.

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wij hebben niet zo gek veel verplichte buscombi's. Toch maak ik regelmatig gebruik van de bus. Wij moeten vaak uren in een bus zitten aangezien we onderaan in Nederland wonen. Dan is een bus toch 'gezelliger', en een stuk makkelijker. Vorige week naar Veendam was pas een hell. In totaal 8,5uur in de bus gezeten en met 5-1 een pak slaag gekregen. :emo:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hehe, Anderlecht wordt weer helemaal kapot gemaakt door Lyon. :eek:

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Mooi zo, heb ik niet op de verkeerde ingezet!

11. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Anderlecht is begonnen aan de comeback, het staat nu 1-3:+

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32

Het liefst zou ik zien dat hij bijtekent, maar als hij dat echt niet wil, nu verkopen voor 3,5 mil ofzo (terwijl hij veel meer waard is) dan straks voor niks laten gaan.

13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    We moeten gewoon proberen hem voor 4 miljoen te verkopen en dan nog een jaartje terug te huren:), als hij niet bijtekenen wil. Guzzie is namelijk erg goed om op het antwoord op deze vraag heen te praten.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gast, ik weet niet of jij Feyenoord volgt, maar iedereen wil dat de Guzman wordt verkocht, inclusief Jonathan zelf. Daarmee zou hij de club helpen zegt ie.

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wil inderdaad de club nog een bedrag schenken als dank dat hij 10 jaar(volgens mij) bij Feyenoord heeft gespeeld

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bovendien worden die investeerders in de Talent Pool volgens mij een beetje ongeduldig. Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Diego Biseswar, Erwin Mulder, Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum zaten in die eerste pool. Alleen Drenthe is momenteel voor veel centen verpatst en van dit rijtje zie ik na De Guzman alleen Wijnaldum voor veel geld vertrekken in de toekomst.

EDIT/

Zit even te kijken wie in de tweede Talent Pool zitten.
    Je zou hier maar in geïnvesteerd hebben zeg:emo:

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het risico van investeren, die investeerders wisten echt wel dat er een kans was dat niet iedereen voor veel geld zou vertrekken.

En denk dat de meeste mensen het in de eerste plaats hebben gedaan om Feyenoord te helpen. Vlaar kan wel veel waard worden in die 2e pool als hij fit blijft.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp gaat dus 25 % van de opbrengst van De Guzman naar de investeerders?

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Vlaar heeft opzich wel potentie, jammer van de blessures. Over deze jongens; Andwélé Slory, Jacob Lensky, Mitchell Schet, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Serginho Greene praten we maar niet

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    waarom zit fer er niet bij?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina